جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 2 دقیقه
0
(0)

خوانندگان عزیز به یک آزمون دیگر از بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه خوش آمدید. آیا می توانید در این اثر هنری و آزمون ذهن تصویری زرافه متفاوت از بقیه را تشخیص دهید؟ برای پاسخ و سرنخ  به پایین صفحه اسکرول کنید.

در آزمون امروز مجموعا 19 زرافه وجود دارد. شما باید زرافه ای را که دوقلو/مانند ندارد تشخیص دهید. جالب نیست؟ سعی کنید تا او را پیدا کنید!

برای شما: آزمون دقت؛ در کمتر از ۳۰ ثانیه حیوان دوم این تصویر را پیدا کنید

آزمون های بینایی و توهمات نوری نشان می دهد، ذهن ما تمایل دارد تا در مورد جهان فرضیاتی بسازد. بنابراین، اغلب آنچه به نظر می رسد می بینید واقعیت نیست.

همواره در طول تاریخ ذهن های کنجکاو این سوال را مطرح کرده اند، که چرا چشمان ما به راحتی فریب این نقاشی های ساده را می خورند ؟ توهمات ما همه چیز را از نحوه پردازش به زمان و مکان گرفته تا تجربه ما از آگاهی را آشکار می کنند.

خواندنی: آزمون دقت؛ آیا می توانید مبایل روی فرش را پیدا کنید؟

در قرن نوزدهم، مطالعات بر روی آزمون ها و توهمات شروع شد. گروهی از دانشمندان ادراک را در باره چیزهای مختلف مورد مطالعه قرار دادند. در نتیجه آزمون های ساده ای را ایجاد کردند تا چگونگی درک مغز از الگوها و اشکال را بیان کنند. این تئوری ساده شروعی برای آزمون های پیچیده و دشوار امروزی بود.

به تصویر نگاه کنید و زرافه ای را پیدا کنید که از بقیه متفاوت است!

 

.

.

اگر دنبال سرنخی هستید: او در یکی از دو ردیف پایین قرار دارد.

بیشتر بخوانید: آزمون بینایی؛ آیا اعداد پنهان شده در تصاویر را می بینید؟

.

.

.

آیا تا هنوز او را پیدا نکردید؟ دوباره با دقت به تصویر نگاه کنید!

.

.

آزمون ذهن تصویری زرافه؛ تصویر ذیل زرافه تنها را نشان می دهد

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان