تست شخصیت؛ آیا به زندگی با دید مثبت نگاه می کنید یا منفی؟

توسطسهراب شهریار

خرداد ۱۸, ۱۴۰۱ به روز رسانی : خرداد ۱۸, ۱۴۰۱ , ,
تست شخصیت زندگی

این آزمون تست شخصیت زندگی چیزی بیشتر از یک معمای بینایی است. اما نکته ای کوچک و در عین حال کاربردی را برای شما بیان می کند. برخی ازمحققان به این باورند که با دیدن هر یک از این تصاویر، رویکرد فعلی خود در زندگی را در می یابید. یا به این سوال می توانید پاسخ دهید که که در کدام مرحله تاریک و یا روشن زندگی قرار دارید؟

ابتدا شاید این تصویر پیچیده، واضح به نظر برسد. اما با اندکی دقت در می یابید که این جا دو تصویر متفاوت وجود دارد که ممکن است متوجه آن شوید.

تست شخصیت زندگی

بیشتر بخوانید: گربه و گوزن؛ کدام یک از این حیوانات را اول دیدید؟

به تصویر زیر دقت کنید، آیا تمساح را می بینید یا قایقی با دو نفر؟

به باور طراحان این تست، اگر ابتدا کروکودیل را دیدید، پس احتمالا شما فردی کاربردی و عملگرا هستید. هوشیار و محتاط هستید و ترجیح می دهید از هر گونه ریسکی اجتناب کنید. برخی اوقات به جای تمرکز بر جنبه های مثبت، بیشتر بر جنبه های منفی زندگی تمرکز می کنید. اگر به این نوع نگاه به زندگی ادامه دهید، بلاخره خود را در وضعیت مانند قرار گرفتن در اتاقی تاریک که راه خروج را نمی بینید، خواهید یافت. یعنی خود را در بخش تاریک و جنبه های منفی زندگی زندانی می کنید.

نتیجه گیری: به محض اینکه آرام شدن را یاد بگیرید و از زندگی بیشتر لذت ببرید، احساس و روان بهتری خواهید داشت.

برای شما: آزمون بینایی؛ چند عدد هفت در این تصویر وجود دارد، آیا همه آنها را می توانید پیدا کنید؟

قایق با دو نفر؛ تست شخصیت زندگی 

اگر متوجه قایق دو نفری شده‌اید که در امتداد رودخانه حرکت می‌کنند. شما فردی محتاط هستید و به جزئیات زندگی و پیرامون تان دقت بیشتر می‌کنید.

شما جنبه از شخصیتی خلاق برخوردارید و به تمام چیزهای که در اطراف­تان اتفاق می افتد توجه دارید. با این وجود می توان گفت که شما در قسمت روشن زندگی قرار دارید. تلاش می کنید نکات منفی را دور نگه دارید و همه چیز را با چشمی باز و با جزئیات ببنید.

خواندنی: آزمون ذهن؛ شغل رویایی شما چیست؟

نتیجه گیری: شما شخصی دقیق و مواظب اتفاقات اطرف خود هستید. بنابراین می توانید در هر شرایط مبهم و غبارآلود، راهی برای خروج/فرار پیدا کنید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *