خرید با تخفیف از دیجی کالا و بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران

توسطتحریریه خبرنامه

خرداد ۱۱, ۱۴۰۱ به روز رسانی : خرداد ۱۱, ۱۴۰۱ ,

تخفیفان به عنوان اولین بستر تخفیف گروهی تلاش کرده تا با بهترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران نظیر دیجی کالا، موتن رو، خانومی، ایسام و… همکاری داشته باشد و از آن‌ها کد‌های تخفیف جذابی را برای کاربران خود دریافت کند.

اگر شما به هم به دنبال تجربه‌ی یک خرید اینترنتی با قیمت مناسب هستید، حتما به سایت تخفیفان سر بزنید. برای مشاهده‌ی کد‌ تخفیف دیجی کالا و بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران کافیست از صفحه‌ی اصلی سایت تخفیفان، گزینه‌ی بازگشت وجه خرید اینترنتی را انتخاب کنید. در ادامه برخی از محبوب‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی به همراه کد تخفیف آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

1. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

دیجی کالا بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی خرید کالا در ایران است. ارسال کم‌هزینه و سریع، گارانتی اصالت و سلامت کالا و تنوع محصولات این فروشگاه اینترنتی از جمله مزایای خرید از دیجی کالاست.

با استفاده از کد تخفیف دیجی کالا، می‌توانید محصولات مورد نظرتان را از بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران با تخفیف خریداری کنید. علاوه بر کد و کوپن تخفیف، بخشی از مبلغ سبد خرید خود از دیجی کالا را هم با سرویس «کش بک» پس بگیرید. برخی از کد‌های تخفیف دیجی کالا که تخفیفان برای شما فراهم کرده به شرح زیر است:

  1. کد تخفیف 50 درصدی دیجی کالا ویژه خرید اشتراک یک ماهه دیجی پلاس
  2. کد تخفیف دیجی کالا 25 هزار تومانی ویژه سفارشات بالای 150 هزار تومان از گروه کتاب لوازم تحریر و هنر
  3. تا 5% بازگشت وجه برای خرید از دیجی کالا
  4. تخفیف 40 درصدی دیجی کالا ویژه انواع محصولات زیبایی، سلامت و بهداشتی
  5. تا %15 تخفیف دیجی‌ کالا ویژه سفارش انواع شوینده ماشین ظرفشویی بدون نیاز به کد تخفیف

2. فروشگاه اینترنتی ایسام

ایسام فروشگاهی اینترنتی است که با الگو گرفتن از وب‌سایت ای‌بِی راه‌اندازی شده و امکانی برای فروشندگان مختلف فراهم آورده تا با ایجاد فروشگاه آنلاین در این وب‌سایت، کالاهای خود را بفروشند. در این پلتفرم انواع کالاهای دیجیتال، مد و پوشاک، آرایشی و بهداشتی، خانه و آشپزخانه، ماشین و موتور، محصولات فرهنگی و هنری، قدیمی و کلکسیونی، لوازم و ابزارآلات و ملزومات ورزش و سفر عرضه می‌شوند.

خریداران می‌توانند با مراجعه به این وب‌سایت، پیشنهادهای مختلف در مورد کالاهای مورد نظر خود را ببینند، از مزایده‌های متنوع آگاه شوند و مناسب‌ترین پیشنهاد را انتخاب کنند.

در صفحه‌ی فروشگاه ایسام در وبسایت تخفیفان انواع کد تخفیف ایسام و پیشنهادهای سرویس بازگشت وجه برای این وبسایت را مشاهده و کالاهای مورد نیاز خود را با مناسب‌ترین قیمت از بین فروشنده‌های مختلف انتخاب کنید. برخی از کد‌های تخفیف ایسام که تخفیفان برای شما فراهم کرده به شرح زیر است:

  1. کد تخفیف 5 درصدی ایسام ویژه سفارش لپ تاپ و کامپیوتر
  2. کد تخفیف 40 هزار تومانی ایسام ویژه اولین خرید از اپلیکیشن در سفارشات بالای ۲۰۰ هزار تومان
  3. کد تخفیف 6 درصدی ایسام ویژه سفارش اشیای قدیمی و کلکسیونی
  4. کد تخفیف 40 هزار تومانی ایسام ویژه سفارشات بالای 400 هزار تومان در خرید لوازم آرایشی و بهداشتی
  5. 40 هزار تومان کد تخفیف اپلیکیشن ایسام

3. فروشگاه اینترنتی مدیسه

فروشگاه مدیسه در مرداد ماه 1394 تاسیس و در فضای اینترنت رونمایی شد. اعتماد به مدیسه با یکی از بزرگترین و معتبرترین گروه های اقتصادی کشورمان پیوند خورده که در طول بیش از نیم قرن اخیر ارائه‌کننده برترین برندهای ایرانی و بین‌المللی بوده ‌است. مدیسه در طول فعالیت خود با جمع‌آوری ده‌ها هزار کالای موجود در سایت تلاش کرده سلایق متنوع مخاطبان خود را پوشش دهد.

خرید از دیجی کالا

شما با استفاده از کد تخفیف مدیسه می‌توانید کالای مورد نیاز خود را از مدیسه ارزان‌تر خریداری کنید. همچنین علاوه بر کد تخفیف با استفاده از سرویس «بازگشت وجه» تا ۵٪ از مبلغ خرید خود را هم می‌توانید پس بگیرید. . برخی از کد‌‌های تخفیف فروشگاه مدیسه که تخفیفان برای شما فراهم کرده به شرح زیر است:

  1. کد تخفیف 100 هزار تومانی مدیسه ویژه سفارش پوشاک بالای 500 هزار تومان
  2. کد تخفیف 25 هزار تومانی مدیسه ویژه سفارش برنج بالای 400 هزار تومان
  3. کد تخفیف 50 هزار تومانی مدیسه ویژه سفارش محصولات پت شاپ بالای 300 هزار تومان
  4. کد تخفیف 30 هزار تومانی مدیسه ویژه سفارش محصولات آرایشی بهداشتی بالای 300 هزار تومان
  5. کد تخفیف 100 هزار تومانی ویژه سفارش پوشاک بالای 500 هزار تومان از فروشگاه اینترنتی مدیسه

4. فروشگاه اینترنتی موتن رو

لوازم آرایشی و بهداشتی از خریدهای همیشگی ما هستند. اکثر خانواده‌ها به طور مرتب لوازم آرایش، مراقبت از پوست و مو، بهداشت شخصی یا لوازم بهداشتی برای مادر و کودک را تهیه می‌کنند. اما با وجود محصولات متنوع و تفاوت‌هایی که در قیمت‌ کالاها وجود دارد‌، چگونه می‌توانیم بهترین خرید را انجام دهیم؟

موتن رو یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران است که محصولات بهترین برندهای ایرانی و خارجی را به همراه ضمانت اصالت کالا و با قیمت مناسب ارائه می‌کند. در صفحه‌ی موتن رو در سایت تخفیفان می توانید با استفاده از کد تخفیف موتن رو و سرویس بازگشت وجه تخفیفان خرید خود را با قیمتی مناسب انجام دهید.

خرید از فروشگاه های اینترنتی

با پیشنهاد‌های ویژه‌ی تخفیفان، می‌توانید محصولات خود را از موتن رو با هزینه‌ی کمتر تهیه کنید. این پیشنهادها ممکن است شامل کد تخفیف موتن رو یا اطلاع‌رسانی درباره‌ی حراجی‌های سایت باشند. برخی از کد‌های تخفیف موتن رو که تخفیفان برای شما فراهم کرده به شرح زیر است:

  1. کد تخفیف موتن رو 40 هزار تومانی ویژه سفارشات بالای 250 هزار تومان
  2. 50 هزار تومان کد تخفیف موتن رو ویژه سفارشات بالای 400 هزار تومان
  3. 40 هزار تومان کد تخفیف موتن رو ویژه سفارشات بالای 250 هزار تومان
  4. کد تخفیف ارسال رایگان فروشگاه لوازم ارایشی موتن رو
  5. کد تخفیف لوازم آرایش مو تن رو 40 هزار تومانی

همچنین، شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره گرفتن تخفیف از معروف ترین فروشگاه های اینترنتی ایران به صفحه چگونه از دیجی کالا، اسنپ مارکت و دیجی استایل تخفیف بگیریم؟ مراجعه کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *