آزمون ذهن؛ آیا می توانید پنگوئن مخفی در میان پرنده ها را تشخص دهید؟

توسطسهراب شهریار

تیر ۲۰, ۱۴۰۱ به روز رسانی : تیر ۲۰, ۱۴۰۱
آزمون ذهن پنگوئن

خوانندگان عزیز به یک آزمون دیگر از بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه خوش آمدید. در آزمون ذهن پنگوئن شما باید به دنبال پنگوئن در میان توکان ها ـ نوعی پرنده ـ پنهان شده است. اما آیا می توانید آن را تشخیص دهید؟

این تصویر گیج کننده اثر هنرمند مجارستانی به اسم گرگی دوداس می باشد که در آن عده ای از توکان ها را نشان می دهد. برخی از آنها حتی پاپیون های رنگارنگ و کلاه بیسبال به سر دارند. اما در جایی در این تصویر پنگوئنی پنهان شده است.

آثار هنری او مردم را به چالش می کشد. مردم باید از نزدیک و با دقت به یک تصویر نگاه کنند تا چیزی غیر قابل پیش بینی و حیرت انگیزی را که متوجه اش نشده اند را پیدا کنند.

در این چالش، توکان ها صورت های سفید و بدن خاکستری دارند، اما پنگوئن صورت خاکستری با شکمی سفید دارد.

این بدان معناست که او باید در میان توکان ها متمایز باشد و به راحتی دیده شود؟ بله. اما مغز شما احتمالا توسط موجی از رنگ خاکستری و سفید فریب خواهد خورد و این کار را، بسیار سخت تر از آن چیزی می کند که حتی فکرش را کنید.

آزمون ذهن پنگوئن؛ اکنون به تصویر زیر نگاه کنید، پنگوئن کجاست؟

آیا پنگوئن را پیدا کردید؟ او در کجا قرار داشت؟ اگر او را پیدا کردید، بینایی تان تحسین بر انگیز است. اما اگر آن را تا هنوز پیدا نکردید به سرنخ های زیر توجه کنید:

صورت پنگوئن سفیدی ندارد. نوک منقار او مانند توکان ها قهوه ای و دو رنگ نیست، فقط یک رنگ دارد. پنگوئن مستتر در سمت راست تصویر قرار دارد.

اگر تا هنوز درست متوجه نشدید به تصویر ذیل نگاه کنید، آن را برای شما مشخص کرده ایم.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *