آزمون دقت و تمرکز؛ آیا می توانید 4 کیوی پنهان شده در تصویر را پیدا کنید؟

توسطسهراب شهریار

مرداد ۲۴, ۱۴۰۲ به روز رسانی : مرداد ۲۴, ۱۴۰۲ , ,
آزمون دقت و تمرکز

علاقه مندان بازی های ذهنی و آزمون های دقت، در این مطلب از سری مطالب تفریح و سرگرمی خبرنامه برای شما 2 آزمون جذاب آماده کرده ایم. حل این آزمون دقت و تمرکز بالایی نیاز دارد، خصوصا در زمان مشخص شده. آیا می توانید هر دو آزمون را حل کنید؟ بیایید ببینیم!

چشمان ما در طول روز محرک های بصری زیادی دریافت می کنند. برای اینکه مطمئن شویم مغز ما با اطلاعات بصری بیش از حد پر نشده است، سیستم عصبی اغلب از میانبرها استفاده می کنند. آنها شکاف ها را پر می کنند یا تصویری را بر اساس تجربیات گذشته ایجاد می کنند. در بیشتر موارد زندگی، این میانبرها برای ما خوب کار می کنند، طوری که ما هرگز متوجه آنها نمی شویم.

برای شما: آزمون بینایی تمساح: فقط ۱۵ ثانیه زمان دارید تا تمساح را پیدا کنید!

اما اتفاقات استثنائی نیز وجود دارند، مانند توهمات نوری. توهمات نوری از این میانبرها استفاده می کنند و مغز ما را فریب می دهند تا درک ما از یک تصویر لزوما با واقعیت مطابقت نداشته باشد. توهمات نوری ممکن است ما را فریب دهند، اما در واقع چیزهای زیادی در مورد نحوه عملکرد سیستم بینایی ما بیان می کنند.

به هر حال، آیا آماده هستید؟ بیایید شروع کنیم.

تصویر اول

این تصویر آسان ترین بخش آزمون امروز هست. شما باید سگ مستتر شده در میان گاو ها را مشخص کنید. اما پیدا کردن آن آنقدر هم که تصور می کنید کاری ساده نیست. چون شما باید  آن را در عرض 15 ثانیه یا کمتر پیدا کنید. کارشناسان ادعا می کنند فقط افرادی با بینایی عالی می توانند آن را در 15 ثانیه پیدا کنند. شما چطور؟

برای شما: تست دقت: آیا می توانید عدد متفاوت در این تصویر را پیدا کنید؟

به تصویر زیر نگاه کنید

آزمون دقت و تمرکز

 

 

آیا موفق شدید سگ را پیدا کنید؟ او در کجا قرار داشت؟ اما اگر تا هنوز آن را پیدا نکردید، تصویر زیر را مشاهده کنید.

آزمون دقت و تمرکز؛ تصویر دوم

این تصویر از جمله جدید ترین آزمون های دنیایی مجازی می باشد، که در آن شما باید 4 کیوی پنهان در تصویر را پیدا کنید. اما این آزمون شدیدا چالش برانگیز است. چون رنگ و ظاهر پرنده ها خیلی شبیه کیوی ها هست. کارشناسان می گویند فقط 1 درصد از مردم می توانند 4 کیوی مخفی را در 25 ثانیه یا کمتر پیدا کنند. پیشنهاد می کنیم مکثی کنید و تمام حواس تان را جمع کنید.

برای شما: معمای زن متاهل: کدام زن متاهل است؟

اکنون به تصویر ذیل نگاه کنید

آیا تمام کیوی های مخفی را پیدا کردید؟ اگر بله، به شما تبریک می گویم. واقعا چشمان تیزبینی دارید. اما اگر نه، در تصویر زیر آنها را برای شما مشخص کرده ایم.

برای شما: معمای ذهن: به نظر شما چه کسی فقیر است؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

بیشتر بخوانید:

آزمون شناسایی آدم فضایی: چه کسی آدم فضایی است؟

تست هوش و دقت: در گالری نقاشی چند نفر وجود دارد؟

تست بینایی قلب ها: در تصویر چند قلب وجود دارد؟ تمام آن‌ها را پیدا کنید!

بهترین بازی های فکری؛ کدام یکی از افراد داخل اتاق واقعی نیست؟

آزمون عدد مخفی: آیا می توانید عدد مخفی شده در تصویر را تشخیص دهید؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 47

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *