جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
3
(1)

مردان از مریخ و زنان از زهره/ناهید هستند. از شعرهای دوران کودکی تا ادبیات معاصر و کتاب های روانشناسی، مردم درباره تفاوت های زن و مرد و آنچه باید مردان از زنان بدانند صحبت می کنند. ما در فهمیدن چیزهایی که منحصرا «مرد» یا «زن» بودن را توصیف می کنند، وسواس داریم.

قبل از شروع، هرچند همه کلیشه ها برای همه کس یکسان نیست. بسیاری از مردان و زنان وجود دارند که در یک ردیف از خصوصیات، اخلاق و عادات قرار نمی گیرند. خداوند هر یک از ما را منحصر به فرد آفریده است و ما نمی توانیم یا نمی خواهیم در قالبی شبیه دیگران قرار بگیریم.

به همین دلیل هرگز متوجه برخی از تفاوت‌های ذاتی در زندگی مشترک نمی شوید. از اصول اولیه مانند نحوه آماده‌شدن صبح تا پیچیدگی‌های نیازهای رابطه‌مان – در طول مسیر قطعا چیزهای زیادی در مورد یکدیگر یاد خواهید گرفت.

 آنچه باید مردان از زنان بدانند

1- زنان نمی خواهند کاری کنید –  فقط می خواهند به آن ها شما گوش کنید

بیشتر از این مفهوم چیزی برای توضیح نیست. یک جمله ساده “به نظر می رسد واقعا یک روز سختی داشتی.” بسیار فراتر از این است که بگویید “این کار را هنوز انجام نشده، انجامش می دهم”.  در حالی که زنان فقط می‌خواهند احساس اعتماد، حمایت و گوشی برای شنیدن داشته باشند.

2- زنان از چیزهای کوچک قدردانی می کنند

باور کنید یا نه، زمانی که می خواهید زنی را تحت تاثیر قرار دهید، نیازی نیست فقط دنبال چیزهای بزرگ و باشید. این گفته برای همه چیز صادق است، چون چیزی که زنان واقعا دنبال آن هستند، توجه است. کلمات محبت آمیز، در آغوش گرفتن ها، هدیه های کوچک ناشی از عشق، به بهترین وجه دوست داشتن شما را بیان می کند. وقتی مردی برای زنش طول مسیر راهرو را گل می چیند، قلب زنش را آب می کند. چون در غیرمنتظره‌ترین لحظه این اتفاق برای او افتاده است. اغلب، چیزهای کوچک بیانگر بیشترین حرف ها است.

3- اشک های زنان را با ناتوانی اشتباه نگیرید

در اوایل رابطه نامزدی و ازدواج، باید به گریه های همسر خود عادت کنید. مردان فکر می کنند گریه یعنی غم. ب

مردان فکر می کنند عشق یعنی غم. در حالی که گریه آن ها معانی متفاوتی دارد. بنابراین شما باید اشک های ناشی از خشم، هیجان، ناامیدی و شادی یک زن را درک و به آن عادت کنید. همانطور که یاد می گیرید معنی این اشک ها را درک کنید، به یاد داشته باشید آن ها نشانه ضعف نیستند، بلکه نشانه قدرت هستند. قدرت واقعی ناشی از بیان این که آسیب پذیر است. قلبی پرشور و دلسوز دارد یا قدرت بروز احساسات واقعی را دارد.

4- زنان زمانی که از خواب بیدار می شوند از زمانی که به خواب رفته اند خیلی متفاوت هستند

مهم نیست که چقدر دوره های روانشناسی و مشاوره گذرانده اید، چه کتاب هایی خوانده اید. حتما هنوز هم همسر خود و رفتار او را نشناخته و درک نکرده اید. حتی خود زنان هم هنوز نمی توانند بفهمند چرا مانند انسان های زامبی دیوانه، از خواب بیدار می شوند. در حالی که شوهران شان حتی زیباتر نیز به نظر می رسند. به نوعی می توان گفت زنان در طول شب به حالت تقریبا غیرقابل تشخیص تغییر می کنند. این همان چیزی است که همه مردان باید بدانند.

5- مردان از زنان بدانند؛ بدترین کار برای آرام کردن زنان، گفتن آرام باشید است

احتمالا هیچ کلمه دیگری وجود ندارد که زنان را بیشتر عصبانی کند! کلمه آرام چیست که ما را تا این حد اذیت می کند؟ خودشان هم سر در نمی آورند، اما با اکثر زنانی که صحبت می کنیم دقیقا همین حس را دارند. فرقی نمی‌کند «آرام‌شدن» را با یک کلمه دیگر یا توسط رفتار بیان کنید. آن ها موقع عصبانیت از این کلمه متنفر هستند.

6- زنان می خواهند معشوق شما باشند نه مادر شما

زنان در مراقبت از مردان زندگی خود تمایل نادرست و ناسالمی دارند. حقیقت این است که زنان برای پرورش آفریده شده اند، اما در ازدواج و در روابط سالم، باید این تربیت در چارچوب رابطه داد و ستد انجام شود. زنان می خواهند خدمت کنند، اما باید به آن ها نیز خدمت شود. آن ها می خواهند قلب خود به شما بدهند، اما باید احساس کنند قلب شما را دریافت می کنند. زنان می خواهند از مرد خود مراقبت کنند، اما به همان اندازه می خواهند احساس کنند او نیز به خوبی از همسرش مراقبت می کند.

7- مردان از زنان بدانند؛ زنان فکر می کنند جذاب ترین ویژگی یک مرد قلب اوست

مهم نیست دنیا به شما چه چیزهای دیگری می آموزد، هرگز ایمان، خلوص، شخصیت، صداقت و درستکاری را فراموش نکنید. این اصول مهم برای هر زنی معنادار و مهم است. چون زنان می خواهند بقیه عمر خود را با مردی با این ویژگی ها بگذرانند.

کاملا درست است که زنان و مردان زندگی را متفاوت می بینند، اما زیبایی دیدگاه های مختلف در ترکیب آنها در زندگی مشترک می باشد. این زیبایی به خلاقیت خداوند مربوط می شود، خلاقیتی که در میان جنسیت ها، شخصیت­ها، رنگ ها و روابط وجود داشته و دیده می شوند.

لینک های مرتبط

روش های خانگی موثر برای درمان  درد و  ورم پاها

دانستنی های مهم: ۱۰ عارضه جانبی قارچ که نباید از آن چشم پوشی کرد

۱۱ درمان خانگی معجزه آسا برای رفع تیرگی کشاله ران + نکات پیشگیری

۷ غذای فوق العاده موثر برای داشتن پوست، مو و ناخن های رویایی

افزایش شانس بارداری سریع: با این ۴ نکته کلیدی، شانس بارداری خود را افزایش دهید

۵ نکته مهم برای برقراری رابطه احساسی با یک زن

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان