جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4 بازدید

آزمون بینایی و دقت ذهن: چند دایره در تصویر وجود دارد؟

آزمون بینایی و دقت ذهن
خواندن 2 دقیقه
0
(0)

خواندگان عزیز خبرنامه به یک مطلب دیگر از سری آزمون های بینایی بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه خوش آمدید. در این آزمون بینایی و دقت ذهن توهم نوری سعی کنید با مشاهده تمام دایره‌ های موجود در تصویر مهارت‌ بینایی خود را آزمایش کنید. در 20 ثانیه چند دایره را می توانید ببینید؟

توهمات نوری را در واقع می توان گفت، لحظاتی هستند. که ذهن انسان را دچار تردید و یا فریب می دهند. اما آن ها بخشی از حوزه روان کاوی می باشند. که برخی از ویژگی های شخصیتی ما را روشن می کنند. مغز یک انسان عادی می تواند به اشیا یا تصاویر به گونه متفاوت نگاه کند و از هر زاویه ای برداشت متفاوتی را شکل دهد. یکی از این تصاویر هوشمندانه را می توان در آزمون بینایی امروز مشاهده کرد.

دقت ذهن

این آزمون بینایی در رسانه های اجتماعی غوعا برپا کرده است. در این توهم، دایره‌ها از مربع‌های سفید و سیاه کوچک تشکیل شده‌اند. که نگاه کردن به تصویر را کمی آزار دهنده، تمرکز را سخت تر و حتی تشخیص دایره ها را تقریبا ناممکن کرده است.

این توهم نوری به آزمایش مهارت های بینایی شما کمک می کند. به نظر می رسد تصویر یک مارپیچ است، اما در واقع، مجموعه ای از مربع ها است. که در چهار دایره متحدالمرکز قرار گرفته اند.

کارشناسان ادعا می کنند، کسانی که می توانند همه حلقه ها را تشخیص دهند، افراد خلاقی هستند و فراست شگفت انگیزی نیز دارند.

به تصویر زیر نگاه کنید، در 20 ثانیه چند دایره را می بینید؟

آزمون بینایی و دقت ذهن؛ چند دایره را دیدید؟

در مجموع 4 دایره وجود دارد، آنها را در تصویر زیر مشخص کرده ایم.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان