جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
0
(0)

بازار گرم خریدهای آنلاین این روزها باعث شده که بسیاری از تولیدی ها و فروشگاه ها با تمام توان پای به این عرصه رقابتی بگذارند. برای موفقیت در این راه رعایت برخی از المان ها، بسیار یاری دهنده می باشد. البته که یکی از موفقیت های بزرگ فروشگاه های اینترنتی ایجاد اعتماد و اطمینان برای مشتریان خود می باشد. شاید برای شما اولین مرتبه‌ای باشد که از طریق دنیای مجازی خرید انجام می دهید ولی، برای خرید مبالغ بالا تردید و دغدغه‌ ای در افراد ایجاد می‌شود که به هر حال وظیفه فروشگاه های اینترنتی را سخت‌تر می‌کند. فروشگاه های اینترنتی فرش نیز در سال‌های اخیر از این قاعده مستثنی نبودند و پا به عرصه فروش اینترنتی گذاشتند. در صدد برآمدیم که دو فروشگاه تخصصی در این راستا را با هم مورد بررسی قرار دهیم. شهر فرش و هایپر فرش دو مورد از این فروشگاه های اینترنتی فرش می باشند که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته اند.

مدیریت متمرکز

هایپر فرش و شهر فرش هر دو دارای فروشگاههای متمرکزی در سرتاسر ایران بوده و دارای فعالیت متمرکز در زمینه فرش می باشند. شهر فرش با چندین شعبه بزرگ از لحاظ مسافت دارای مدیریت متمرکز قابل توجهی می باشد. هایپر فرش هم دارای فروشگاههای متمرکزی در سطح ایران می باشد. اما به نظر می‌رسد که شهر فرش در این زمینه از هایپر فرش عملکرد بهتری دارد. به هر حال مدیریت متمرکز در هر مسافت یا بعدی می تواند باعث دلگرمی مشتریان باشد.

انبار لجستیک

فروش بر اساس انبار لجستیک یکی از مزیت هایی است که هر فروشگاه اینترنتی خوب می تواند داشته باشد، با این امکان فروشنده می‌تواند به موجودی انبار دسترسی داشته باشد و زمان تحویل کالا را مشخص کند. در بسیاری از فروشگاه ها این امتیاز وجود ندارد و برای همین از ابتدا مدت زمان رسیدن فرش به دست مشتری شفاف سازی نمی شود و این برای مشتریانی که خرید اینترنتی انجام داده اند پروسه استرس آوری خواهد بود. در میان این دو فروشگاه پس از تحقیقات به این نتیجه رسیدیم که شهر فرش عملاً به صورت آنلاین فروشی نداشته و تنها یک سایت غیر فعال دارد. اما هایپر فرش فروش خود را بر اساس انبار لجستیک انجام می‌دهد این خود می تواند اتفاق خوبی برای کسانی باشد که قصد خرید بی‌دغدغه فرش را دارند.

امکان بازدید حضوری

به هرحال خرید اینترنتی و غیر حضوری به یک سمت و درخواست بازدید حضوری در مرکز فروش از سمت دیگر می تواند اتفاق خوبی در عرصه فروش و ایجاد اعتماد و اطمینان برای مشتریان باشد. بعضا از طریق اینترنت با فروشگاه‌هایی آشنا می شوید که موقعیت خود را به آن مکان نزدیک می بینید و در صدد بر می‌آیید که به صورت حضوری از فروشگاه دیدن داشته باشید. در این مواقع این حضور باعث قوت قلب برای خریدهای بعدی می شود. شما در شهر فرش و هایپر فرش امکان بازدید حضوری دارید و این یکی از موارد مثبت در انتخاب فروشگاه شماست. در صورتی که شرایط حضور در فروشگاه ها را نداشته باشید شاید درخواست تماس تصویری برای اطمینان خاطر بیشتر را داشته باشید. در این بین هایپر فرش بسیار عملکرد خوبی داشته. ما موفق به ثبت کالا و تماس تصویری لحظه به لحظه با این مجموعه شدیم اما درشهر فرش کسی به شما پاسخگو نمی باشد. برای خرید فرش کاشان حتما به این دو سایت مخصوصا هایپرفرش که معروف به هایپرمارکت تخصصی فرش هست سر بزنید.

 

امکان خرید نقدی با تخفیف

اینکه شما فرشی را با تخفیف خریداری کنید بسیار لذت بخش می باشد و اینکه شما فرش را به قیمت کارخانه و با تخفیف بخرید لذت بخش تر. به هرحال خریدهای اینترنتی با تخفیف می تواند انگیزه خرید های بعدی یا معرفی به دوستان دیگر شما باشد و این برای هر مجموعه فروشگاه اینترنتی اتفاق مثبتی خواهد بود. شما در هر دو مجموعه امکان خرید نقدی با اعمال درصد تخفیف را دارید اما اینکه کدام فروشگاه بعد از اعمال تخفیف قیمت هایش به صرفه تر است را باید در جایگاه مقایسه نگاه کنید. با مقایسه کالاهای مشابه در این دو مجموعه متوجه شدیم که هایپر فرش قیمت های بسیار پایین تری دارد.

 

حمل رایگان

در حمل کالاهای خریداری شده باید حداکثر میزان دقت رعایت شود. اصولاً تحویل فرش به کمک باربری ها می تواند به فرش آسیب برساند چراکه در کامیون های حامل کالا، همه کالاها بر روی یکدیگر قرار می گیرند. در مورد این دو فروشگاه اینترنتی حمل رایگان یکی از شعارهای هر دو می باشد. اما حمل با تیپاکس و بیمه کردن کالا در گزینه های اصلی هایپر فرش بوده است.

پشتیبانی عالی

اما این مورد یکی از مهمترین ها در خرید اینترنتی میباشد. پشتیبانی یکی از موارد بسیار مهم در خرید های اینترنتی می باشد و به زبان دیگر قوت قلبی است برای خرید با مبالغ قابل توجه. پشتیبانی در این فروشگاه اینترنتی را مورد بررسی قرار دادیم، شهر فرش که عملاً هیچ فعالیتی در خرید و فروش اینترنتی ندارد و شما حتی نمی توانید در سایت شهر فرش ثبت کالا داشته باشید. اما در هایپر فرش بعد از ثبت سفارش در سایت می توانید لحظه به لحظه از پشتیبانی هایپر فرش بهره مند شوید. پشتیبان هایپر فرش در هر زمان که شما نیاز به مشورت داشته باشید با شما همکاری های لازم را دارد. تماس تصویری برای اطمینان از ارسال کالای شما را نیز پذیرا می باشد.

به روز بودن سایت و قیمت ها

بعضا برای همه ما اتفاق افتاده که در هنگام بررسی کالا یک قیمت و در هنگام ثبت سفارش با قیمت دیگری مواجه میشویم. همیشه تاریخ به روز رسانی سایت مورد نظرتان را بررسی کنید. گاهی به دلیل فعالیت نداشتن در دنیای مجازی قیمت به روز نشده و شما را گمراه می کند. در سایت شهر فرش به دلیل نداشتن فعالیت، به روز رسانی انجام نمی‌شود. اما هایپر فرش به‌روزرسانی قیمت و طرح های مختلف خود را انجام میدهد. این مورد را زمانی متوجه شدیم که کالای مشابهی را در این دو فروشگاه مقایسه کردیم. در شهر فرش قیمت کالا پایینتر بود، پس از تماس با هر دو فروشگاه متوجه شدیم قیمت های شهر فرش به روز نیست و به همین علت قیمت کمتری را در سایت مشاهده کرده بودیم.

همکاری با برند های به روز دنیا

یکی از کارهایی که می تواند خاطرجمعی را برای مشتری ایجاد کند دیدن نامه های معتبر در یک مجموعه می باشد. در کاشان با تنوع بسیار زیاد فرش و با توجه به کپی برداری از بسیاری از طرح‌های معروف اکثر مردم جامعه به سمت برندهای خوشنام و معروف مانند قیطران می روند. هایپرفرش و شهر فرش هر دو جزو مجموعه هایی هستند که با برندهای خوب کاشان کار کرده و در بسیاری از مواقع باعث دلگرمی مشتریان خود شده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان