جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
1
(1)

به سمت شخص چپ یا راست خود نگاه کنید. اگر کسی در کنار شما نیست، اطراف نگاه کنید (اگر مجبورید راه بروید) تا زمانی که به فردی برسید با او حرف بزنید. فرقی نمی کند چه کسی، با او حرف بزنید چون جهان بینی شخصی او نسبت به شما متفاوت است. مهم نیست چقدر با هم وجه مشترک دارید یا صمیمی هستید. دوستان، والدین، معشوق – هر یک دنیا را با دیدگاه­های شخصی خود می بینند. این یکی از لذت­ بخش ترین قسمت انسان بودن است! جهان بینی شخصی شما چیزی است که یک تست جهان بینی شخصیتی ساده و دقت بینایی، می تواند برای شما آشکار کند.

تست جهان بینی شخصیتی

نوع نگاه ما به جهان نه تنها منحصر به فرد هست بلکه بر نحوه زندگی ما نیز تاثیر می گذارد. این که چگونه دنیا را می‌بینیم مستقیما بر نحوه ارتباط ما با آن تاثیر دارد. در واقع بر همه چیز تاثیر می گذارد. از رویاهایی که دنبال می‌کنیم، اهدافی که برای رسیدن به آن ها برنامه ریزی کرده‌ایم. مشاغلی که انجام می‌دهیم و افرادی که به دنبال داشتن آن ها در زندگی‌مان هستیم، همه را تحت تاثیر قرار می دهد.

فهمیدن این موضوع شما را یک گام در مسیر خوشبختی و موفقیت جلو می اندازد.

به تصویر نگاه کنید و اولین چیزی را که دیدید، یادداشت کنید. بعد در قسمت پاین از جهان بینی خود آگاه شوید.

1- اگر گربه دیدی؛ تست جهان بینی شخصی

شما از آن دسته افرادی هستید که دنیا را مکانی برای تسخیر می بینید. منتظر نمی مانید تا شخصی دیگر درها را برای شما باز کند. ترجیح می دهید ابتدا با زور و بازوی خود تلاش کنید. بعد اگر ناامید شدید، با خود می گویید حداقل تلاش کردم.

اشتیاق شما برای زندگی بسیار تحسین برانگیز است، اما همه چیز از طریق کوبیدن و ضربه زدن حل نمی شود. از دوباره ارزیابی کردن موقعیت و فرصت ها نترسید. اول مطمئن شوید آیا راه دیگری برای مقابله وجود دارد یا خیر؟

2- اگر پروانه را دیدی

اگر ابتدا پروانه را دیدید، به باور شما جهان توسط نیروهای ماورا طبیعی اداره می شود. شما به ماوراءالطبیعه، تقدیر و سرنوشت اعتقاد دارید. به باور شما هر چیزی که اتفاق می افتد، طبیعی و از قبل تعیین شده است و شما نقش زیادی در وقوع آن ها ندارید.

اما در واقع زندگی متشکل از تصامیم و انتخاب­ها، تقدیر و سرنوشت است. تمامی آن ها با یک دیگر مرتبط هستند و یکی بدون دیگری کامل نیست. تصامیم نادرست یعنی سرنوشت نادرست/بد.

3- یوگی(فردی در حال تمرین یوگا)

اگر در نخستین نگاه یوگی را دیدید، پس شما خود را مرکز جهان می بینید. شما خودخواه یا مغرور نیستید، اما جهان را چیزی فراتر از مکانی کوچک که در دستان شما است نمی بینید. تنها زمانی نگران می شوید که چیزی مانع شادی، آسایش یا موفقیت شما شود.

در کائنات چیزهای بیشتری از شما وجود دارد. به دنبال ارتباط با دیگران در خارج از قلمرو دنیای کوچک خود باشید. ممکن است به همان عمقی از درک که اصلا فکر نمی کردید، برسید.

مطالب مرتبط:

تست شخصیت شناسی؛ با انتخاب یک حیوان تاریک ترین جنبه شخصیتی ات را بشناس

در این تست شخصیت شناسی؛ اعضای بدن چه چیزی درباره شخصیت شما می گویند؟

تست شخصیت شناسی؛ آنچه در تصویر می ‌بینید، نشان می دهد چقدر رمانتیک هستید؟

با این تست شخصیت شناسی؛ در صورتی که مغز جزئی نگر داشته باشید می توانید همه ۶ نفر را در تصویر ببینید

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان