جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
15 بازدید

آزمون بینایی؛ چند عدد هفت در این تصویر وجود دارد، آیا همه آنها را می توانید پیدا کنید؟

آزمون بینایی
خواندن 2 دقیقه
3.4
(193)

امروز آزمون بینایی و میزان دقت در تصویر را برای شما آماده کرده ایم. تا بتوانید میزان دقت و توجه و همچنین هوش خود را بسنجید. تست های بینایی اغلب از رنگ­ها برای گیج کردن مغز انسان استفاده می کنند.

آزمون بینایی و بازی‌های فکری برای میزان هوش، دقت و توجه و در نهایت آزمایش مغز شما طراحی شده‌اند. این آزمون های سرگرم کننده به شما این امکان را می دهد که فکر باز و بدون حد و مرز داشته باشید. تا بتوانید در هر شرایط سختی روی پای خود بایستید.

آزمون بینایی

بیایید ببینیم آیا می توانید تمام 7 ها را در تصویر پیدا کنید؟ این تست بینایی شگفت انگیز که در تیک تاک منتشر شده بسیاری از مردم را تحت تاثیرقرار داده و بیش از 130000 نفر درباره آن اظهار نظر کرده است.

خوب به تصویر با دقت نگاه کنید و بگوید چند 7 در تصویر وجود دارد.

آزمون دقت در دید

هنگامی که به یک آزمون بینایی نگاه می کنید شاید خیلی چیزها ببینید، مانند یک خط منحنی که در واقع مستقیم است. یا یک جسم متحرک که ثابت ایستاده است. حتما به چشمان خود شک خواهید کرد.
این فقط یک توهم است، مشکل از چشم شما نیست. این چالش ها ذهن ما را به بازی می گیرند. در حالی که این توهم ناشی از نحوه درک و تفسیر مغز و سیستم بینایی شماست. اگر قدرت ذهنی قوی داشته باشیم کمتر یا اصلا دچار این توهم ها نمی شویم، در غیر آن فهمیدن آن کاری زمان بر است.

خوانندگان عزیز و دوست داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون بینایی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 193

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان