جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
0
(0)

بسیاری از آقایان دچار مشکلات جنسی مانند زود انزالی هستند. زود انزالی یعنی شخصی خیلی سریع به اورگاسم برسد یا کنترول روی اورگام نداشته باشد. آقایانی که به انزال زودرس مبتلا هستند، احتمالا یک هشدار کوچک دریافت کرده اند؛ آن ها نمی توانند اورگاسم شان را به تاخیر بندازند. زود انزالی سبب کم شدن لذت رابطه جنسی میان طرفین می شود. با این حال بعضی درمان های خانگی زود انزالی و اختلال نعوظ به شما کمک می کند تا کنترول بیشتری بر زود انزالی داشته باشید.

مطلب مرتبط: راهکارهای زنده نگه داشتن تمایلات جنسی: نکات مهم برای پرشور ماندن زندگی زناشویی

درمان های خانگی زود انزالی و اختلال نعوظ

برخی ارزیابی ها حاکی از آن است که میانگین مردانی که زود انزالی را تجربه می کنند 20 الی 26 درصد است. اما در ارزیابی های دیگر حتی این آمار بیشتر می باشد. زود انزالی را تا حدی می توان به مسله پیچیده شرایط فکری و جنبه های فریکی ربط داد.

مطلب مرتبط: ۷ راهبرد روانشناختی برای تقویت روابط عاشقانه

بعضی از درمان های دارویی شاید کمک کننده باشد، اما درمان قطعی برای آن وجود ندارد. اما آقایان می توانند با استفاده از درمان های خانگی مختلف، مکمل ها یا تقویت کننده ها و ورزش راهی برای کنترول زود انزالی بیابند.

مکمل ها/تقویت کننده ها

برخی از منرال ها به درمان زود انزالی کمک می کنند. آن ها عبارتند از:

زینک؛ درمان های خانگی زود انزالی و اختلال نعوظ

میان زینک یک مکمل و اختلال جنسی ارتباط وجود دارد. این مکمل می تواند نقشی در باروری مردان داشته باشد. بعضی از تحقیقات حاکی از آن است که کمبود زینک باعث ناباروری مایع منی مردان می گردد. مکمل زینک سبب بهبود اختلال جنسی و رشد سطح هرمون تستسترون می شود. در حقیقت فرد با استفاده از مقداری زینک قادر به افزایش میل جنسی می شود. با این حال هیچ مدرکی وجود ندارد که این مکمل باعث کاهش زود انزالی شود. برای رسیدن به نتایج بهتر باید تحقیقات بیشتری روی آن انجام شود. اما سعی کنید از زینک برای سلامتی کلی بدن خود استفاده کنید.

مطلب مرتبط: تمام آن چیزی که درباره نیمفومانیا یا تمایل جنسی شدید در زنان باید بدانید!

  1. مگنیزیم؛ درمان های خانگی زود انزالی و اختلال نعوظ

مگنیزیم یکی دیگر از منرال های مهم برای تولید سالم اسپرم و باروری آن است. گزارشی در سال 2019 نشان داده که میزان کم این منرال در عوامل زود انزالی سهم دارد. سبب رشد انقباض بعضی عضلات مشترک در اورگاسم می شود. به این دلیل استفاده کافی مگنیزیم در رژیم غذایی به درمان زود انزالی کمک کند.

  1. منرال های دیگر

مطالعات نشان می دهد که بعضی منرال های دیگر مانند کلسیم، مس و سلینیم نقش مهمی را در تولید اسپرم و باروری مردان دارد. افراد می تواند از این مکمل ها مانند ابزاری برای کمک به رشد کلی توان باروری استفاده کند. اما هیج سندی مبنی بر این که این منرال ها به درمان زود انزالی کمک می کند، وجود ندارد.

محصولات تاخیری زناشویی

محصولات تاخیری زناشویی می تواند شامل هر چیزی باشد که شخص از آن برای آلت تناسلی اش استفاده کند تا اورگاسم طولانی‌تری داشته باشد.

مطلب مرتبط: ۷ بهترین راه برای ایجاد شادی بیشتر در روابط زناشویی

  1. کریم یا اسپری بی حسی؛ درمان های خانگی زود انزالی و اختلال نعوظ

برای یک پیشگیری موقت از زود انزالی، برخی از آقایان با موفقیت از کریم ها و اسپری های بی حسی استفاده می کنند. این ها باعث بی حسی آلت تناسلی مردان می شود. در نتیجه باعث طولانی تر شدن زمان اورگاسم می شود.

معمولا مردان باید این کریم ها را در ناحیه سر آلت تناسلی حدود 20 یا 30 دقیقه قبل از رابطه جنسی اعمال کنند. سپس بعد پنج الی ده دقیقه قبل از سکس آلت شان را بشورند. شخص می تواند با استفاده از کاندوم نیز موثریت آن را افزایش دهند. استفاده از کاندوم در زمان رابطه جنسی ممکن است مانند محصولات دیگر برای مدت موقتی حس آلت تناسلی را کندتر کند. در برخی موارد حتی می تواند مدت زمان اورگاسم را افزایش دهد، خصوصا زمانی که با کریم ها و اسپری های بی حسی ترکیب شود.

بعضی شرکت ها کاندوم ضخیم تر یا کاندوم با عامل بی حس کننده در درون آن تولید می کند. که باعث طولانی تر شدن اورگاسم در آقایان می شود.

آیا درمان دایمی برای زود انزالی وجود دارد؟

متاسفانه درمان قطعی، دایمی و دارویی برای زود انزالی وجود ندارد. اما با استفاده از این درمان های خانگی می توانید به لذت در رابطه جنسی با شریک خود بیفزایید.

مطلب مرتبط: ۸ مهمترین اشتباهات روابط زناشویی مربوط به اختلال غفلت عاطفی دوران کودکی

بهترین درمان های طبیعی برای اختلال نعوظ برای سال 2022

اختلال نعوظ یا ED، زمانی رخ می دهد که شخص در سفت نگه داشتن کافی آلت مردان برای برقراری رابطه جنسی ناتوان باشد. بر اساس تحقیقات انجام شده در سال 2018، این وضعیت حدود یک سوم مردان را شامل می شود. اختلال نعوظ اغلب در افرادی رخ می دهد که:

  • داری سن زیاد باشد
  • مشکلات سلامتی مانند دیابت یا فشار بالای خون داشته باشند
  • آسیب به نخاع، آلت تناسلی یا لگن داشته باشند
  • آنانی که از داروهای ضد افسردگی یا فشار خون مصرف می کنند
  • اشخاصی که اضطراب یا استرس داشته باشند
  • آن های که اضافه وزن دارند
  • آنانی که سیگار می­کشند

درمان اختلال نعوظ به چنین علت هایی بستگی دارد. ممکن است شامل داروهای تجویزی خاص، دستگاه وکیوم یا حتی جراحی باشد. اما تغییرات در سبک زندگی و سایر درمان های طبیعی نیز برای بهبود ED کمک می‌کنند.

مطلب مرتبط: نظریه عشق مثلث استرنبرگ چیست و شما در روابط عاطفی تان کجای این مثلث قرار دارید؟

چند راه حل طبیعی برای درمان اختلال نعوظ چیست؟

درمان های طبیعی بسیاری برای اختلال نعوظ وجود دارد. آن ها می توانند شامل تغییرات سبک زندگی مانند اصلاح رژیم غذایی و ورزش کردن یا همچنین جستجوی مشاور سلامت روان و رابطه باشند.

بهتر است قبل از شروع درمان جدید با پزشک خود صحبت کنید. آن‌ها می‌توانند به شناسایی علت اختلال نعوظ شما کمک کنند. همچنین گزینه‌های درمان موثر اختلال نعوظ را، چه معمولی، طبیعی یا ترکیبی، توصیه کنند.

رژیم غذایی در درمان اختلال نعوظ

استفاده از یک رژیم غذایی متعادل ممکن است به حفظ عملکرد جنسی و کاهش خطرات ابتلا به اختلال نعوظ کمک کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان