جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
0
(0)

شخصیت یک مفهوم خاص است. چون بالاترین درجات پیچیدگی روانشناختی را با هسته هر یک از شاخصه­ های انسانیت ما ترکیب می کند. تست ویژگی های شخصیتی ما را به شناخت خودمان به طور همزمان ثابت و قابل تغییر، کلی و خاص، ساده و پیچیده و… کمک می کند. در سال 2015 یک مطالعه درباره رابطه میان انتخاب فیلتر اینستاگرام و ویژگی‌ های شخصیتی انجام شد. محققان دریافتند که «راه‌ های جدید فهمیدن این جنبه از شخصیت از طریق رسانه‌های اجتماعی موثرتر واقع می شود.»

تست ویژگی های شخصیتی 

روان‌شناسی رابطه‌ می گوید: همه ما الگوهای ارتباطی تکراری داریم که تاریخچه‌های شخصی منحصربه‌فرد، درگیری‌ها و راه‌های ارتباط با جهان و ما را منعکس می‌کنند. خیلی ساده می توان گفت، یعنی ما همیشه به صورت ناخودآگاه تحت تاثیر افراد و محیط پیرامون خود هستیم، همین گونه ما نیز بر آن افراد و محیط زندگی­مان تاثیر می گذاریم.

بیشتر بخوانید: تست صداقت همسر: آیا به شریک زندگی خود وفادار هستید؟

در حین انجام این کار، هر یک از ما الگوهای «دوباره ناخودآگاه» خود را ایجاد می کنیم. این الگوها باعث ایجاد و گاهی تغییر ویژگی های شخصی ما می شوند. روانشناسان معتقدند از تست­ های شخصیت شناسی می‌توانند درباره ما بسیاری از نکات را بفهمند.

تست های شخصیتی بر اساس تئوری‌های روابط، ویژگی‌های شخصیتی­ تان را با ترکیبی از چندین تصویر در یک تصویر واحد، به دقت پیش بینی می کنند.

تصویری که در این تست شخصیت می‌بینید، جنبه‌های اصلی شخصیت شما را بیان می کند.

برای شروع، با دقت به تصویر نگاه کنید. به محض اینکه اولین تصویر به چشم تان خورد، به پایین صفحه بروید تا ببینید در مورد شما چه گفته شده.

1- اسب؛ تست ویژگی شخصیتی 

در حقیقت اسب ها، نشان دهنده نیروی محرک زندگی است که شما را به دنبال کردن علایق­تان تشویق می کنند. آنها افرادی به نحوی رام شده و در غرایز طبیعی خود متعادل هستند. از لحاظ اجتماعی رفتار مناسبی دارند. برعلاوه، آنان دارای انرژی جنسی قوی اند و علاقه به هیجان دارند.

خواندنی: آزمون ذهن؛ نوع نگاه شما مشخص می کند که برای چالش های زندگی آماده اید یا نه!

2- خروس

اگر در نگاه اول متوجه خروس شدید، شما برای به نمایش گذاشتن شکوه و عظمت خود شور و شوق زیادی دارید اما این کار را با مغرور بودن اشتباه نگیرید.

برای قرن ها، چینی ها به دلیل تجسم پنج فضیلت در خروس، او را مورد ستایش قرار می دادند: «با تاجش متمدن معلوم می­شود؛ با پنجه­های روی پاهایش رزمی‌کار است؛ در برخورد با دشمن شجاعانه حمله می‌کند؛ در حضور دیگران در حین غذا خوردن با نشانه­های خاصی آنها را به غذا دعوت می­کند؛ صبح­ها هرگز وظیفه خود را فراموش نمی کند.»

3- خرچنگ؛ تست ویژگی های شخصیتی

خرچنگ بیان می کند: همیشه نمی‌توانید مسیر مستقیمی را برای رسیدن به اهداف تان طی کنید، باید از گوشه ها و مسیرهای دیگر عبور و دیدگاه­های جدیدی را بدست آورید. اما باید زمان خود را در انزوا بگذرانید چون مردم به شما اهمیت نمی دهد و بدانید چه زمانی حرکت و چه زمانی توقف کنید.

اگر نخست خرچنگ را دیدید، شما فردی خجالتی و بسیار حساس هستید، به کاوش کردن علاقه دارید. از زمان خود در انزوا مفید استفاده می کنید.

4-  ملخ

آنانی که ابتدا ملخ را دیدند، شدیدا به آرامش و سکوت نیاز دارند. این افراد به حدی تحت تاثیر هرج و مرج و سر و صدای بیرون از خود قرار گرفته اند که چاره ای جز یادگیری شیوه تنظیم امور بیرونی خود را ندارند، تا در نهایت بتوانند به حقیقت و اصل درونی خود بازگردند.

همچنان شما به اندازه کافی باهوش و زیرک هستید تا در صورت لزوم تصمیمات سریعی اتخاذ کنید.

مرتبط: تست شخصیت: در رابطه عاشقانه چه چیزی را پنهان می کنید؟

5- گرگ؛ تست ویژگی های شخصیتی 

 گرگ‌ها به ما یاد می دهند در حالی که موجودات متمدنی هستیم، در مواقعی به انگیزه­ها و ذات وحشی درونی خود احترام بگذاریم. اگر متوجه گرگ شدید، شما فردی بسیار سازمان یافته که تعادل بین هماهنگی و نظم را درک می کنید، هستید.

توانایی­های شما برای اعتماد به بینش‌های دقیق‌تان باعث می‌شود بتوانید وابستگی عاطفی سریع و قوی با دیگران برقرار کنید. شما بسیار باهوش و یک شبکه وفادار از دوستان و خانواده خود را دارید.

6-  سگ

اگر در اولین نگاه سگ را دیدید، به یاد داشته باشید که با خودتان مهربان، وفادار و راستگو باشید. ممکن است احترام گذاشتن به ارزش­های خود را فراموش کرده باشید. برای عشق روحیه و ظرفیت بزرگی دارید. و به همین دلیل شکستن روحیه شما کاری بسیار دشوار است.

برعلاوه، شما علاقه مند کمک به دیگران هستید و حرفی را که می گوید عمل خواهید کرد.

7- عقاب

کسی که فورا عقاب را می بیند نیاز به ارتباط مجدد با مسیر معنوی خود دارد. باید به مسیر معنوی خود بازگردید تا بتوانید به صورت گسترده درها را باز کنید و بلاخره به هدف خود نایل شوید.

وقتی مانند عقاب در طبیعت هماهنگ باشید، در تمامی ابعاد این دنیا متعادل خواهید بود. مانند هوا آزاد هستید، محکم روی زمین می ایستید و آنقدر به آب نزدیک می شوید که در آن به خوبی صید خواهید کرد.

شما در واقعیت­های زندگی­تان ثابت مانده و با توانایی­های که دارید، قادر به انجام کارهای دشوار زندگی هستید.

8- پروانه/ شاپرک؛ تست ویژگی های شخصیتی 

اگر پروانه را دیدید، پس شما با مهربانی تغییرات را می پذیرید. همه چیز را همانطوری که هست می پذیرید و به سرعت از هر چیزی که سر راهتان قرار می گیرد عبور می کنید. همچنان  جنبه بسیار حساسی نیز دارید و می تواتید به راحتی با کوچکترین تغییر در محیط ناراحت شوید.

برای شما: آزمون ذهن؛ فقط ۱ درصد از مردم می توانند فیل پنهان شده در این تصویر را پیدا کنند

9- کبوتر

کبوتر نماد صلح است. اگر این پرنده باشکوه توجه شما را به خود جلب کرد، یعنی گاهی اوقات بهترین راه برای رسیدن به آنچه می خواهید، تسلیم شدن است. خود را به دست تقدیر رها کنید و بگذازید شما را به سمت جلو ببرد.

شما از جمله مهربان ترین و بخشنده ترین اشخاص هستند. گاهی نوعی از معصومیت را بروز می دهید که خیلی­ها را مجذوب شما می کند. اما مراقب باشید دیگران از سخاوت شما سواستفاده نکنند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان