اوکی اکسچنج هوشمندانه چالش‌های سرمایه گذاران را برطرف می‌کند!

توسطتحریریه خبرنامه

تیر ۱۴, ۱۴۰۱ به روز رسانی : تیر ۱۴, ۱۴۰۱

مطمئنا متوجه این مسئله شده‌اید که طی چند سال اخیر کسب‌وکارهای اینترنتی و خریدوفروش ارزهای دیجیتال بسیار در بین مردم در سرتاسر جهان گسترده‌ شده و اغلب افراد حتی با سرمایه‌های اندک در صدد هستند در بیزینس ارزهای دیجیتال شروع به کار کنند. با ورود ارزهای دیجیتال از قبیل اتریوم، بیت کوین، تتر، شیبا، لونا و… کریپتوکارنسی‌ها به جریانی مهم و حائز اهمیت در کسب‌وکار‌های دیجیتالی تبدیل شدند، که توانستند توجه تریدرها و سرمایه‌گذاران را به خود جلب کنند. اگر بخواهیم بطور خلاصه بگوییم کریپتو همان کریپتوکارنسی است، که از تکنولوژی بلاک چین استفاده کرده و با ارزهای فیاتی کاملاً متفاوت هست. این پول‌های دیجیتال غیرمتمرکز بوده و تحت سلطه و نظارت هیچ شعبه و بانکی قرار ندارند. در نتیجه شما می‌توانید در هر مکان و هر ساعتی از شبانه روز به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید.

اشخاصی که با ارزهای دیجیتالی به ‌خوبی آشنا هستند و در این بیزینس گام برداشته‌اند، مسلماً متوجه این مسئله شده‌اند که آگاهی هرچه تمام‌تر در رابطه با ارزهای دیجیتال می‌تواند روند سوددهی را افزایش داده و در مقابل عدم آگاهی در خیلی از مواقع به ضرر و زیان منجر می‌شود. پس به شما عزیزان پیشنهاد می‌‌کنیم قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری به طور کامل با پول دیجیتالی موردنظر خود آشنا شده و مزایا و معایب آن را به ‌خوبی بررسی نمایید. برای این‌که بتوانید در رابطه با ارزهای دیجیتال آشنایی لازم را کسب کرده و به سوددهی مطلوب دست یابید، به شما توصیه می‌کنیم از پشتیبانی سایت اوکی اکسچنج غافل نشوید. این صرافی علاوه‌ بر این‌که از سرمایه شما محافظت می‌کند، یک راهنمای معتبر بوده که دلسوزانه تمام تجربیات چندین ساله خود در را اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

معرفی ارزهای دیجیتال محبوب در میان تریدرها

پس از غالب شدن اینترنت و فضای مجازی خیلی از افراد از موقعیت پیش آمده نهایت استفاده را کردند و خرید و فروش ارز دیجیتال را در نقاط مختلف جهان گسترش دادند. به جرات می‌توان گفت اولین و محبوب‌ترین ارز دیجیتال که بیزینس ارز دیجیتال با تولد آن جان گرفت، بیت کوین بود. که توانست طی مدت زمان بسیار کوتاهی اعتماد سرمایه‌گذاران را به خود جذب کرده، در نتیجه نفوذ و قدرت زیادی کسب کند. پس از بیت کوین ارز‌های زیادی روی کار آمدند. این ارزها همگی از بیت کوین الهام گرفته و سعی می‌کردند جایگاه بیت کوین را تصاحب کنند. برای مثال ارزهایی که توانستند پس از بیت کوین مورد توجه تریدرها قرار بگیرند و محبوبیت کسب کنند، اتریوم، شیبا اینو، تتر و دوج کوین هستند. که به بیان دیگر می‌توان گفت تمام این ارزهای نام برده شده، فرزندان بیت کوین بوده و از آن ارز مهیج و محبوب الگو می‌گیرند. هر یک از ارزهای دیجیتال بر اساس محبوبیت و اعتبار خود در دسته بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند به عنوان مثال بیت کوین اولین رتبه را به خود اختصاص داده و اتریوم رتبه دوم را در میان ارزهای دیجیتال از آن خود کرده است. اتریوم بسیار تلاش کرد تا بتواند بیت کوین را از قدرت و حاکمیت برکنار کرده و خود بر تخت پادشاهی بنشیند. اما موفق نشد و در آخر به رتبه دوم خود قناعت کرد. اتریوم همانند بیت کوین از شبکه امنیتی بلاک چین بهره بوده و تحت کنترل سیستم‌های کامپیوتری پیشرفته در نقاط مختلف جهان قرار دارد، این سیستم‌ها نوه یا گره نامیده می‌شوند، که همچون بلاک چین امنیت ارز دیجیتال را به شیوه خود تأمین می‌کنند. اتریوم، به دور از انتظار توسط یک نوجوان به نام ویتالیک بوترین در سال 2014 طراحی شد و در سال 2015 تحت مراقبت شبکه بلاک چین قرار گرفت.

 مجموعه خصوصیاتی که بیت کوین را تافته جدا بافته کرد!

احتمالا مطالبی در رابطه با بحران‌های مالی سال 2008 به گوش شما رسیده است، که این بحران به خودی خود توانست اکثر کسب‌و‌کار‌ها را از پا درآورد و افراد حتی برای برطرف کردن نیازهای معیشتی روزانه خود نیز به مشکل برخوردند. در این هنگام فردی ناشناس با لقب ساتوشی ناکاموتو از ارز دیجیتال بیت کوین رونمایی کرد. خرید و فروش بیت کوین در مدت زمان کوتاهی در میان سرمایه گذاران افزایش یافت، البته ویژگی‌های منحصر به فرد این ارز باعث نفوذ و جذابیت آن شد که در این قسمت به طور مختصر به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

تحت سلطه هیچ نهاد و ارگانی نیست

به بیان دیگر ارز بیت کوین تحت کنترل و فرمان هیچ نهاد، شعبه و بانکی قرار ندارد و به صورت آزادانه در هر لحظه امکان دریافت و ارسال پول دیجیتالی را به سرمایه گذار می‌دهد.

امکان رخ دادن تقلب و جعل وجود ندارد

با توجه به این‌که بیت کوین از سیستم‌های رمزنگاری و بلاک چین بهره می‌برد، امکان بروز تقلب و هرگونه جعلی به صفر می‌رسد و تمامی سرمایه گذاران می‌توانند تراکنش‌های خود را زیر نظر داشته و با خیالی آسوده با سرمایه خود به سوددهی فراوان دست یابند.

آینده‌ای درخشان در انتظار ارز تتر

از جمله استیبل کوین‌هایی که توانست در بازه زمانی کوتاه شناخته شده و مورد توجه تریدرها قرار بگیرد، ارز تتر نام دارد. این ارز بر اساس قیمت ثابتی که دارد سرمایه‌ گذاران را از نوسانات ثانیه به ثانیه‌ای بازار ارز دیجیتال در امان نگه داشته، در نتیجه خرید و فروش تتر با ریسک کم‌تری همراه است. ارز تتر بر خلاف بیت کوین و اتریوم متمرکز بوده و توسط بانک و شعبات مختلف پشتیبانی می‌شود. اما این امر به هیچ وجه از محبوبیت این ارز کم نکرده و همچنان طرفداران زیادی دارد. ارز تتر یک پشتوانه محکم و قدرتمند دارد که باعث شده به هیچ عنوان دچار ضعف نشود، این پشتوانه دلار آمریکاست. که به خوبی از این ارز حمایت می‌کند.

با اوکی اکسچنج  دیگر نگران سرمایه خود نباشید!

همان‌طور که مستحضر هستید مطالب لازم در رابطه با ارزهای دیجیتال در اختیار شما قرار داده شد. برای این که بتوانید یک سرمایه‌گذاری لذت بخش را تجربه کرده و به سوددهی فراوان برسید، به شما عزیزان توصیه می‌کنیم، صرافی اوکی اکسچنج را به نشانی www.ok-ex.io انتخاب کرده و از تمام قابلیت‌های این سایت بهره‌مند شویم. این صرافی نه ‌تنها از سرمایه افراد محافظت کرده، بلکه یک پشتیبانی قوی داشته که متقاضیان را در زمینه‌های مختلف ارز دیجیتال به خوبی راهنمایی کرده و راه را برای آن‌ها هموار می‌سازد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *