هزینه تعمیر مبل راحتی در منزل

توسطتحریریه خبرنامه

خرداد ۱۷, ۱۴۰۱ به روز رسانی : خرداد ۱۷, ۱۴۰۱ , , ,
تعمیر مبل راحتی

شاید با گذر زمان فکر تعمیر مبل خود باشیم اما ندانید که باید به کدام تعمیرکار یا تعمیرگاه اعتماد کرد! در این محتوا به بررسی کامل تمامی نکات مربوط به تعمیر مبل از جمله تعمیرات مبل راحتی خواهیم نمود و در نهایت به بررسی این مورد میپردازیم که آیا تعمیر مبل در منزل انجام می‌شود یا خیر؟!

آیا تعمیر مبل در محل امکان پذیر است؟

تعمیرات جزئی مثل لکه‌گیری چوب مبل در منزل امکان‌پذیر است. مواردی مثل رویه کوبی مبل یا تعویض پارچه مبل یا رنگ‌کاری مبل باید حتما در کارگاه مبل‌سازی یا تعمیرگاه مبل انجام شود. ولی اگر تعویض رویه مبل را خودتان بخواهید انجام دهید، به صورت تیکه‌ای از طرف خودتان امکان‌پذیر است ولی تعمیرکاران مبل این کار را انجام نمی‌دهند.

  1. تعمیر مبل راحتی، استیل و … به فضای بزرگی نیاز دارد تا مبل‌ها شکافته شوند
  2. جهت انجام تعمیر مبل در منزل به دستگاه نیاز است که این دستگاه‌ها قابل حمل به منازل نمی‌باشند.

خدماتی که جهت انجام تعمیرات مبل صورت می‌گیرد به شرح زیر می‌باشد:

  • بازدید از مبل‌ها به صورت رایگان و مشاوره لازم و کامل به مشتری
  • حمل مبل‌ها از محل به تعمیرگاه (برخی از تعمیرکاران این مورد را به صورت رایگان انجام خواهند داد.)
  • انجام تعمیرات و در جریان قرار دادن مشتری از کلیه امور تعمیرات حتی به صورت تصویری و ویدیویی و در بعضی مواقع مشتری در صورت تمایل می‌تواند به تعمیرگاه برود و از نزدیک شاهد تعمیرات باشد.
  • حمل مبل‌ها از کارگاه به محل(که گاهی این حمل به صورت رایگان انجام خواهد شد.)

هزینه تعویض پارچه مبل در تهران

تعویض پارچه مبل

خدمت حدود قیمت به تومان
مبل استیل 7 نفره از 3.000.000 تا 5.000.000
مبل استیل 9 نفره از 3.800.000 تا 6.000.000
مبل راحتی 7 نفره از 4.000.000 تا 7.000.000
مبل راحتی 9 نفره از 6.000.000 تا 8.000.000
مبل کلاسیک از 4.000.000 تا 7.000.000
مبل سلطنتی 7 نفره از 4.000.000 تا 7.000.000
مبل سلطنتی 9 نفره از 5.000.000 تا 7.000.000

خدمات تعمیر مبل

رویه کوبی مبل

هنگامی که میخواهید تعمیرکاری را جهت انجام تعمیر مبل خود انتخاب کنید باید در نظر داشته باشید که این تعمیرکار آیا سابقه کاری دارد یا خیر! طبیعی است افرادی که به تازگی وارد این حوزه شده‌اند میزان حرفه لازم برای انجام این کار را نخواهند داشت. پس سابقه کاری را در نظر بگیرید.

از دیگر مواردی که در استفاده از خدمات تعمیر مبل باید در نظر بگیرید دیدن نمونه کارهای تعمیرکار است که حتما دقت کنید عکس‌های قبل و بعد کار را ببینید. متاسفانه برخی از افراد سودجو با نشان دادن نمونه کارهای افراد دیگر از این شرایط استفاده می‌کنند و با نام خود صاحب کاری جدید خواهند شد.

یکی از مواردی که همه ما به آن توجه خواهیم کرد و دغدغه بسیاری از افراد در وهله اول می‌باشد، هزینه تعمیر مبل راحتی یا هر نوع مبل دیگری خواهد بود که باید بگوییم این مورد به‌طور کلی به بودجه شما و به میزان مهارت و تخصص تعمیرکار مبل برمی‌گردد.

اگر بخواهیم واضح‌تر توضیح دهیم این است که زمانی که می‌خواهید پارچه مبلی را انتخاب کنید می‌تواند تعیین کننده هزینه شما باشد. هرچقدر این هزینه بیشتر باشد، مبلغ نهایی شما بیشتر خواهد بود. همچنین در صورتی که تعمیرمبل شما توسط فردی مجرب انجام بگیرد احتمالا دستمزذ بیشتری دریافت خواهد کرد.

یکی دیگر از موارد تعیین کننده قیمت میزان خرابی و همچنین مدل مبل‌ها (استیل، راحتی، کلاسیک و …) می‌باشد. رنگ کاری مبل نیز در این میان بی‌تاثیر نمی‌باشد.

موارد زیر را حین استفاده از خدمات تعمیر مبل در نظر بگیرید:

  • نیاز به تقویت کلاف مبل
  • رویه کوبی مبل
  • رنگ کاری مبل
  • تعمیرات چوب مبل

دقت کنید هر یک از موارد ذکر شده ممکن است مورد نیاز نباشد. پس جهت داشتن اطمینان خاطر بیشتر مبل‌های خود را به چند تعمیرکار نشان دهید و پس از آن اقدام به تعمیر مبل کنید.

تعمیر مبل راحتی

نمونه کار تعمیر مبل راحتی

یکی از پردرخواست‌ترین موارد در خدمات مبل و صندلی، تعمیر مبل راحتی می‌باشد که دلیل آن بسیار مشخص و واضح می‌باشد. استفاده همیشگی از مبل‌های راحتی نیاز آنها به تعمیر را به‌دنبال خواهد داشت.

یکی از مواردی که حین تعمیرات مبل راحتی باید در نظر داشته باشید، نیاز زیاد آن به پارچه می‌باشد. دقت داشته باشید معمولا برای مبل‌های راحتی به متراژ 20 تا 30متر پارچه مبلی نیاز دارید که این میزان از پارچه به صورت مستقیم بر قیمت نهایی موثر است. اگر می‌خواهید تعمیر مبل راحتی به صرفه‌ای داشته باشید بهتر است در انتخاب پارچه دقت کنید و جنس ارزان‌تری را انتخاب کنید.

تعمیر مبل راحتی را بهتر است زمانی انجام دهید که نشیمن مبل شما حالت فرورفته و یا در اثر پاره شدن پارچه نیاز قابل استفاده نباشد، اقدام کنید. گروهی دیگر از افراد تمایل دارند هر چند سال یکبار مبل‌های راحتی خود را رویه کوبی کنند که بهتر است کلاف مبل را نیز بررسی کند تا اگر نیاز به تعمیرات دارد زودتر اقدام کنند.

به صورت کلی جهت هنگام اقدام برای تعمیر مبل راحتی و … مبل خود را به دست افراده تازه کار نسپارید و حتما از معتبر بودن کارگاه اطمینان حاصب کنید. یکی از مهمترین موارد در تعمیر مبل زمان تحویل کار است که بهتر است حین اقدام به انجام خدمات حتما قراردادی را ببندید و یا فاکتوری را دریافت کنید.

خدمات استاده

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.3 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نظر برای “هزینه تعمیر مبل راحتی در منزل”
  1. اکثرا تعمیرات اشتباه هست. قبل از انجام دو عامل مهم هست. اول جنس چوب گردو یا مرغوب باشد. دوم در آگهی ها مبل در حد نو دست دوم موجود هست. پس حتما به چوب گردو بها دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *