جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
0
(0)

رازهای پنهان جانی دپ: چیزهایی در زندگی جانی دپ وجود دارد که شاید همه از آن ها بی خبرند. به این دلیل برخی ها آن ها را به عنوان بهترین رازهای پنهان ‌شده جانی دپ این بازیگر می‌ دانند.

جانی دپ یکی از موفق ‌ترین بازیگران سینمای هالیوود است. اما اخیرا به دلیل شکایت رسانه ‌ای که علیه همسر سابقش، امبر هرد به اتهام افترا راه انداخته بود، نامش سر زبان ها افتاده است. که در نهایت دادگاه به نفع او رای داد. در حالی که زندگی دپ برای همه آشکار است اما او رازهای دارد که به خوبی حفظ شده و اغلب مردم از آن بی خبرند.

بیشتر بخوانید: کیم کارداشیان به دنبال راز جوانی حاضر به خوردن مدفوع است

جانی دپ در طول بیش از 30 سال حضورش در سینما، هرگز آدم کم حاشیه ای نبوده است. برعکس، عکس او همیشه در صفحات اول رسانه ها ظاهر شده است. اما جنبه ‌های دیگری از زندگی شخصی او وجود دارد که شاید همه درباره آن ها نمی دانند.

بهترین رازهای پنهان شده جانی دپ چیست؟

هرگز دبیرستان را تمام نکرد

با وجود توانایی عالی جانی دپ در بازیگری و موسیقی، اما او هیچ یک از این استعداد ها را در کالج نیاموخته است. قبل از پایان دوره عالی مدرسه، او ترک تحصیل کرد تا رویای خود، نوازنده شدن در گروه راک را دنبال کند. در حالی که به آرزویش نرسید، تبدیل به یکی از بهترین بازیگران هالیوود در تاریخ معاصر شد.

بیشتر بخوانید: ۷ قانون سختگیرانه ایلان ماسک برای فرزندانش

بعد از طلاق از امبر هرد دچار افسردگی شد

دپ در مصاحبه ای با مجله رولینگ استونز گفت دچار «افسردگی حاد» شده که او را در بدترین شرایط ممکن قرار داده است. زندگی عشقی و مالی اش کاملا ویران شده است.

او گفت: «سقوط کردم». او افزود: «مثل این که با چشمان باز به جایی می روی و با چشمان بسته از آن جا بیرون می شوی.»

دپ توضیح داد: صبح‌ ها خودم را با نوشیدن ودکا سرگرم می کردم. شروع می کردم به نوشتن، تا این که چشمانم پر از اشک می شد و دیگر نمی توانستم صفحات را ببینم.

رازهای پنهان جانی دپ؛ جانی دپ طاقت تماشای فیلم هایش را ندارد

دپ در میان نادرین بازیگرانی قرار دارد که دوست ندارند فیلم های خودشان را تماشا کنند. او در دادگاه علیه امبر هرد اعتراف کرد که هرگز «دزدان دریایی کارابین: نفرین مروارید سیاه» را ندیده است. فیلمی که منجر به نامزدی او در اسکار شد.

مطالب مرتبط:

عجیب‌ترین حقایق در مورد نینجاها که از آنها قطعاً بی خبر هستید!

داستان سرپناههای عجیب و غریب برای بی خانمان ها در لندن عصر انقلاب صنعتی!

۱۰ عجیب ترین بیماری های عجیب و ناشناخته 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان