جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
47 بازدید

تست شخصیت شناسی؛ با انتخاب یک حیوان تاریک ترین جنبه شخصیتی ات را بشناس

تست شخصیت شناسی تصویری حیوانات
خواندن 4 دقیقه
4
(2)

همه ما انسان ها ترکیبی از ویژگی های روشن و تاریک(خوب و بد) هستیم. در حالی که همه ما از جنبه های مثبت خود آگاهیم، اما اغلب ویژگی های تاریک ما در میان سایه ها و نقاط کور پنهان هستند که از آن ها بی‌خبریم. در این مطلب به جالب ترین تست شخصیت شناسی تصویری حیوانات پرداخته ایم که جنبه تاریک شخصیت شما را آشکار می کند.

مطلب مرتبط: تست شخصیت شناسی؛ آنچه در تصویر می ‌بینید، نشان می دهد چقدر رمانتیک هستید؟

ما به صورت ناخودآگاه مجذوب چیزهای می شویم که در ذهن ما بازتاب داده می شوند. در این تست یک حیوان را از تصویر زیر انتخاب کنید و ما برحسب آن حیوانی که مجذوبش شده اید ویژگی های تاریک شخصیت شما را بازگو خواهیم کرد.

تست شخصیت شناسی تصویری حیوانات

حیوانی را انتخاب کنید تا جنبه تاریک شخصیت خود را بدانید:

مطلب مرتبط: تست شخصیت شناسی؛ اعضای بدن چه چیزی درباره شخصیت شما می گویند؟

گربه سیاه؛ تست شخصیت شناسی تصویری حیوانات 

تست شخصیت شناسی گربه

در بسیاری از فرهنگ ها، گربه های سیاه با هنرهای تاریک مرتبط اند. در فرهنگی از آنها به عنوان پلی میان دنیای مردگان و زنده ها یاد شده یا خرافاتی مانند: اگر گربه سیاهی از مسیر شما عبور کند سبب بدشانسی می شود.

با وجود مفاهیم منفی، گربه های سیاه نشان دهنده رمز و راز، ظرافت، ابدیت و سکوت هستند. اگر مجذوب گربه‌های سیاه شدید، یعنی شخصیت شما نیز دو طرف دارد. از طرفی شما مانند یک بچه گربه واقعا آرام، شیرین، مودب و بازیگوش هستید و از طرف دیگر، در صورت تحریک وحشی و سرکش می شوید.

مطلب مرتبط: آزمون ذهن؛ قاتل پس از کشتن فرد ابتدا چه چیزی را از او گرفته است؟

خرس

خرس در تست شخصیت شناسی

شخصیت یک خرس نماد ایستادگی و مقاومت است – مبارزه برای چیزی‌که از شماست و به طور رسمی هیبت و ابهت در قدرت هست. خرس بیان کننده رهبری، شجاعت، خوش بینی و عظمت است. او به عنوان یک حیوان به ما اهمیت مرزها را می آموزد.

اگر خرس را انتخاب کردید، پس طبیعتی مشابه به آن دارید. قدرت و جایگاه برای شما یک اولویت است. گاهی عطش قدرت ممکن است شما را کور کند و برای رسیدن به آن از روش های بد و ناپسندیده مانند دروغ، حقه، فریبکاری… دریع نمی کنید.

مطلب مرتبط: آزمون هوش پازل های تصویری: کدام تیم در مسابقه طناب کشی برنده خواهد شد؟

کلاغ سیاه

تست تصویری کلاغ سیاه

کلاغ سیاه در اغلب فرهنگ ها به عنوان پیام آور اخبار شناخته می شود. اما آنها موجودات بسیار باهوش و انعطاف پذیر هستند، این یک واقعیت کمتر شناخته شده آنها است.

اگر مجذوب غراب شدید، پس تاریکی و شرارت را به خوبی در درون خود پنهان کردید که نشان می دهد شما با شرایط اطراف خود بسیار سازگار هستید. در تظاهر کردن عالی و افراد را همان گونه که هستند می ببینید تا زمانی که مردم شما را تحریک یا به شما صدمه نزنند، آسیبی به آن ها نمی‌رسانید.

مطلب مرتبط: تست شخصیت شناسی: یک چهره را انتخاب کنید و ببینید چه چیزی مردم را به سمت شما جذب می کند

گرگ

گرگ در تست

گرگ موجودی تاریک و مرموز است. شاید تعجب آور باشد، اما برخلاف تصور، گرگ ها موجوداتی بسیار دوستانه هستند. در واقع آنها با گروه خود نوعی وابستگی عاطفی ایجاد کرده و به صورت دسته جمعی زندگی می‌کنند. ویژگی شگفت انگیز و باورنکردنی دیگر آنها در حالی که مردم گرگ‌ها را حیوانات غیراهلی و وحشی می‌دانند. اما واقعیت این است که گرگ‌ها صلح‌دوست و از جنگیدن بیزارند. تنها زمانی حمله ور می‌شوند که تحریک یا با شرایطی مواجه شوند که مستلزم ستیز باشند.

اگر گرگ انتخاب شما هست، ذاتا بی آزار و دوست هستید. اما اگر مورد تحریک یا تهدید قرار بگیرید، می توانید بسیار بی‌رحم و وحشی شوید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان