جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
65 بازدید

آب کدام لیوان بیشتر است؟

آزمون های ذهن با تفکر و خلاقیت
خواندن 2 دقیقه
3.4
(5)

تنها افرادی که از ضریب هوشی بالایی برخوردارند می توانند این آزمون ذهن را به درستی پاسخ دهند. شما باید سعی کنید لیوانی را که بیشترین آب را دارد شناسایی کنید. اما برای جالب تر شدن کار کوشش کنید این آزمون را در کمتر از 30 ثانیه انجام دهید. این آزمون ذهن برای کسانی است که از حل پازل ها و بازی های تحلیلی لذت می برند. بازی های فکری عمدتا نسخه پیچیده تری از معماها و پازل ها هستند. چون این آزمون های ذهن با تفکر و خلاقیت حل می شوند. در حین حل، کمی متفاوت و خارج از چارچوب تحلیل کنید. یعنی برای رسیدن به هدف باید پیش بین هر چیزی باشید.

کدام یک آب بیشتر داشت؟ یک ذهن هوشیار می تواند این معما را در عرض 30 ثانیه حل کند. شما باید تمام گزینه ها را به دقت تجزیه و تحلیل کنید.

به تصویر زیر نگاه کنید، کدام لیوان آب بیشتری دارد؟

کدام گزینه را انتخاب کردید ؟

نکته: وزن اجسامی را که داخل لیوان ها قرار دارند، تجزیه و تحلیل کنید.

آزمون های ذهن با تفکر و خلاقیت؛ جواب

کلید حل این آزمون در نظر گرفتن وزن اجسامی که در داخل لیوان های آب قرار گرفته اند است. در گزینه  A، یک قیچی، در گزینه B گیره کاغذ، در گزینه C پاک کن و در گزینه D یک ساعت قرار دارد. همچنین اگر با دقت به تصویر نگاه کنیم، سطح آب تمام لیوان ها یکسان است. بنابراین در این صورت، لیوانی که سبک ترین جسم را در داخل خود دارد، باید آب بیشتری داشته باشد. سبک ترین و کوچکترین جسم گیره کاغذ است.

آزمون ذهن خلاق

پس جواب آزمون گزینه B است.

استفاده از تفکر جانبی به شما کمک می کند تا در چنین آزمون ها، پاسخ ها را بدست آورید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان