تست قدرت بینایی؛ فقط افراد تیزبینی می توانند ماهی پنهان را پیدا کنند! شما چطور؟

توسطسهراب شهریار

شهریور ۲۹, ۱۴۰۲ به روز رسانی : شهریور ۲۹, ۱۴۰۲ , ,
تست قدرت بینایی

خوانندگان عزیز خبرنامه این بار شما را به انجام یک آزمون بینایی جذاب دعوت می کنیم. اگر بتوانید در تست قدرت بینایی، ماهی پنهان شده در میان اختاپوس ها را در 20 ثانیه یا کمتر پیدا کنید، جزء 5 درصد برتر خواهید بود.

گرگلی دوداس، کاریکاتوریست مجارستانی – که به نام دودولف نیز شناخته می‌شود – دنیای مجازی را با یکی دیگر از آثار حیرت‌انگیز خود کاملا گیج کرده است.

در این تصویر چند ستاره دریایی، چند صدف، صندوقچه گنج و در جایی ماهی بنفش رنگ وجود دارد. اما چقدر طول می کشد تا ماهی را پیدا کنید؟ کارشناسان می گویند رکورد پیدا کردن آن 20 ثانیه است. آیا می توانید رکورد جهانی را بشکنید؟

تست بینایی 2

حالا به تصویر نگاه کنید، ماهی کجاست؟

آیا موفق شدید ماهی را پیدا کنید؟ حدس می زنیم تا هنوز پیدا نکردید. اما اگر پیدا کردید به شما تبریک می گویم. به هر حال به تصویر زیر نگاه کنید ماهی را مشخص کرده ایم.

ماهی پنهان تست

تست قدرت بینایی؛ هدیه روز جمعه

بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه برای اینکه جمعه خوب و خوشی را داشته باشید، همچنین آزمون دیگری را نیز برای شما عزیزان آماده کرده است.

این تصویر نیز یکی از آثار جدید دودولف می باشد. در این آزمون ماری در میان لاک پشت ها مستتر شده است که شما باید آن را پیدا کنید.

مار پنهان در تست بینایی

پیدا کردن مار در این تصویر کاری دشوار است. چون مار مانند لاک پشت ها قرار گرفته است(تقریبا حالت سرک کشیدن را دارد.) به هر حال، آیا آماده اید؟

به تصویر ذیل نگاه کنید

آیا مار را پیدا کردید؟ اگر نه پیشنهاد می کنیم دنبال سری باشید که لاک ندارد. حالا دوباره به تصویر نگاه کنید.

اگر تا هنوز آن را پیدا نتوانستید، به تصویر زیر نگاه کنید.

مار پنهان

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.4 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *