جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
22 بازدید

آزمون دقت ذهن: فقط یک درصد افراد می توانند در 10 ثانیه T را پیدا کنند. شما چطور؟

آزمون دقت ذهن
خواندن 3 دقیقه
4
(20)

تست های شخصیت و روانشناسی به دلایلی زیادی محبوب هستند. تست ها می توانند چیزهایی را در مورد شخصیت شما فاش کنند که ممکن است از آن ها اطلاعی نداشته باشید! اگر فکر می کنید از تمرکز عالی برخوردار هستید، پس این آزمون دقت ذهن را امتحان کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که T را پیدا کنید!

بله! اگر بتوانید در عرض 10 ثانیه T را پیدا کنید، پس شما یک فرد با استعداد هستید. این آزمون برای افرادی با تمرکز بالا کار آسانی محسوب می شود.

آزمون دقت ذهن؛ این تست اصلا در مورد چیست؟

این آزمایش توسط تیمی در دانشگاه جان هاپکینز ایجاد شد. چند محقق دریافتند: وقتی می‌دانید چه چیزی را نباید جستجو کنید. به طور خودکار آن چه را که به دنبال آن هستید پیدا می‌کنید. این آزمایش ثابت کرد، اگر زمان و فرصتی به انسان ها داده شود تا یاد بگیرند چه چیزی را نادیده بگیرند، به جستجوی بسیار کارآمدتر و سریع تر تمایل دارند.

آزمون دقت ذهن

در تحقیقی دیگر محققان دریافتند، وقتی به شرکت کنندگان اطلاع داده شد که کدام رنگ ها را نادیده بگیرند، در ابتدا زمان واکنش آن ها را کندتر کرد. به هر حال، با کمی زمان، حوصله، تمرین و تمرکز، آن ها بهتر شدند و توانستند حروف خاص را نسبت به شرکت کنندگان بدون راهنمایی در مورد رنگ ها، سریع تر تشخیص دهند.

نتیجه تحقیق نشان داد، هرچه بتوانید اطلاعات بیشتری را نادیده بگیرید و آن ها را حذف کنید، سریع تر می توانید دنبال آنچه هستید، پیدا کنید. قدرت شما برای نادیده گرفتن می تواند قدرت شما را در تمرکز به آنچه واقعا مهم است تعیین کند.

ما به شما سرنخ کوچکی می دهیم تا حل این آزمون برای شما کمی آسان تر شود. T ممکن است فقط در رنگهای آبی یا سبز باشد، اما قرمز/سرخ نه. پس چقدر طول کشید تا آن را پیدا کنید؟ نظرات خود را در نظرات زیر با ما در میان بگذارید!

حالا به تصویر نگاه کنید، آیا می توانید T در 10 ثانیه پیدا کنید؟

بنابراین، آیا آن را پیدا کرده اید؟ اگر بله، پس واقعا از تمرکز عالی برخوردار هستید. اما اگر تا هنوز آن را پیدا نتوانستید، مهم نیست. در تصویر زیر آن را برای شما مشخص کرده ایم.

آزمون دقت

هاوارد اگث یک نویسنده می گوید، انگیزه اصلی این تست سرگرم کننده تمرکز بر اهمیت سرکوب محرک حواس پرتی و چگونگی مقابله و تفکر مغز انسان بود. بنابراین وقتی به انسان ها فرصت و مهمتر از همه زمان داده می شود. تا یاد بگیرند قبل از شروع کاری چه چیزهایی را نادیده بگیرند. ذهن آنها به روشی بسیار سریع تر کار می کند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون دقت ذهن لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 20

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان