تست شخصیت درها: خوشبختی را در کدام دروازه می بینید؟

توسطسهراب شهریار

تیر ۲۴, ۱۴۰۱ به روز رسانی : تیر ۲۴, ۱۴۰۱ , ,
تست شخصیت درها

تست شخصیت درها: همه می خواهند در زندگی شاد و راضی باشند. اما تعریف شادی برای افراد مختلف متفاوت هست. در این تست شخصیت چهار در وجود دارد، اما به گمان شما کدام در شما را به خوشبختی می رساند؟

هر یک از این درها، منحصر به فرد و در نوع خود جالب هستند. اما اگر پیشنهادی شود، دوست دارید وارد کدام در شوید؟ به نظر شما کدام در به خوشبختی منتهی می شود؟

کارشناسان می گویند، انتخاب شما ویژگی های شخصیتی و اسرار شما را آشکار می کند که ممکن است حتی از آنها بی اطلاع باشید.

به تصویر ذیل نگاه کنید و دَری را به سوی خوشبختی انتخاب کنید

تست شخصیت درها

1- اگر دروازه آبی را انتخاب کردید

شما فردی احساساتی و دارای ارزش های قوی هستید.

اگر این در را انتخاب کردید، پس شما فردی صادق، قابل اعتماد و وفادار هستید. شما فردی هستید که به جای داشتن صدها دوست ساده ترجیح می دهید با چند دوست صمیمی که به آن ها اعتماد دارید احاطه شوید. شما بیشتر از این که کمک بگیرید به دیگران کمک می کنید. به باور شما خوشبختی فقط با عشق ورزیدن به چیزی بوجود می آید.

از جنگ و جنجال به شدت نفرت دارید. ظاهر پیچیده ای دارید، اما اغلب توسط افرادی آسیب می بینید که این واقعیت را نادیده می گیرند.

2- تست شخصیت درها؛ دروازده بنفش

اگر این در را انتخاب کردید، شما در زندگی خود قدرت و شکوه می خواهید.

شما معتقدید که این ها کلیدهای داشتن یک زندگی شاد هستند. اما در عین حال فردی بسیار مصمم، آزاده و با اعتماد به نفس هستید.

کارشناسان می گویند، وقتی در یک رابطه هستید، شریک جنسی جذاب، مرموز و اغوا کننده ای هستید. اما در اعماق وجود، قلب پاکی دارید و از خیانت نفرت دارید. برای دست یابی به موفقیت های زندگی باید سختی های زیادی را پشت سر بگذرانید.

3- اگر دروازه قزمز را انتخاب کردید

خوشبختی برای شما، مهمانی ها و پارتی هاست.

پس فردی بسیار اجتماعی، برونگرا، شاد و دوست داشتنی هستید. همیشه پر انرژی و شخصیتی مثبت دارید. گاهی وقات ممکن است بسیار رقابتی به نظر بیایید، که مردم آن را به صفت منفی تعبیر کنند. اما در درون شما همان شخص قبلی هستید، فقط برای بدست آوردن چیزی که دوست دارید می جنگید.

به هر حال، خانواده و دوستان تان همیشه از مثبت بودن و نگرش شما قدردانی می کنند.

4- تست شخصیت درها؛ دروازه جغد مانند

شما فردی منحصر به فرد و کنجکاو هستید. فردیت شما چیزیست که مردم را به سمت شما جذب می کند. شما انرژی شگفت انگیزی دارید که همیشه در جذب مردم موفق می شوید.

کارشناسان می گویند، شما قلبی بزرگ و شخصیتی خیرخواه دارید. به عنوان یک انسان عادی در جامعه خیلی فداکار هستید. از آن‌ جایی که شما بسیار با اعتماد به نفس هستید، به راحتی جنس مخالف را به سمت خود جذب می کنید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *