جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 2 دقیقه
5
(1)

توهم نوری یک محرک بینایی هست که توسط چشم ها دیده می شود و سپس مغز به روشی متفاوت از واقعیت، آن را درک می کند. چرا این اتفاق رخ می دهد؟ معمولا این اتفاق در دو حالت رخ می دهد:

1: ضعف تمرکز و هماهنگی میان چشم و مغزمان

2: مغز واقعیت را بر اساس چیزهای ساده و آشنا تعریف می کند. بنابراین چیزهای جدید را مانند چیزهای آشنا می بینیم.

توهم نوری

بیشتر بخوانید: آزمون ذهن؛ فقط یک درصد مردم می توانند تخم مرغ پنهان شده را ببینند – امتحان کنید!

توهمات نوری می توانند سرگرم کننده و جذاب باشند، اما همچنان می توانند اطلاعات زیادی در مورد نحوه عملکرد مغز و سیستم ادراکی ما، بیان کنند. توهمات نوری بیشماری وجود دارد، در اینجا تیم تفریح و سرگرمی خبرنامه یک توهم نوری جدید و عالی را برای شما خوانندگان عزیز آماده کرده است.

خواندنی: آزمون دقت؛ آیا می توانید گربه را پیدا کنید؟

به هر حال، اگر بتوانید در کمتر از 30 ثانیه حیوان دوم را در این تصویر پیچیده ببینید، شما از جمله انسان های با هوش عالی هستید.

تصویر سیاه و سفید کلاغی را روی درخت نشان می دهد، اما در این تصویر حیوانی دیگری نیز وجود دارد. آیا می توانید حیوان دوم پیدا کنید؟

با دقت به این تصویر نگاه کنید. آیا از هوش عالی برخوردار هستید؟

 

.

.

.

.

اگر تا هنوز حیوان دوم را پیدا نکردید، موبایل یا صفحه نمایش خود را بچرخانید!

برای شما: آزمون ذهن؛ نظر به تصویر چند نفر به تفریح رفته اند؟

.

.

.

آیا حیوان دوم را پیدا کردید؟ برای واضح شدن به تصویر ذیل دقت کنید.

چقدر زمان گرفت تا روباه را پیدا کردید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان