جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
8 بازدید

تست شخصیت: جام جادویی مورد علاقه تان در مورد شما چه می گوید؟

تست شخصیت جام جادویی
خواندن 3 دقیقه
1.5
(2)

خوانندگان عزیز شما را به یک تست شخصیت جذاب دیگر خوش آمد می گوییم. در این تست شخصیت جام جادویی، چهار جام وجود دارد. کارشناسان می گویند هر جام جادویی که انتخاب کنید، گوشه های از شخصیت شما را نمایان خواهد کرد. کدام جام را برای نوشیدن انتخاب می کنید؟

اما آیا می دانید سلایق شما در انتخاب این جام های جادویی چه چیزی درباره شما می گوید؟

تست شخصیت جام جادویی

کارشناسان می گویند، اجازه دهید روح شما یک جام را انتخاب کند. اگر به خودتان اجازه دهید که واقعا به یکی از 4 جام زیر متصل شوید، می توانید چیزهای زیادی در مورد توانایی های جادویی خود بیاموزید.

اکنون به تصویر زیر نگاه کنید، کدام جام را انتخاب می کنید؟

جام 1:

تست جام جادویی

شما یک شفا دهنده هستید. این جام با فیروزه تزئین شده است که هدیه شفا را برای همه کسانی که از آن می نوشند به ارمغان می آورد. مارهایی که در هم تنیده شده اند به حامل قدرت شگفت انگیزی می بخشند که اسرار سموم و انواع درمان ها را بداند.

کارشناسان می گویند، اگر این جام را انتخاب کرده اید، به هنرهای شفابخش بیشتر توجه کنید. چون به طور طبیعی به آنها تمایل دارید و با شفا دادن افراد نیازمند خوشحال خواهید شد.

تست شخصیت جام جادویی، جام 2:

جام جادویی تست

شما ذهن قدرتمندی دارید. حتی پیچیده ترین موضوعات هم برای شما قابل درک است. شما جام مصری تزئین شده با خط هیروگلیف را انتخاب کرده اید. قدرت‌ شما در ایجاد نظم و از بین بردن آشوب بی نظیر است. پیشنهاد می کنیم از همین حالا تمرین کردن را شروع کنید.

جام 3:

تست شخصیت جام

شما یک خداشناس هستید. کارشناسان می گویند در اعماق وجود شما شعله خداشناسی وجود دارد. اما ممکن است این شعله ضعیف یا حتی در حال خاموشی باشد.

«شما باید یاد بگیرید که چگونه دوباره به کمال معنوی و الهی برسید.»

جام 4:

جام جادویی تست شخصیت شناسی

شما یک شخص مادی گرا هستید. کارشناسان می گویند، این جام جادویی با رنگ ها و نمادهای چهار عنصر تزئین شده است که توجه اشخاص مادی گرا را جلب می کند.

با نگاه کردن به جام احساس می‌کنید به آن نزدیک‌تر شده اید، نوعی ارتباط آرام و عمیق. اما ناگفته نماند این مادی گرایی شما به معنی صفت منفی شما نیست. شما فقط نمی خواهید چیزهای را که با زحمت بدست آورده اید به راحتی از دست بدهید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1.5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان