بهترین همسر دنیا؛ 14 راه ساده برای این که به شوهر بهتری تبدیل شوید

توسطفرشته فرهنگ

تیر ۱۸, ۱۴۰۱ به روز رسانی : تیر ۱۸, ۱۴۰۱
بهترین همسر دنیا تمایل به فدا کاری از نشانه هایی که همسرتان شما را دوست دارد

آیا می خواهید شوهر بهتری باشید؟ خب، اولین قدم برای تبدیل شدن به بهترین همسر دنیا این است که سعی کنید شوهر بهتری باشید. چرا؟ ازدواج ها زمانی به پیوندی محکم تبدیل می شوند که هر دو طرف نقش فعالی در رابطه داشته باشند. و به همه چیز از تلاش روزانه برای دوام ازدواج گرفته تا مراقبت از همدیگر. به این امید که همدیگر را بهتر درک کنید. به عبارت دیگر: این یعنی تلاش. شما کار می کنید – پشت کار دارید – و بهبود را در رابطه خود مشاهده مشاهده خواهید کرد. می خواهید شروع کنید؟ خوب، تعداد نکات کوچک و خوب وجود دارد که همه ما می‌توانیم روی آن ها تمرکز کنیم تا همسر و شریک زندگی شادتر، داشته باشیم.

14 کاری که می توانید انجام دهید تا بهترین همسر دنیا باشید

از احساسات خود صادقانه صحبت کنید

در مورد احساسات خود صادقانه صحبت کنید. وقتی از شما می پرسد که روزتان چطور است، در مورد چیزی که باعث ناراحتی یا آزار شما شده است به او بگویید. فقط نگویید روزتان «خوب بود» و از آن بگذرید. از روز خود بگویید از چیزی که سبب آزارتان شده یا خوشحال تان کرده حرف بزنید. سپس شما از همسرتان بپرسید روزش چگونه گذشته، به حرفش گوش کنید.

به او فرصت دهید

سعی کنید کمتر حرفش را قطع کنید. این احتمال که خیلی این کار را می کنید وجود دارد، فقط به آن دقت نکرده اید. یک تاکتیک خوب: اگر به نظر می رسد که بین دو فکر گیر کرده است، پنج ثانیه به او فرصت دهید. اگر او چیزی نگفت، آن وقت شما صحبت کنید.

سعی نکنید همیشه مشکلات او را حل کنید

وقتی همسر شما مشکلی در محل کار یا با دوستان یا خانواده خود دارد، بسیاری از مردان احساس می کنند بهترین راه برای حمایت از آن ها ارائه راه حل است. اما این چیزی نیست که همسر شما می خواهد. بلکه او به دنبال درک شما است تا کنار او قدم بردارید. از نظر روانشناسی، بهترین راه برای تعامل با شریک زندگی خود در حین گوش دادن به او این است که واقعا تلاش کنید و درک کنید که آن ها چه احساسی آن لحظه دارند.

“این نوع گوش دادن همدلانه باعث تقویت ارتباطات و ایجاد صمیمیت بیشتر می شود. این بدان معنا نیست که حل مسئله مهم نیست، فقط لازم نیست همان لحظه شروع به ارائه راه حل کنید. و سعی کنید فورا مسائل را “رفع” کنید، که این تمایل در بسیاری از مردان وجود دارد.” وقتی مشکلی مطرح می‌شود، بپرسید: “آیا می‌خواهید فقط در مورد راه‌ حل‌ها صحبت کنید؟” اگر پاسخ مثبت بود آن وقت شروع کنید.

از او نپرسید

  1. اگر کاری انجام می دهید، انجام دهید. مطمئن باشید او متوجه انجام کار خواهد شد.
  2. گاهی در کارهای خانه با او همکاری کنید. اگر روزی شلوغ و پرمشغله داشته، شما ظرف ها را بشویید. و سعی کنید باور اشتباه من مسئولیت بیرون را دارم تو از خانه را فراموش کنید.
  3. همیشه برای او بهترین لباس خود را بپوشید. همیشه جذاب باشید. زن ها از لباس های شلخته شما در خانه خوششان نمی آید. آن ها می خواهند همیشه زیبا باشید.
  4. مواظب سلامتی خود باشید. به پزشک مراجعه کنید و به سلامتی خود اولویت بدهید. همچنین به سلامتی همسرتان

به یاد داشته باشید: همسر شما درمانگر شما نیست.

بله، این درست است که اضطراب ها، ترس ها و ناامیدی های کوچک و بزرگ خود را با همسرتان در میان بگذارید. اما او نمی تواند تنها کسی باشد که برای مشاوره به او مراجعه می کنید. سعی کنید دوستان یا مربی ای را نیز پیدا کنید که بتوانید به او تکیه کنید. این کار دو فایده دارد: دریافت دیدگاه‌ های مختلف در مورد احساسات و چالش هایتان، در عین حال توسعه و تقویت آن رابطه چه در ازدواج چه در ارتباطات اجتماعی شما.

“اعتماد به شریک زندگی خود راهی عالی برای ایجاد صمیمیت و احساس صمیمیت است. اما مرز باریکی بین اعتماد کردن به شریک زندگی خود و تبدیل شدن به یک درمانگر تمام عیار شما وجود دارد.” این موضوع نه تنها می‌تواند به سرعت برای فرد گیرنده خسته ‌کننده شود، بلکه در نهایت می‌تواند از یک پیوند به ایجاد شکاف بین شما و شریک زندگی تان تبدیل شود. اگر به جای ایجاد احساس تکیه گاه بودن به شریک عاطفی خود، حس غرق شدن خود را به نمایش بگذارید. و او درون او حس ترس را به وجود آورید، حتما از شما دور خواهد شد.

  1. با دوستانش مهربان باشید. فقط به این دلیل که او دوست همسر شما است.
  2. حتی وقتی صادق بودن سخت است، صادق باشید. رویارویی با حقیقت همیشه بد نیست. برای حرکت رو به جلو و پیوندی محکم به صداقت نیاز دارید.

بهترین همسر دنیا؛ از حس هیجان خود صحبت کنید

  1. وقتی هیجان زده اید، از حس هیجان خود صحبت کنید و توضیح دهید که چرا هیجان زده اید. او را شریک لحظه های خوش خود کنید.
  2. اگر کسی در مقابل او بداخلاقی کرد یا رفتار زشتی داشت، اول از او بپرسید می خواهد جوابی در مقابل بی ادبی آن فرد بدهید یا نه. اگر پاسخش مثبت بود، حتما واکنش نشان دهید.
  3. در رابطه جنسی مواظبش باشید، هوای او را داشته باشید و حتما از او اجازه بخواهید چه با نگاه، چه با لمس یا هم به صورت کلامی حتما از او درخواست کنید.

کار را در محل کار بگذارید

کار و چالش های کار را در محل کار رها کنید. وقتی به خانه می روید عصبانیت محل کار را با خود به خانه منتقل نکنید. “این رفتار دشمن رابطه عاشقانه است. زمانی که استرس محل کار را وارد خانه می کنید، اوضاع خانه خود را نیز متشنج می کنید و باعث می شوید هر دو ناراحت شوید. اگر همیشه درگیر کار هستید سبب می شود کمتر در خانه حضور داشته باشید. و بار بیشتری را بر دوش همسرتان بگذارید و آن لحظه هایی که قرار بود سرشار از شادی و خوشحالی باشد تبدیل به لحظه های تلخ و پر از اضطراب شود. شما باید تمام تلاش خود را برای رفع فشار از روی دوش او انجام دهید. به موسیقی یا پادکست گوش دهید. با همسر خود به قدم زدن بروید. امیدواریم وقتی به خانه رسیدید، بتوانید واقعا برای همسر و فرزندان خود وقت بگذارید.

مطالب مرتبط:

۷ راز علمی برای داشتن زندگی شاد

۱۳ کاری که هرگز نباید در رختخواب انجام دهید

نشانه های دختر عاشق؛ ۲۲ نشانه که یک دختر دیوانه وار شما را می‌ خواهد

۱۱ نشانه که یک مرد شما را فقط برای رابطه جنسی می خواهد

تنفر زنان از مردان؛ از مقایسه با مادرشوهر تا وسواس های عجیب

نظریه عشق مثلث استرنبرگ چیست و شما در روابط عاطفی تان کجای این مثلث قرار دارید؟

۶ باید و نباید موثر برای زنان متاهل ناراضی

۹ اشتباه زوج ها در مورد پول که باعث خراب شدن زندگی مشترک شان می‌شود

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *