جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
4
(2)

تست شخصیت شناسی قهوه شما را با تیپ شخصیتی تان آشنا می کند. آیا عاشق قهوه سیاه، اسپرسو، لاته یا کاپوچینو هستید؟ امروز، در این تست جنبه های از شخصیت شما را بر اساس نوشیدنی قهوه مورد علاقه شما بررسی می کنیم. فنجان قهوه خود را بردارید و در مورد ویژگی های شخصیتی خود بخوانید.

دانه های قهوه بر اساس نوع قهوه ای که می نوشید، اسرار شخصیت شما را حفظ می کند. همان‌ طور که از گذشته می گویند «شما همان چیزی هستید که می خورید» نوشیدن نیز زیر مجموعه خوردن می شود. قهوه یکی از پرمصرف ترین نوشیدنی ها در جهان است. در یک مطالعه جدید در سال 2022 درباره قهوه، محققان دریافتند که مصرف 3 تا 4 فنجان قهوه در حد متوسط، خطر مرگ ناشی از بیماری‌هایی مانند بیماری قلبی یا سرطان را کاهش می‌دهد و همچنین از افسردگی جلوگیری می‌کند.

تست شخصیت شناسی قهوه

بیشتر بخوانید: تست شخصیت : آیا می توانید ارتباطات آنلاین تان را بارور کنید؟

روانشناسان و متخصصان رفتار، مطالعات متعددی را برای بررسی ویژگی های شخصیتی افراد، نحوه واکنش آنها در برابر استرس… را انجام داده اند. یافته های این محققان، ویژگی های جالب شخصیتی شما را مانند، سطح صبر، حساسیت، درونگرایی، برونگرایی و… را بر اساس انتخاب قهوه ای که می نوشید آشکار کرده است.

آیا آماده اید؟ قهوه مورد علاقه شما در مورد شما چه می گوید؟

به تصویر زیر نگاه کنید، کدام قهوه را دوست دارید ؟

تست شخصیت شناسی با قهوه

قهوه سیاه

تست شخصیت شناسی

اگر قهوه سیاه می‌نوشید، تیپ شخصیتی نوشیدن قهوه سیاه می‌گوید، شما فردی جدی، پاک، صادق، صبور و کارآمد هستید. به تناسب اندام خود اهمیت قایل اید و خودکفا و توانمند هستید. شما همه چیز را رک و ساده نگه می دارید. چیزها را همانطور که می بینید می گویید، از مشاجره و درگیری اجتناب و با ایدئولوژی «همین است که هست» زندگی می کنید. دوست دارید تحت کنترل باشید و نمی توانید به راحتی متقاعد شوید که کاری را انجام دهید مگر اینکه مایل به انجام آن باشید. شما تمایل دارید با برون گرایی ناگهانی ساکت و بد خلق باشید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی عشق: چگونه مخفیانه می گویید «دوست ات دارم»؟

مصرف کنندگان قهوه سیاه در برابر تغییرات مقاوم هستند، اما با روال هایی که به روش خاص شان تنظیم شده، راحت هستند. آنها معمولا نسبت به پیروی از روندها یا مسیرهایی که توسط افراد دیگر برای آنها تعیین می شود بی اعتنا هستند. برای مدت طولانی روی مسائل گیر نمی کنند اما آنها همیشه برنامه ای برای پیشرفت دارند. این ویژگی همچنین آنها را به افراد قابل اعتماد تبدیل می کند.

تست شخصیت شناسی قهوه؛ کاپوچینو

اگر کاپوچینو می نوشید، تیپ شخصیتی نوشیدن قهوه کاپوچینو می گوید، شما فردی ماجراجو، روشنفکر، پیچیده، صادق، با انگیزه و فوق العاده خلاق هستید. مطالعات نشان داده، دوستداران کاپوچینو کمال گرا هستند و در مواقعی به شدت روی مسائل وسواس و حساسیت نشان می دهند. آنها مراقب سلامتی خود هستند اما نه به اندازه علاقه مندان قهوه سیاه. شما برای خوشحالی به چیزهای ظریف تر می پردازید. بیشتر به دیگران گوش می دهید اما در نهایت آنچه را که می خواهید انجام می دهید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی تصویری؛ چقدر روابط خود را جدی می گیرید؟

عشق به ماجراجویی در عاشقان کاپوچینو باعث می شود تا از یکنواختی و یا ثبات یا همان چیزهای تکراری بیزار باشند. آنها دوست دارند چیزهای زیادی را کشف کنند و از کشف ناشناخته ها نمی ترسند. با کمال میل به تنهایی به مکان های جدید می روند تا یک مهارت جدید بیاموزند یا یک رستوران جدید را برای کشف منو بررسی کنند. آنها در محیط های اجتماعی یا بودن در کنار مردم لذت می برند و حس شوخ طبعی شگفت انگیزی دارند. آنان می‌توانند روز شما را با هوشمندی عالی خود روشن کنند و در مناسب‌ترین زمان، حرف‌های درست را بزنند.

اسپرسو

تیپ شخصیتی با قهوه

تیپ شخصیتی نوشیدن قهوه اسپرسو می گوید، شما فردی با شخصیتی قوی که در مسیر خود جسور می باشد، هستید. شما هم در زندگی و هم در شغل خود متمایل به سخت کوشی، عمل، پیروی از روال‌های سخت، نظم، انجام تمرینات منظم و رسیدن به دفتر یا شروع زودهنگام کار هستید. از چیزی به چیز دیگر تغییر نمی کنید. شما وقت شناس هستید و برای مرتب نگه داشتن کارها سختگیر هستید.

دوستداران اسپرسو ذاتا رهبر، هدفمند، با اعتماد به نفس و افرادی مفید هستند. آنها معمولا خیلی غرق کار و برنامه ریزی می شوند. اندکی تغییر در روال و برنامه های شان می توانند آنها را دگرگون کند.

تست شخصیت شناسی قهوه؛ لاته

قهوه مورد علاقه شما

اگر لاته می‌نوشید، پس شما فردی آرام، خوش نام و خوشحال هستید و به ندرت ریسک می کنید. شما تمایل دارید روی چیزهایی کار کنید که کمترین ریسک را دارد. اکثرا به جنبه های خنثی مکالمات پایبند و شخص خوش اخلاق هستید. از انتخاب طرف یا تصمیم گیری متنفر و از مشکلی که برای شما پیش می آید نارحت نمی شوید.

مشخص شده است که مصرف کنندگان لاته، خشنود، سخاوتمند، مودب، راحت طلب و عاشق چیزهای کوچک در زندگی هستند. آنها مانند یک کتاب باز، پر انرژی و دلپذیر می باشند. آنها در هر مجلسی حضور پیدا کنند تلخی ها را دور می کنند و برای کمک به دیگران تلاش بیشتری خواهند کرد. افرادی که لاته می نوشند، ماندن در خانه را بیشتر از هر چیزی ترجیح می دهند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

مطالب مرتبط:

تست شخصیت شناسی: آنچه می بینید بخشی از شخصیت شما را فاش می کند!

آزمون ذهن؛ کدام لیوان آب بیشتری دارد؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان