جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
26 بازدید

تست بینایی؛ چالش استتار! آیا می توانید مارمولک مستتر شده در تصویر را ببنید؟

تست بینایی مارمولک
خواندن 3 دقیقه
5
(1)

پازل ها و معماهایی که هر روز در خبرنامه منتشر می شوند، تلاش دارند، ذهن مخاطبان خود را به چالش بگیرند. در نتیجه سبب افزایش دقت و تمرکز مغز می شود. در این تست بینایی مارمولک مستتر شده است. دیدن آن کمی چالش برانگیز است و در نتیجه ی هماهنگ شدن چشم و مغزتان قادر به دیدن آن خواهید بود.

بیشتر بخوانید: آزمون ذهن؛ چند فنجان در این تصویر وجود دارد؟

مارمولک ها به دلیل توانایی در استتار و محافظت در برابر شکارچیان شناخته شده اند. این تصویر خود نمونه­ای از مهارت عالی آنها در استتار است.

این مارمولک به اسم لونا در چشایر انگلستان خود را به خوبی در درختی مستتر کرده است. تشخیص او تقریبا دشوار است. آیا می توانید موجود مستتر شده را پیدا کنید؟

برای محافطت از خود، برعلاوه استتار آنها می توانند با سرعت شگفت انگیزی حرکت کنند. یکی از گونه‌های آنها، مارمولک خانگی دم صاف، به اندازه‌ ی سریع است که بدون غرق شدن در سطح رودخانه یا دریاچه می‌دود.

برای شما: آزمون شناسایی والدین کودک: پدر و مادر واقعی کودک کیست!؟

هر دو موضوع استتار و سرعت، مهارت های حیاتی برای بقای حیوانات کوچک در حیات وحش محسوب می گردد. چون شکارچیانی مانند عقاب، جغد، مار و… در کمین آنها هستند. مارمولک ها در آب و هوای گرم در تمامی قاره ها به جز قطب جنوب یافت می شود. به باور زیست شناسان بیش از 1500 نوع از این خزندگان در سراسر جهان وجود دارد.

بر خلاف انواع دیگر مارمولک ها، مارمولک­های خانگی معمولا از طرف شب فعال هستند. آنها دید در شب بسیار خوبی دارند و دید رنگی آنها 350 برابر بیشتر از دید انسان ها حساس­تر است.

خواندنی: آزمون دقت؛ در این تصویر چند ببر را می بینید؟ فقط ۱ درصد افراد همه آنها را می بیند

در برخی از نقاط جهان، به علت تغذیه از آفات انسانی مانند پشه، از آنها به عنوان حیوانات خانگی استفاده می کنند.

تست بینایی مارمولک

خوب به هر حال، به تصویر زیر دقت کنید، آیا مارمولک مستتر شده را پیدا می توانید؟

تست بینایی؛چالش استتار

اگر پیدا نتوانستید تصویر پایین را ببینید.

اگه بگی چی در این تصویر اشتباهه دیگه باید بری ناسا کار کنی!

اگر ۴+۲=۲۶، ۸+۱=۷۹ و ۶+۵=۱۱۱، می‌تونی بگی ۷+۳ چند می‌شه؟

فقط یک نابغه می تواند اشتباه عکس این فضانوردان را تشخیص دهد

تست بینایی؛ چالش استتار

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان