جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
0
(0)

آزمون چهره پنهان: شاید وقتی به نقاشی این توهم نوری نگاه می کنید دختری را ببینید که روی سطح سنگی ایستاده است. اما در این نقاشی زیبا از شما خواسته می شود تا چهره پنهان شده مرد را پیدا کنید.

امروزه در تصاویر و نقاشی های توهم نوری همیشه بیش از یک تصویر یا بیش از یک چهره وجود دارد. در نقاشی توهم نوری زیر نیز نه تنها یک دختر بلکه یک مرد وجود دارد. آیا می توانید مرد پنهان شده در تصویر زیر را ببینید؟ بیایید به عنوان یک چالش به آن نگاه کنیم. مرد پنهان در این نقاشی را در عرض 12 ثانیه پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: آزمون هوش؛ در این ستاره ۵ پَر چند مثلث وجود دارد ؟

توهمات نوری این روزها در فهرست پر خواننده ترین مطالب قرار دارد. این تصاویر مغز شما را فریب می دهند تا آن چیزی را ببینید که اصلا واقعی نیست. گاهی اوقات این بازی ‌های فکری آشکار کننده ویژگی های شخصیت شما نیستند. اما باعث می‌شوند افراد به فکر فرو بروند، سر خود را بخراشند و بیشتر دقت کنند.

آزمون چهره پنهان: به تصویر زیر نگاه کنید

وقتی به تصویر نگاه کنید یک خانم زیبای می بینید که دستش روی برامدگی شکمش قرار دارد. آنچه در نگاه اول می بینید زنی حامله است. او یک لباس میدی زرد زیبا به تن دارد و کلاهی روی سر دارد و به پایین نگاه می کند. به نظر می رسد چیزی او را از پشت در آغوش گرفته در حالی که پرچینی است که زن رو به رویش ایستاده است. در واقع باید گفت آن دست های حلقه شده دور شکم زن مال خودش است.

بیشتر بخوانید: آزمون ذهن؛ کدام لیوان آب بیشتری دارد؟

اما مرد کجاست؟ آیا او پشت سر او میان پرچین پنهان است؟ یا پرچین خود مرد است؟ به نظر می رسد که آن نقاشی سبز یک مرد نیست، بلکه یک خرس بزرگ است که از برگ و شاخه زیاد ساخته شده است.

حالا وقتش است یک بار دیگر به تصویر نگاه کنید

سعی کنید سر خود را به چپ یا راست خم کنید و مردی را که در زاویه روی این تصویر پنهان شده است ببینید. وقتی شروع به تکان دادن تصویر یا سر خود کنید، مرد را خواهید دید.

چاله پشت پرچین را می بینید؟ به نظر می رسد یک چشم از یک شخص باشد. نه؟ سعی کنید به شکل چشم مانند جلوی پای خانم نگاه کنید. شکاف روی زمینی که او ایستاده است مانند یک جفت ابرو است.

هنوز هم موفق به دیدنش نشده اید؟ شما کامل دستگاه را کج کنید. سعی کنید گوشی خود را وارونه کنید. حتما حالا می توانید مرد پنهان درون تصویر را ببینید.

توهم نوری مقابل

گاهی اوقات مشاهده چیزهایی که در دید آشکار پنهان هستند بسیار دشوار می شود. این توهم نوری نمونه ای از همین موارد بود. به این دلیل شرطی شدن مغز برای دیدن اشیاء خاص آن ها را طور دیگری جلوه می دهد.

وقتی در پس زمینه ذهن خود همیشه نقاشی ها را از زاویه مستقیم دیده اید نه وارونه. این همان چیزی که است که به ذهن فرمان نمی دهد تا نقاشی و اثر هنری را وارونه نگاه کند.

امیدواریم این بار موفق به پیدا کردن مرد پنهان این اثر هنری زیبا شده باشید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

مطالب مرتبط:

آزمون بینایی؛ آیا می توانید ۶ موجود زنده پنهان را در این تصویر پیدا کنید؟

تست شخصیت؛ مرد و زن، هر کدام را اول دیدید نشان می دهد مشاور خوبی هستید یا نه؟

آزمون دقت؛ آیا می توانید مبایل روی فرش را پیدا کنید؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان