جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
0
(0)

در نگاه اول چی دیدید؟ زوج، انفجار یا چیزی دیگر؟ این تست شخصیت شناسی رابطه شما و میزان جدیت شما در آن را نشان می دهد. به تصویر نگاه کنید. در نگاه اول چه می بینید؟ آن وقت می توانید بفهمید چقدر به روابط خود اهمیت می دهید.

می گویند «دیدن، ایمان آوردن است». آیا واقعا می توانید به آنچه که می بینید اعتماد کنید؟ توهمات نوری درک ما را از واقعیت به چالش می کشند. یعنی چیزی که گاهی یا در حال حاضر درست به نظر می رسد نادرست باشد.

برای شما: تست شخصیت: آیا درونگرا هستید یا برونگرا؟

تست شخصیت شناسی رابطه

به گفته یکی از دانشمندان مشهور علوم اعصاب دکتر بو لوتو، «در واقع مغز تکامل نیافته تا جهان را آنطور که هست ببیند… مغز برای دیدن دنیایی که دیدن آن مفید است، تکامل یافته است.»

تست شخصیت شناسی امروزی بر اساس چیزی هست که ابتدا می بینید و نشان می دهد آیا روابط تان را جدی می گیرید یا نه.

خواندنی: آزمون دقت؛ در این تصویر چند ببر را می بینید؟ فقط ۱ درصد افراد همه آنها را می بیند

به تصویر نگاه کنید؛ چه چیزی را می بینید، زوجی را یا انفجار ؟

اگر در نگاه نخست زوج را دیدید:

اگر برای اولین بار متوجه یک زوج شدید، یعنی تمایل دارید روابط را بسیار جدی بگیرید. شما همیشه به فکر عزیزان خود هستید. چنین افرادی به شرکای خود متعهد هستند و با شریک زندگی خود کاملا باز و صادق اند.

تست شخصیت شناسی رابطه؛ اگر انفجار را دیدید

اگر برای اولین بار متوجه یک انفجار شدید، به این معنا می باشد که ممکن است به راحتی تهدید شوید. به احتمال زیاد ریسک پذیر نیستید. همچنین دوست ندارید کارهایی را انجام دهید که فرجام آن را نمی فهمید. ثبات ذهنی درستی ندارید و ذهن شما به راحتی تغییر می کند. یعنی اگر فکر می‌کنید چیزی ترسناک است، باید خیلی خطرناک یا ناراحت کننده باشد. در مجموع باید از آن اجتناب کنید.

بیشتر بخوانید: آزمون بینایی؛ آیا می توانید رقصنده پنهان را در این تصویر پیدا کنید ؟

لازم به ذکر است که این برداشت برای همه صادق نیست.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان