5 دلیل ترس مردان از زنان زیبا

توسطنگار ستوده

خرداد ۲۷, ۱۴۰۱ به روز رسانی : خرداد ۳۱, ۱۴۰۱ , ,
ترس مردان از زنان

همه مردها عاشق زنان زیبا هستند. هر وقت زنی زیبا از رو به رویشان بگذرد، سرشان می چرخد. به هر طرف که نگاه می کنند زنان زیبا را می بینند. در ماشین نمی توانند به آن دختر زیبایی که روبروی شان نشسته نگاه نکنند. مطمئنا به اندازه کافی برای شما مثال آوردیم، اینطور نیست؟ اما نکته این جاست که آن دوست دارند به زنان زیبا نگاه کنند اما اکثر مردها هرگز با چنین زنانی رابطه برقرار نمی کنند. چرا اینطور است؟ خوب، باورتان می شود اگر بگویم بیشتر مردان از زنان زیبا می ترسند؟ اما چرا؟ دلایل ترس مردان از زنان زیبا چیست؟

در واقع مردان، زنان زیبا را دست نیافتنی می دانند. چیزی که باید از دور به آن نگریسته شود. درست مانند یک رویای برآورده نشده. در ادامه بخوانید تا در مورد 5 دلیلی که چرا مردان اغلب از زنان زیبا می ترسند بیشتر بدانید.

مطلب مرتبط: ۶ مهمترین نشانه‌ های عشق واقعی و دروغین مردان در یک رابطه عاطفی

حس ناامنی می کنند

زن ممکن است آن قدر زیبا باشد که باعث شود مردان احساس ناامنی کنند. در اعماق ذهن شان باور نمی کنند که به اندازه کافی برای چنین زنی خوب یا لایق آن ها باشند. تنها با در نظر گرفتن این موضوع کافی است تا آن ها از برقراری رابطه نزدیک تر منصرف شوند.

ترس مردان از زنان، طرد شدن

تا حدودی به نکته ای که در بالا اشاره کردیم مرتبط است، ممکن است از رد شدن هراس داشته باشند. و از آنجایی که مردها قبلا فکر می کردند که برای آن خانم زیبا به اندازه کافی خوب نیستند. به خود تلقین می کنند که قطعا از سوی آن ها طرد خواهند شد. به همین دلیل تصمیم می گیرند از نزدیک شدن به آن ها صرف نظر کنند تا از تحقیر و طرد شدن رنج ببرند.

مطلب مرتبط: ازدواج و سوالات مهم قبل از آن که باید از شریک زندگی خود بپرسید

احساس راحتی نمی کنند

این یک مشکل رایج در جامعه امروزی است. از آنجایی که مردها هر روز با تصاویری از این که یک مرد جذاب باید چگونه باشد بمباران می شوند. اکثر مردان هم فکر می کنند که خوش تیپ نیستند. آن ها تمایل دارند فکر کنند که زشت به نظر می رسند و این گونه اصلا راحت نیستند.

بنابراین وقتی زنی بسیار جذاب را می بینند، خود را خارج از منطقه امن شان می یابند که تمایل دارد دست و پا بزند تا از او دور شوند.

مطلب مرتبط: ۵ زبان عشق در زندگی مشترک که هر زوجی باید بداند

نمی‌خواهد با رقیب مقابله کند

ناامنی مردها نه تنها شامل ظاهر خودشان نسبت به زن رو به رویشان می شود. بلکه می تواند به سایر افراد نیز گسترش یابد. منظور ما از این جمله چیست؟ دختر ممکن است زیبا باشد و نه تنها توجه شما بلکه بسیاری از مردها را به خود جلب کند. اگر به زنی زیبا بگویید شما فوق العاده هستید. او نیز بگوید که از شما خوشش آمده و از گذراندن وقت با شما خوشحال است. این تنها قدم اولی است که برداشته اید.

چرا؟ چون ممکن است فکر کنید این زن زیبا تحسین‌کنندگان مرد زیادی دارد که او را دنبال می‌کنند. همین دلیل ممکن موجب شود به آن ها ببازید. به این دلیل است که شما آنقدرها هم عالی نیستید و او یک روز این را خواهد فهمید. بنابراین ترجیح می دهید وارد رابطه نشوید تا از شکست عشقی قلب تان به درد نیاید.

مطلب مرتبط: ۱۰ مورد از نکات مهم ازدواج که همه زوج ها باید بدانند

این در حالی است که اگر شجاعت خود را برای ادامه دادن به کار گرفته اید، ناامنی های شما ممکن است تنها خیالی باشد که شما در سر پرورانده اید نه چیزی دیگری. در پایان این رابطه، باور به خودتان را پیدا خواهید کرد.

ترس مردان از زنان؛ مرعوب زنان زیبا

مطلب مرتبط: ۶ نشانه شیفتگی (هوس) که اغلب آنها را با عشق اشتباه می گیریم

به نظر می رسد زنانی که زیبا هستند سرشار از اعتماد به نفس هستند. این دلیل ممکن است آن ها را برای مردانی که اعتماد به نفس ندارند ترسناک جلوه دهد. همان طور که می گویند، داشتن اعتماد به نفس یعنی نیمی از نبرد را برده اید. این جمله در این جا نیز به همین معنا است.

روی اعتماد به نفس خود کار کنید و چه کسی می داند، ممکن است شما نیز برای زنان زیبا جذاب به نظر برسید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد آرا: 7

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *