جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
48 بازدید

آزمون هوش؛ در این ستاره 5 پَر چند مثلث وجود دارد ؟

آزمون هوش ستاره
خواندن 2 دقیقه
5
(2)

آزمون هوش ستاره: به یک آزمون هوش دیگر از بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه خوش آمدید. در این آزمون سعی کنید تعداد مثلث های ستاره 5 پَر را بشمارید. در مجموع چند مثلث وجود دارد ؟

اگر دوست دارید لحظاتی سرگرم شوید، پس آزمون هوش امروز را امتحان کنید. برای انجام این آزمون اول ذهن خود را آماده سازید بعد با دقت به تصویر نگاه کنید. سعی کنید روابط یا چیزهای که یک مثلث را تشکیل می دهد، پیدا کنید. پیدا کردن پنج مثلث اول راحت است اما پنج مثلث بعدی به دقت و هوش بالای نیازمند است.

بیشتر بخوانید: آزمون ذهن؛ کدام لیوان آب بیشتری دارد؟

آزمون هوش ستاره؛ حالا با دقت به ستاره 5 پَر نگاه کنید، چند مثلث وجود دارد ؟

در تصویر بالا چند مثلث وجود داشت؟ آیا همه آنها را پیدا کردید؟ اگر تا هنوز همه آنها را پیدا نکردید به بخش زیر توجه کنید.

پاسخ

در این آزمون، شما باید تمام مثلث های موجود در ستاره 5 پَر را بشماردید. اگر دقت کنید ستاره به شکل یک پنتاگرام است و یک پنتاگرام 10 رأس دارد. پنج راس بیرونی نوک ستاره و پنج رأس دیگر رئوس پنج ضلعی داخلی آن هستند.

بنابراین، پاسخ این آزمون 10 است. در مجموع 10 مثلث در ستاره وجود دارد. به تصویر پایین دقت کنید:

بیشتر بخوانید: آزمون دقت؛ اگر در کمتر از ۳۰ ثانیه چهره ها را یافتید، یکی از دقیق ترین ها هستید!

استفاده از تفکر و خلاقیت و کمی تحلیل به شما کمک می کند تا در چنین آزمون های به پاسخ برسید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان