تست شخصیت حالت نشستن: چگونه می نشینید؟ حالت نشستن درباره شما چه می گوید؟

توسطسهراب شهریار

تیر ۲۵, ۱۴۰۱ به روز رسانی : تیر ۲۵, ۱۴۰۱ , ,
تست شخصیت حالت نشستن

کارشناسان می گویند، حرکات و حالات بدن می توانند در مورد ویژگی های شما حرف بزنند مانند همین تست شخصیت حالت نشستن. آن ها یک ابزار فوق العاده مهم برای برقراری روابط هستند. چون بیشتر احساسات به صورت غیر شفاهی منتقل می شوند.

بنابراین، هنگامی که با افراد در تماس هستیم، واکنش و حالات بدن ما خیلی بیشتر از آنچه به زبان می آوریم، بیان می کند. مهم نیست دقیقا چه می گوییم، بلکه به احساسی که هنگام گفتن آن داریم مربوط می شود. ممکن است صحبت کردن در مورد احساساتمان دشوار باشد، به همین دلیل است که ما اغلب احساسات خود را از طریق حرکات بدن ابراز می کنیم. این کار برای طرف مقابل روشن می کند که آیا ارزشی برای آنچه می گوییم قائل هستیم یا خیر.

حرکات بدن همچنین می تواند چیزهای زیادی در مورد این که ما کی هستیم و چگونه با محیط اطرافمان ارتباط برقرار می کنیم، حرف بزند. حالت معمول نشستن شما چیست؟ حالت نشستن شما به در مورد ویژگی های شخصیتی شما چه می گوید؟

به تصویر زیر نگاه کنید، معمولا چگونه می نشینید؟

حالت A

کارشناسان می گویند، افرادی که اینگونه می نشینند بسیار خلاق و کاریزماتیک هستند. آن ها خودجوش و به تصمیماتی که می گیرند زیاد فکر نمی کنند. گاهی این کار می تواند سبب ایجاد مشکلاتی نیز شود. این به زندگی از دریچه ماجراجویی نگاه می کنند و برای تجربه های جدید آماده هستند. آنها همچنین بسیار اجتماعی و به راحتی دوستان جدیدی پیدا می کنند، اگرچه بسیاری از این روابط زودگذر هستند.

تست شخصیت حالت نشستن؛ حالت B

این افراد رویاپرداز اند. آنها تخیل فوقالعاده قوی دارند. حتی گاهی ممکن است خود را کاملا درون یک رویا گم کنند. آنها بسیار عاطفی هستند و به راحتی می توانند با افراد بیگانه ارتباط برقرار کنند. ناگفته نماند آنها شنوندگان بسیار خوبی هستند و به راحتی می توانند راه نفوذ به احساسات مردم را پیدا کنند.

حالت C

این دسته افراد، آشفته هستند. آنها در تمرکز و یک جا نشستن مشکل زیادی دارند. ذهن آنها همیشه در حال حرکت است و اغلب قبل از اینکه به تاثیر کلمات خود فکر کنند صحبت می کنند. آنها به راحتی حوصله شان سر می رود و دامنه توجه کوتاهی دارند. آنها در یک محیط مانند یک شهاب سنگ خیلی درخشان و پر انرژی هستند اما حیف که سریع می گذرند. در روابط نیز می توانند به سرعت بی علاقه شوند.

تست شخصیت حالت نشستن؛ حالت D

اینها اغلب افراد بسیار باهوش و منطقی هستند. آنها وقت شناس و منظم اند. خانه های آنها تمیز و مرتب است و هر چیزی جایگاه خاص خود را دارد. آنها کمی محتاط هستند و به سرعت همه چیز را در مورد خودشان فاش نمی کنند. با این حال اشخاص بسیار صادق هستند و  از دروغ و بزرگ نمایی متنفرند. آنها در هر شرایطی آرام می مانند و به راحتی دیدگاه خود را از دست نمی دهند.

حالت E

این افراد بسیار هدفمند و برای حرفه خود ارزش زیادی قائل هستند. آنها به تعیین اهداف بلندپروازانه برای خود، اهمیت می دهند و به کمتر راضی نمی شوند. آنها در مورد همه چیز، خصوصا ظاهر خود، بسیار کمالگرا هستند. گاهی اوقات ممکن است این کار سبب از دست دادن چیزهایی که در حال حاضر دارند، شود. چون آنها همیشه در آرزوی چیزهای بیشتر می باشند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما را در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *