آزمون ذهن؛ فقط 1 درصد از مردم می‌توانند فیل را پیدا کنند

توسطسهراب شهریار

شهریور ۱۷, ۱۴۰۲ به روز رسانی : شهریور ۱۷, ۱۴۰۲ , ,
آزمون ذهن تصویری

یک روز جدید با یک آزمون ذهن تصویری جدید، اما این بار با ترفندی کوچک؛ که شما را در آزمون ذهن کمک می کند. اخیرا ویدیویی در تیک تاک منتشر شده که بیش از 6 میلیون بازدید داشته است، در این ویدیو یک سوال ساده پرسیده می شود: «آیا می توانید فیل را پیدا کنید؟»

آزمون ذهن تصویری

آزمون ذهن تصویری

تصویر سیاه و سبز؛ شکارچی را که در میان درختان جنگل احاطه شده نشان می دهد؛ اما فیلی دیده نمی شود!؟

این کار آسانی نیست، فقط یک درصد از مردم می‌توانند فیل پنهان شده در این تصویر را پیدا کنند. اما نکته­ ای وجود دارد: تلفن خود را برعکس بچرخانید و از زاویه های مختلف به تصویر نگاه کنید. حالا کار ساده ­تر می شود.

این نکته یک کمک بزرگ است، اما سعی کنید تست را بدون برعکس کردن صفحه انجام دهید؛ اینگونه می فهمید بدون راهنمایی و کمک آیا از پس تست بر می­آیید یا نه؟ به هر حال نتیجه هرچه باشد حداقل تلاش خود را کرده اید. هرگاه موفق نشدید، دستگاه خود را برعکس کرده و دوباره تلاش کنید تا موفق شوید.

فیل را پیدا کردید؟ آزمون ذهن تصویری

صفحه نمایش خود را به اطراف بچرخانید. متوجه خواهید شد که دو درختی که در دو طرف شکارچی موقعیت دارد پاهای فیل هستند. درخت کمی دورتر خرطوم فیل است.

آزمون ذهن تصویری

با این وجود بازهم باید با دقت ببیند و تصویر را درک کنید. برخی ها شاید در یک نگاه دریابیند، برخی دیگر با 10 دقیقه یا حتی یک ساعت دقت و تلاش!

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون ذهن تصویری لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 31

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *