جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 10 دقیقه
4.1
(10)

حتما شنیده اید که رفتار بهتر از گفتار است. اما گاهی واژه ها و کلمات بسیار تاثیرگذارتر از هر عملی است. به این فکر کنید وقتی کلمات دلی را می برد چه اتفاقی می افتد؟ وقتی مردم از گفتن مستقیم چیزی – مانند «دوستت دارم» – خیلی ترس داشته باشند. پس چگونه باید احساسات خود را بروز دهند؟ پاسخ این است “آشکار عشق با عبارات ساده”

آشکار عشق با عبارات ساده

حقیقت این است که این اتفاق زیاد می افتد. مردم معمولا می دانند که عاشق هستند و قبل از این که مستقیم به شریک زندگی خود اعتراف کنند، شروع به ابراز عشق می کنند. وقتی شریک زندگی شما برای اولین بار به شما می گوید که شما را دوست دارد، یا وقتی به آن ها می گویید، به احتمال زیاد هر دوی شما این احساس را در عمل یا لا به لای گفتگوی روزمره خود بروز داده اید. در نهایت به دنبال لحظه ای هستید تا مستقیم این جمله را به زبان آورید.

آشکار عشق با عبارات ساده؛ “دوستت دارم

مطلب مرتبط: ۶ مهمترین نشانه‌ های عشق واقعی و دروغین مردان در یک رابطه عاطفی

به همین دلیل است که شما را وادار می کند تا عبارات ظریف ‌تر برای بیان عشق و احساس خود پیدا کنید. وقتی عاشق باشید جملات و عباراتی سرشار از احساس خود را کشف می کنید. در واقع، احتمالا می توانید خودتان نیز از آن ها استفاده کنید. چیزهای زیادی وجود دارد که نمی‌توانیم بگوییم مگر این که واقعا درک کنیم در حال از دست دادن آن هستیم.

این عبارات فقط برای معشوق شما نیست بلکه می توانید از آن برای خانواده و دوستان صمیمی تان هم استفاده کنید. حتما بعضی از این جملات را شنیده اید یا به کار برده اید. ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید تا حال از کدام این عبارات برای گفتن دوستت دارم استفاده کرده اید.

در این جا 12 نمونه دوستت دارم به طور غیر مستقیم آورده شده است

  1. “این مرا یاد تو انداخت”

اگر کسی جمله ایی گفت یا چیزی برای شما آورد و به شما گفت “مرا یاد تو انداخته”، می توانید مطمئن شوید که شما را دوست دارد. شما به یک دلیل در ذهن کسی هستید، آن هم اهمیتی است که شما برای فرد مقابل خود دارید. و وقتی چنین جمله ای را شنیدید یعنی او خیلی به شما نزدیک است و مشتاق است از احساس اش حرف بزند.

مطلب مرتبط: ازدواج و سوالات مهم قبل از آن که باید از شریک زندگی خود بپرسید

  1. آشکار عشق با عبارات ساده؛ “امروز روزت چطور بود؟”

پرسیدن این سوال نشانه نگرانی برای آسایش و راحتی شما است و نشان می دهد که آن ها علاقه مند به دانستن در مورد زندگی شما هستند. البته، همه گفته های این عبارت زیاد هم واقعی نیست. زیرا بعضی افراد از روی عادت هم این سوال را می پرسند. مثلا همیشه در جلسات کاری بدون توجه به حال و احوال شما بعد از رو به رو شدن یا دیدن شما می گویند “روزت چطور بود؟”. اما اگر شخصی این سوال را می پرسد که بعد مکث می کند تا جواب شما را بشنود و مشتاقانه به جواب گوش می کند و در پی آن سوالات دیگری هم می پرسد، یعنی باید به آن دقت کنید. این یعنی او به شما اهمیت می دهد.

  1. “نمی دانم بدون تو چه کار می کردم”

اگرچه این عبارت گاهی اغراق آمیز است، اما مردم آن را به دلایلی بیان می کنند. آن ها یا برای کاری که برایشان انجام داده اید بسیار سپاس‌گزار هستند، یا احساس می کنند که نور و شگفتی زیادی به زندگی آن ها بخشیده اید. شاید هم ( ترکیبی از هر دو باشد). اگر کسی این جمله را به شما می گوید، به این که چقدر از عمق قلب اش گفته، توجه نکنید. همین کافی است که بدانید او  واقعا از همکاری شما قدردانی می کند و دوست تان دارند. و از این که شما کنارش هستید واقعا خوشحال هست.

مطلب مرتبط: ۵ زبان عشق در زندگی مشترک که هر زوجی باید بداند

  1. “دوست دارید چه کاری انجام دهید؟”

یا هر گونه عبارت دیگر مانند “امشب می خواهی چه کار کنی؟” یا “کجا می خواهی غذا بخوری؟” این نشان دهنده اهمیت خواسته های شما برای طرف مقابل شما است. و نشان دهنده تمایل او به اولویت دادن به شما و اطمینان از این که نیازها و خواسته هایت برآورده شود. کسی که به شما اهمیتی نمی دهد، توجه کمی به خواسته های شما دارد و در عوض بر اساس خواسته های خود عمل می کند. اگر آن ها به خواسته های شما دقت می کنند، یعنی به شما اهمیت می دهند.

  1. «وقتی به تو فکر کردم»

مثل وقتی که می گویند: «این من را به یاد تو انداخت»، این عبارت واقعا نشان می دهد که شما همیشه در خاطر گوینده هستید. همچنین نشان می‌دهد که گوینده جمله فوق به شخصیت، علایق و هر آن چه از آن متنفر هستید، اهمیت می دهد. اگر دوست داشتنی وجود نداشت، او نمی توانست “به شما فکر کند”. مثلا اگر کسی بگوید با شوخی دوستم یا جمله او به فکر تو افتادم، به این معنی است که شما را دوست دارد. دوست دارد به شما فکر کند و کنار شما باشد. به همین دلیل همیشه در ذهن اش زنده هستید.

  1. “با هم حلش خواهیم کرد”

این عبارت اغلب در موقعیت ‌های سخت به کار می رود، به‌ ویژه زمانی که یک نفر مضطرب‌ است. و کسی که دوست تان دارد سعی می کند به شما اطمینان دهد. اگر کسی این عبارت را به شما می گوید، به این معنی است که او آماده است تا با بودن در کنار شما با هر سختی و مشکلی مقابله کند. یعنی می خواهند در آسانی و سختی کنار شما باشد. این فرد تنها به دنبال روزهای خوشی شما نیست بلکه می خواهد غصه هایتان را نیز با او تقسیم کنید. این نشانه واقعی عشق او به شما است. و تاکید بر “با هم” – یعنی به شما می گوید که با هم یک تیم هستیم.

  1. «خانه رسیدی پیام بده» یا «آیا سالم به خانه رسیدی؟»

باز هم، این نشان دهنده نگرانی او برای سلامتی شما است. گوینده می خواهند مطمئن شود که شما سالم هستید، و نه تنها در مورد آن فکر می کنند، بلکه فعالانه از شما می خواهند که برای اطمینان از سلامتی خود با او تماس بگیرید. او منتظر پیام شما هست که از خود خبری به او بدهید. به خصوص وقتی می گوید “آیا سالم به خانه رسیدی؟”، این یعنی از زمانی که شما رفته اید به شما فکر می کند و می خواهد بفهمد خوب هستید یا نه. زیرا برای او، سلامتی شما مهم است.

مطلب مرتبط: ۱۰ مورد از نکات مهم ازدواج که همه زوج ها باید بدانند

  1. آشکار عشق با عبارات ساده؛ “منتظرت می مانم”

این یکی از ناب ترین عبارات برای گفتن دوستت دارم است. گوینده با گفتن این جمله نشان می‌دهد که برای شما ارزش فراوان قائل است و می خواهد مطمئن شود که شما می فهمید که با اهمیت هستید. وقتی با شما یا شریک کار شما هست بدون عجله کردن منتظر شما می ماند تا شما را مضطرب نکند.

  1. “چگونه می توانم کمکت کنم؟”

این عبارت برای مواقعی است که روزهای سختی را می گذرانید. و مخاطب شما آن جاست تا از شما حمایت کند. او می داند که زندگی می تواند بی رحمانه باشد و برای همین کنار شما می ماند. او می‌خواهد به شما کمک کند تا از طوفانی که درون آن هستید، عبور کنید. حتی به شما حق انتخاب نمی دهد. نمی پرسد که آیا کاری وجود دارد که انجام دهید یا خیر بلکه خود راه حل پیدا می کند و دست به کار می شود. اگر چنین کسی را در زندگی خود دارید، باید بدانید که خیلی خوش شانس هستید. باید بدانید اگر شما را از صمیم قلب دوست نداشت، هرگز کنار شما قرار نمی گرفت.

  1. آشکار عشق با عبارات ساده؛ “حالت خوب است؟”

این یکی دیگر از آن چیزهایی است که گاهی اوقات می‌توان به آن گفت و به زبان آورد. وقتی کسی احساس می‌کند موظف است حال شما را بپرسد یعنی دوست تان دارد. او می‌خواهد بداند در چه حالی هستید، می خواهد بفهمد حال تان خوب است یا خیر. یا به دنبال راهی می گردد تا در مواجهه با آن‌ چه که با آن روبرو هستید، کمک تان کند.

فردی که به طور مکرر با شما تماس می گیرد، کسی هست که به زبان بدن و کلمات شما توجه دارد و می تواند احساسات شما را درک کند. زمان می برد تا بتواند به طور مستقیم بگوید “دوستت دارم.”

آشکار عشق با عبارات ساده

مطلب مرتبط: ۶ نشانه شیفتگی (هوس) که اغلب آنها را با عشق اشتباه می گیریم

  1. “من به تو ایمان دارم”

اگر کسی به شما بگوید که به شما ایمان دارد، یعنی واقعا شما را دوست دارد. این شخص می داند که شما همه چیزهایی را که برای موفقیت و رسیدن به تمام اهداف خود نیاز دارید، در دسترس دارید. او از نقاط قوت شما و توانایی های شما در انجام کارها آگاه است. می داند که دنیا به شما نیاز دارد و سبب تغییر شما می شود. معنای گفتن “من به تو ایمان دارم” بسیار عمیق تر از خود عبارات و کلمات آن است. گوینده به شما ایمان دارند حتی اگر خود شما به توانایی خود ایمان نداشته باشید. او حتی در روزهای سخت هم مشوق شما خواهد بود. به چنین فردی اعتماد کنید.

  1. “من عاشق خنده های تو هستم”

بهترین عبارت را برای آخر گذاشته ایم. باید گفت این یکی از شیرین ترین و مفیدترین چیزهایی است که کسی می تواند بگوید. بسیار ساده و در عین حال بسیار معنادار است. به کسی که عاشق او هستید بگویید عاشق خنده او هستید. این یکی از بهترین تعریف هایی است که می توانید بشنوید یا به کسی بگویید.

چیزهای زیادی وجود دارد که معنی دوستت دارم را می دهد. برای ابراز احساسات لزومی ندارد همیشه جمله جادویی دوستت دارم را تکرار کنید. گاهی جادوی واقعی در عبارات ساده نهفته است.

12 عبارت ساده فوق عشق را بدون گفتن آشکار می کند. این عبارات به قدری رایج هستند و به قدری در مکالمات استفاده می شوند که ما به سختی متوجه قدرت و معنای آن می شویم.

همان طور که گفتیم، این فقط برای شریک عاطفی شما نیست. هر کسی می تواند عشق را با کلمات و عبارات ساده و ظریف ابراز کند.

مطلب مرتبط: شناخت زبان عشق برای تقویت رابطه: ۵ نشانه که همسرتان به شما عشق می ورزد

بی صدا بگویید دوستت دارم

گاهی اوقات همین عبارت ها می تواند معنایی بیشتر از گفتن “دوستت دارم” داشته باشد. بیشتر به این دلیل که این جملات خیلی واقعی تر از جمله دوستت دارم است. مثل این که همه ما عاشقانه یکدیگر را بدون تردید، بدون سر و صدا، بدون کارهای عجیب و غریب، با چیزهای کوچک و بی صدا، دوست داریم.

اگر بخواهیم چیزی از این مطلب بیاموزیم، این است که عشق همه جا هست. در زمان و مکان مختلف، ما با تکیه بر چیزهای ناچیز و کم رنگ عشق را ابراز می کنیم. منتظر زمان خاص و لحظه های فوق العاده نباشید. با همه جملات و کلمات ساده عشق خود را بیان کنید. از این عبارات استفاده کنید و به طرف مقابل بگویید چقدر دوستش دارید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 10

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان