جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
8 بازدید

آزمون ذهن: آیا می توانید حیوان درون تصویر را پیدا کنید؟

بهبود فعالیت مغز
خواندن 2 دقیقه
3.5
(99)

این آزمون­ ها به بهبود فعالیت مغز شما کمک می کند. چنین آزمون هایی درک و عملکرد مغز را نسبت به آنچه در اطراف ما وجود دارد، بهتر می کند. همچنین به درک تفاوت میان «نگاه کردن» و «دیدن» کمک می کند. این اصطلاحات معنای وسیع و عام دارد، اما نگاه کردن یعنی مشاهده چیزی به قصد درک. ولی دیدن اغلب می تواند محض سرگرمی باشد. در مجموع، این آزمون­ ها، غذای خوبی برای مغز و ذهن شما است.

آزمون برای بهبود فعالیت مغز

چه باور کنید یا نه، اگر بتوانید حیوان پنهان شده در این تصویر را در هفت ثانیه بیابید، جز 1 درصد برتر هستید.

این تصویر گیج کننده زمین پوشیده از برف را نشان می دهد. اما یک حیوان در آن مستتر شده است – آیا می توانید آن را تشخیص دهید؟

در این تصویر چند شاخه و یک صخره به وضوح دید می شود. اما شما خوانندگان عزیز خبرنامه، به دنبال دیدن پرنده­ای مستتر شده در تصویر باشید.

شاید برخی­ ها بگویند این زمین برفی خالی است و حیوانی در آن مخفی نیست، اما شرط می بندیم شما متوجه پرنده پنهان نشده اید.

اگر بتوانید دومین حیوان پنهان در این تصویر را ببینید، در این صورت جزو یک درصد از افراد با مغزی فعال هستید.

به هر حال، اکنون به تصویر زیر نگاه کنید. آیا می توانید در 7 ثانیه پرنده پنهان شده در تصویر را ببینید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 99

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان