جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
0
(0)

سلبریتی های معروف شاید به عمارت‌های زیبا و پنت‌هاوس‌های مجلل نقل مکان کرده باشند. اما این چهره‌های معروف قبل از آن کجا را خانه می نامیدند؟ در این مطلب نگاهی به خانه‌ های دوران کودکی سلبریتی های مشهور جهان انداخته‌ایم. برای کشف مکان زندگی مشهورترین ستاره های هالیوود در دوران کودکی شان، با ما باشید، مطمئنا غافلگیر خواهید شد.

خانه‌ های دوران کودکی سلبریتی های مشهور جهان

خانه کودکی “یی” Ye

خانه کودکی یی ye

کانیه وست، که اکنون به اسم Ye شناخته می شود، قبل از این که در یک عمارت 20 میلیون دلاری زندگی کند. یا مالک یک مزرعه روستایی در وایومینگ باشد. روزهای خود را در یک خانه چوبی کوچک و ساده در ایالت ایلینوی محله ساوت شور شیکاگو سپری می کرد. او درباره این مکان رپ ­های متعددی خوانده است.

بیایید نگاهی به داخل بیندازیم:

این خانه 155 متر مربع جای زندگی او و مادرش دوندا وست بود. او و مادرش که در سال 2007 و در سن 58 سالگی درگذشت در این فضا با وضعیت نامناسب زندگی می کردند. این خانه تاریخی در سال 1900  در زمینی به مساحت 650 متر مربع ساخته شده است. دارای یک اتاق نشیمن، غذا خوری، آشپزخانه، چهار اتاق خواب و یک اتاق خواب یک نفره می باشد.

خانه کودکی یی

این خانه جایگاه ویژه­ای در قلب کانیه دارد. او این خانه را در سال 2021 بخاطر البوم جدیدش به اسم دوندا که بعد از مادرش نام گذاری شده، بازسازی کرد. برای افزایش جذابیت آلبوم جدیدش، تمامی پست های اینستاگرام خود را حذف و عکسی از خانه دوران کودکی خود منتشر کرد.

خانه کودکی آنجلینا جولی

آنجیلینا جولی در خانه کودکی

این خانه مدرن و زیبا به خانه ویتنی معروف است. زمانی این جا محل اقامت آنجلینا جولی کوچک، بازیگر و برنده جایزه اسکار بود. این ملک در 20 مایلی مرکز منهتن در پالیزیدس نیویورک واقع شده که به اندازه خود او زیبا است. او در لس آنجلس به دنیا آمده بود. اما در دهه 1980 پس از جدایی آن ها از پدرش جان وویت، با مادر و برادرش به این خانه نقل مکان کردند. این خانه با سقف های بلند 9 متری، آجرکاری های گسترده و سقف های ظریف چوبی، جذبه زیادی دارد.

جولی برای خانه کودکی اش

این ملک در زمینی به اندازه دو هکتار ساخته شده است. دارای چهار اتاق خواب، چهار حمام و یک نشیمن بزرگ با محیط باز است. همچنین اتاقی باشکوه با شیروانی‌های شیشه‌ای، آشپزخانه‌ای با طرح شکسته و ظریف با وسایل فولادی ضد زنگ دارد.

این خانه بزرگ در سال 1958 ساخته شده است. ویژگی‌های عالی طراحی آن عبارت اند از: بالکنی با مناظر زیبای باغ، کف‌ های مرمرین براق، شومینه‌ و پنجره‌های پر از نور طبیعی.

خانه دوران کودکی جولی

در سال 2014، این ملک توسط یوجین کوهن، به قیمت بیش از 1.2 میلیون دلار خریداری شد. سپس با ایجاد کمی تغییرات در سال 2017  به قیمت 1.8 میلیون دلار فروخته شد.

کاخ دوران کودکی تیلور سویفت؛ خانه‌ های دوران کودکی سلبریتی های مشهور جهان

تیلور سوفیت در خانه کودکی اش

در سال 2013، خانه دیدنی دوره کودکی تیلور سویفت به قیمت 799500 دلار فروخته شد. با توجه به ظاهر و اندازه بزرگ ملک قیمت کم آن کم بود. تیلور تا 14 سالگی، در این عمارت مجلل که در ریدینگ پنسیلوانیا موقعیت دارد، زندگی می‌کرد. آن زمان او برای ادامه موسیقی به نشویل رفت _ حرکتی که منجر به موفقیت او شد.

تیلور

وقتی وارد خانه می‌شوید، با یک راه­پله بزرگ بر می­خورید، سقف‌های بلند و کف‌پوش‌های چوبی ظریف حس سنتی به فضا می‌دهد. گچ‌کاری‌های پر نقش و نگار نیز به جذابیت خانه می‌افزاید.  این خانه با مساحت 330 متر مربع جایی است که سویفت گیتار زدن را آموخت. حالا بعد از بازسازی گسترده داخلی و خارجی، با آخرین فناوری ‌های ساخت خانه، ازجمله  سنگ مرمر و گرانیت تزئین شده است.

تلیور خانه کودکی

این خانه دارای پنج اتاق خواب بزرگ که هرکدام نور و نمای مناسبی دارند، نشیمن زیبا و سایر امکانات و نیازهای یک کاخ مجلل می‌باشد.

خانه سبک مدیترانه­ای آریانا گرانده

خانه کودکی آریانا گرانده

آریانا گرانده فعالیت حرفه­ای اش را در سن 15 سالگی در برنامه برادوی موزیکال 13 شروع می کند. اما قبل از این که به سمت شهر های نورهای درخشان، نیویورک حرکت کند. او در این خانه فوق العاده چشمگیر به سبک مدیترانه ای، در شهر بوکا راتون فلوریدا زندگی می کرد.

آریانا گرانده دوران کودکی

در سال 2004 درست قبل از تولد یازده سالگی آریانا، خانواده گرانده این خانه شگفت انگیز را به قیمت 1.6 میلیون دلار خریدند. این محوطه بزرگ دو طبقه در سال 1989 ساخته شده و کمتر از 557 متر مربع وسعت دارد. همچنین دارای مجموعه ای از ویژگی های حسادت برانگیز است که برای هر ستاره تازه ­وارد پاپ رویایی است.

گرانده در خانه کودکی

هنگامی که از درهای دو پله ایی جلویی عبور کنید وارد یک اتاق نشیمن بزرگ با سقفی بلند می‌شوید. این اتاق پنجره‌هایی بزرگی دارد که می‌توانید باغ را مانند عکسی قاب گرفته ببینید. در این خانه رویایی بخش­های دیگری مانند: آشپزخانه­ای مجهز به وسایل مدرن، کتابخانه، سونا، اتاقی برای تلسکوپ، اتاق موسیقی و باشگاه وجود دارد. کل خانه با بهترین مصالح از جمله سنگ مرمر و چوب های سخت تزئین شده. برعلاوه، این خانه شگفت انگیز ضد طوفان بوده و حتی ژنراتور شخصی برق دارد.

مطالب مرتبط:

عادات عجیب سلبریتی ها: بالا رفتن سایمون از درخت تا استفاده مدفوع بلبل توسط تام کروز

۱۵ ترفند لاغری موثر که سلبریتی ها سرشان قسم می خورند!

آنفولانزای اسپانیایی ۱۹۱۸ و سلبریتی هایی که جان سالم به در بردند

روز جهانی لبخند: ۱۴ سلبریتی که صاحب زیباترین لبخندها هستند

تاثیر چند نژادی بر زیبایی: ۱۰ سلبریتی زیبا که از پدر و مادری با ملیت های متفاوت متولد شده اند

سلبریتی‌هایی که تناسب اندام‌شان را از دست دادند!

ملکه سیاه پوست جهان کیست؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان