تست شخصیت: در رابطه عاشقانه چه چیزی را پنهان می کنید؟

توسطسهراب شهریار

خرداد ۱۰, ۱۴۰۱ به روز رسانی : خرداد ۱۰, ۱۴۰۱ , ,
تست شخصیت آنچه در عشق پنهان می کنید

عاشق شدن احساس خاصی است، اما مواقعی هم وجود دارد که با شریک زندگی خود دعوا می­کنیم. در این حالت باید بفهمیم کجا اشتباه کرده ایم. اما گاهی اوقات نمی توانیم دنبال آنچه می‌گردیم، پیدایش کنیم. تست شخصیت آنچه در عشق پنهان می‌ کنید، به شما کمک می کند تا متوجه پیدا کردن اشتباه خود شوید. به تصویر با دقت نگاه کنید و را انجام دهید.

تست شخصیت آنچه در عشق پنهان می کنید

مانند بسیاری از روابط شخصی، زوج های عاشق برخی اوقات نوعی از چالش را در روابط خود تجربه می کنند. گاهی اوقات تشخیص این که واقعا کجای کار اشتباه است دشوار می‌شود. در چنین شرایطی، ما راه‌حلی مانند تست شخصیت را پیشنهاد می کنیم. این تست ممکن است به درک بهتر میان روابط شما کمک کند.

هرگاه با شریک زندگی خود متعهد و با یکدیگر قرار ملاقات می گذارید، گاهی اوقات با یک نقطه مبهم مواجه می شوید. در این صورت، هر دوی شما باید آماده باشید تا با هم آن را حل کنید، حتی زمانی که شرایط فوق العاده دشوار به نظر می رسد. وقتی شرایط سخت به نظر می رسد اجتناب از آن کاری درست نیست، باید با آن درگیر شوید و حلش کنید.

در تست شخصیت آنچه در عشق پنهان می‌کنید:

اگر می‌خواهید رابطه‌تان سالم و موفق باشد، باید راه‌حل‌هایی را بسنجید. در نهایت شما به دعوا با شریک زندگی خود ادامه می دهید تا زمانی که بفهمید دقیقا چه چیزی اشتباه هست. اگر نمی توانید یا نتوانستید، پس می توانید تست شخصیت آنچه در عشق پنهان می کنید را انجام دهید و به رابطه خود کمک کنید.

با دقت به تصویر نگاه کنید؛ اولین چیزی که در تصویر می بینید چیست؟

اول چی دیدی؟ صورت مرد، پسر جوان، تابلوی نقاشی، دو کلبه و… این تست ­های خطای دید چیزی بیش از یک بازی فکری است که دوستان و خانواده شما را تحت تأثیر قرار می دهد. این اشکال و تصاویر مختلف، نظر به نحوه درک افراد، روشی عالی برای روانکاوی است.

تست های دقت دید نه تنها جنبه غالب مغز ما را  بلکه ویژگی های شخصیتی ما را نیز به ما نشان می دهد. برای امروز نیز این تست، از ویژگی های شخصیتی شما می‌گوید. آنچه در نگاه اول می بینید به شما می گوید: در عشق از چه چیزی پنهان کاری می کنید.

دوباره با دقت به تصویر نگاه کنید

ابتدا پسر جوان را دیدید؛ تست آنچه در عشق پنهان می کنید 

اگر ابتدا پسر جوان را دیدید، یعنی شما قلبی شاد و پرشور دارید. وقتی با افراد و چیزهایی که دوست دارید احاطه می شوید، خوشحال می مانید. شما به هیچ وجه دوست ندارید در مرکز توجه قرار بگیرید، اما این بدان معنا نیست که از احساس قرار گرفتن در جمعی از چهره های شناخته شده و محبوب لذت نمی برید.

چیزی که از رابطه خود پنهان می کنید؛ ترس شما از بزرگ شدن است.

هیچ وقت احساس نکردید بالغ یا بزرگ شده اید. شما کار می‌کنید، قبض‌هایتان را می‌پردازید،… اما به نظر می‌رسد این کارها را انجام می‌دهید تا همه را فریب دهید، تا فکر کنند شما بزرگ شده‌اید. حقیقت این است که شما می ترسید اگر کسی را که دوستش دارید احساس نیاز کرد، چیز برای ارائه نداشته باشید.

تست شخصیت آنچه در عشق پنهان می کنید

اگر چهره یک مرد را دیدید؛ تست شخصیت آنچه در عشق پنهان می کنید 

در نگاه اول اگر چهره مردی را دیدید. یعنی شما از آن دسته افرادی هستید که تمرکز و اشتیاق آن ها باعث لذت بردن از شناخته شدن شان می شود. شما دوست ندارید تجربیات منفی گذشته خود یا دیگران را به یاد بیاورید. معتقدید، در زندگی قرار است/ یا باید  زندگی کرد. هر روز که تمام می شود، آنچه اتفاق افتاده تمام شده. بنابراین در نظر خود احساس آزادی مطلق را می کنید.

چیزی که شما از رابطه خود پنهان می کنید: ترس شما می ترسید تا به عنوان بار عاطفی دیده نشوید.

طبیعی است که وارد رابطه­ای جدید می‌شوید، اما تحت تاثیر تجربیات عاشقانه قبلی خود قرار گرفته یا آسیب دیده اید. در نهایت از صحبت کردن در مورد این چیزها خودداری می کنید و می خواهید «عادی تر» به نظر برسید. اما در واقعیت فقط بین شما و شریک زندگی تان فاصله ایجاد می کند و می تواند در دراز مدت شانس شما را برای داشتن یک رابطه پایدار از بین ببرد.

اگر ابتدا نقاشی را دیدید:

در این تصویر اگر ابتدا نقاشی را دیدید. پس شما از آن دسته افرادی هستید که اغلب اوقات در رویاهای خود خوشحال تر هستید.

شما شریک زندگی خود را دوست داشته و وابستگی عمیقی به دوستان خود دارید. اما بدان معنا نیست که واقعا دنبال فرصتی برای گذراندن وقت با آن ها هستید. شما می توانید به سادگی با ارسال یک پیام یا ایمیل خوشحال بمانید. شما نمی‌بینید یا احساس نمی‌کنید که با دیدن یا ملاقات حضوری چه چیزی را بدست خواهید آورد.

چیزی که از یک رابطه پنهان می کنید: نیاز شدید شما برای زمان به خودتان است

وقتی تنها هستید، شادتر هستید. اما این آنچه که به آن افتخار کنید، نیست. تاریخ به ما می گوید این طور زندگی کردن اشتباه بزرگی است و چیزی جز خودخواهی محز نیست. شما باید با شریک زندگی خود باز و روراست باشید. از این که می‌خواهید زمان و فضای کافی برای با خود بودن داشته باشید، احساس شرم نکنید. اما زیاده روی هم نکنید.

دوکلبه؛ تست شخصیت آنچه در عشق پنهان می کنید 

اگر ابتدا دو کلبه را در تصویر دیدید. یعنی شما فردی هستید که احتمالا یکی دو بار به «زودرنجی بیش از حد» متهم شده اید.

شما احساسات شدیدی دارید و وقتی چیزی اذیتتان می‌کند، آن را بیان می‌کنید. این بخشی از انسان بودن است، چیز عجیبی نیست.

چیزی که از یک رابطه پنهان می کنید: مناقشه مستقیم است.

شما دوست ندارید مورد انتقاد قرار بگیرید. در واقع برای شما، انتقاد سازنده/مفید مانند یک حمله ظالمانه می­باشد. فکر می کنید برای از بین بردن شما طراحی شده است. نشان دادن خشم زمانی کاری درست است که دلیل موجهی برای آن داشته باشید.

مطالب مرتبط:

آزمون ذهن؛ فقط ۱ درصد از مردم می توانند فیل پنهان شده در این تصویر را پیدا کنند

تست شخصیت؛ چگونه با سختی های زندگی خود کنار می آیید؟

تست شخصیت شناسی؛ با انتخاب یک حیوان تاریک ترین جنبه شخصیتی ات را بشناس

آزمون ذهن؛ قاتل پس از کشتن فرد ابتدا چه چیزی را از او گرفته است؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *