جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
14 بازدید

آزمون کوه و چهره: آنچه اول می بینید جنبه ای از شخصیت شما را فاش می کند!

آزمون کوه و چهره
خواندن 2 دقیقه
0
(0)

خوانندگان عزیز خبرنامه به آزمون کوه و چهره دیگر خوش آمدید. کارشناسان می گویند آنچه ابتدا در این تصویر می بینید، جزئیات بسیار خاصی را در مورد ویژگی های شما بیان می کند. فقط باید 10 ثانیه به این تصویر نگاه کنید و به آنچه ابتدا می بینید توجه کنید.

کارشناسان می گویند: «امروز اگر سنگی را در اینترنت پرتاب کنید، به احتمال زیاد روی یک توهم نوری فرود می آید.» چون این بازی‌های فکری چالش‌برانگیز یک سرگرمی عالی برای تازه کردن مغز هستند.

به هر حال، این تست تعامل بسیار عمیقی با شما دارد. قوانین این تست خیلی ساده است: تصویر زیر را به مدت 10 ثانیه مشاهده کنید. اول چه چیزی را دیدید؟

چه چیزی دیدید، کوه یا چهره؟

کوه ها

اگر اول کوه ها را در این تصویر دیدید، نشان دهنده درونگرایی است. شما از جمله افرادی می باشید که از حاشیه امن خود راضی هستند و دنیای درونی عمیقی دارند. ممکن است مردم شما را تنبل یا خودخواه ببینند، اما شما فقط درونگرا هستید.

آزمون کوه و چهره؛ یک صورت

اما اگر اول متوجه چهره شدید، متخصصان شما را در رده ماجراجویان قرار داده است. شما همیشه دنبال چیزهای تازه هستید اما خود را در محاصره مردم احساس می کنید.

نیاز به اعتبار خارجی شما را از حاشیه امن تان بیرون می کند. و کارهایی را انجام می‌دهید که هرگز تصور نمی‌کردید.

این ویژگی های به ظاهر نمادین، توسط متخصصان روانشناسی از اطلاعات اولیه مانند اینکه کدام نیم کره مغز شما غالب است استنباط می شوند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان