جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
23 بازدید

حیوان پنهان میان تصویر را پیدا کنید!

خواندن 2 دقیقه
3.5
(2)

امروزه پست‌هایی با محتواهای دیوانه‌کننده و گیج‌کننده در رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی پخش می‌شوند. برخی از آنها برای اهداف سرگرمی و برخی دیگر برای ارزیابی درک و کارکرد مغز و هوش ما ساخته می شوند مانند تست تصویری حیوانات. این بار تیم سرگرمی تفریحی خبرنامه آزمونی را برای شما خوانندگان عزیز آماده کرده اند که فقط افرادی با چشمانی به تیزبینی چشم عقاب، می توانند آن را پیدا کنند. اگر باور نمی کنید به تصاویر نگاه کنید.

تست تصویری حیوانات را پیدا کنید

تصویر اول: پلنگ را پیدا کنید

اخیرا عکسی توسط آمیت مهرا یکی از کاربران توییتر منتشر شده که در آن پلنگی استتار شده است. با دقت به تصویر نگاه کنید. پلنگ را پیدا کردید؟ اگر نه، ما به شما کمک می کنیم. به تصویر پایین نگاه کنید، پلنگ را مشخص کردیم.

آزمون ذهن؛ پلنگ استتار شده

تست تصویری حیوانات

حیوان درون تصویر چیست؟

پلنگ استتار شده

تصویر دوم: گربه را پیدا کنید

در این تصویر گربه­ای در حالت استتار وجود دارد، این عکس کمی دشوار است و نیاز به دقت زیادی دارد. اکنون به تصویر نگاه کنید.

آزمون ذهن؛ گربه استتار شده

 

حدس می زنیم گربه را پیدا نکردید. اگر پیدا کردید واقعا چشمانی به تیزی چشم عقاب دارید! در تصویر زیر گربه مشخص شده می توانید ببنید.

گربه استتار شده

 تصویر سوم: پلنگ برفی را پیدا کنید

عکس زیر توسط عکاس حیات وحش ساوراب دسای در اینستاگرام با عنوان «هنر استتار» منتشر شده است. تشخیص این عکس فوق­العاده سخت است. تصویر زیر را با دقت ببنید.

آزمون ذهن؛ پلنگ برفی استتار شده

اگر پلنگ برفی را پیدا نکردید، پیشنهاد می کنیم تصویر را بزرگ کنید. به تصویر زیر نگاه کنید تا متوجه پلنگ برفی در حال تلاش برای پایین آمدن از صخره شوید.

پلنگ برفی استتار شده

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون ذهنی تست تصویری حیوانات لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان