جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

کیم کارداشیان به دنبال راز جوانی حاضر به خوردن مدفوع است

راز جوانی کیم کارداشیان
خواندن 3 دقیقه
5
(1)

کیم کارداشیان برای حفظ جوانی خود هر کاری انجام می دهد، اگر راز جوانی کیم کارداشیان در خوردن مدفوع باشد، او این کار را خواهد کرد.

غول زیبایی در مورد این حرف می زند، تا زمانی که بتواند تلاش می کند جوان باقی بماند. او در این مورد یک شوخی هم کرده است. کارداشیان به نیویورک تایمز گفت: “اگر به من می گفتید برای جوان به نظر رسیدن باید هر روز مدفوع بخورم ” امکان داشت که این کار را می کردم”.

راز جوانی کیم کارداشیان

برند محصولات آرایشی KKW Beauty

در حال حاضر، کارداشیان راه های کارآمد و بهتری برای جوان به نظر رسیدن پیدا کرده است. مانند ایجاد برند مراقبت از پوست خودش. علاوه بر این، او این برند را راه‌اندازی کرده تا به او در مشکلات پوستی خودش که با آن مواجه است، یاری رساند. او در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: “من از پسوریازیس الهام گرفتم و سفر خود را به دنیای مراقبت از پوست و کشف روش های نگهداری از آن را آغاز کردم. کار با برخی از برترین متخصصان پوست و زیبایی در طول سالیان زندگی به من فرصتی باورنکردنی داد تا از تخصص آن ها بیاموزم و می دانستم که باید آموخته هایم را با دیگران به اشتراک بگذارم.”

کیم کارداشیان در لباس ژان لوئیس مرلین مونرو

اخیرا، این ستاره رئالیتی شو به دلیل اعتراف به کم کردن 16 پوند در عرض سه هفته با واکنش های منفی رو به رو شد. چرا؟ چون او این وزن را کم کرده بود تا بتواند لباس ژان لوئیس مرلین مونرو برای مت گالا 2022 بپوشد. با این حال، در طول مصاحبه نیویورک تایمز گفت که “هیچ کار ناسالمی انجام نداده است.”

او گفت: “خوب کریستین بیل می تواند این کار را برای یک نقش سینمایی انجام دهید. و این برای همه قابل قبول است”. “برای من هم این طور بود.” حتی رنه زلوگر برای یک نقش چاق شد. این برای من دقیقا مثل کار آنان بود. اصلا هم نمی‌گفتم، “هی مردم، چرا نمی‌روید این وزن را در مدت کوتاهی کم کنید؟”

کیم کارداشیان افزود: “این نه تنها بخشی از کار من است، بلکه این خود واقعی من است. بسیاری از مردم می خواهند طوری رفتار کنند که به ظاهرشان اهمیتی نمی دهد. اما من طوری رفتار نمی کنم که این کار راحت و آسان است. یا همه چیز طبیعی است و عین خیالم نباشد. همه این ها مثل یک کار است.”

مطالب مرتبط:

خانه های دوران کودکی سلبریتی های مشهور جهان، آن ها کجا بزرگ شده اند؟

عادات عجیب سلبریتی ها: بالا رفتن سایمون از درخت تا استفاده مدفوع بلبل توسط تام کروز

۱۵ ترفند لاغری موثر که سلبریتی ها سرشان قسم می خورند!

آنفولانزای اسپانیایی ۱۹۱۸ و سلبریتی هایی که جان سالم به در بردند

روز جهانی لبخند: ۱۴ سلبریتی که صاحب زیباترین لبخندها هستند

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان