آزمون هوش پازل های تصویری: کدام تیم در مسابقه طناب کشی برنده خواهد شد؟

پازل هوش تصویری

فکر کنید این بازی مرکب است، جایی که باید به جزئیات توجه کنید و تشخیص دهید کدام تیم برنده خواهد شد. در این تست بینایی که فقط 5 درصد شرکت کنندگان در آن موفق می شوند، شما خودتان را امتحان کنید. این معمای پرطرف دار در آزمون هوش پازل های تصویری است.

معماهای پرطرفدار دارای سطوح مختلف هستند، برخی از آنها بسیار آسان، برخی دیگر تا حدی دشوار هستند، اما دشوار ترین نوع آنها مانند آنچه در این مطلب ارائه می­کنیم وجود دارند. این یک تصویر است، اما اگر سریال بازی مرکب را با دقت تماشا کرده باشید برای شما آشنا خواهد بود.

آزمون هوش پازل های تصویری

در این تصویر، اشخاصی با لباس های سبز و کفش های سفید در حال مسابقه طناب کشی هستند، بازی که هرکس از خط عبور کند برنده است. بله، تقریبا مانند صحنه‌ای از «بازی مرکب»، فقط تله‌های مرگبار ظاهر نمی‌شوند/ خبری از تله های مرگبار نیست. کاری که باید انجام دهید، بفهمید کدام تیم برنده چالش است. آیا شما قادر به حل این پازل هستید یا خیر ؟

پازل هوش تصویری

راه حل پازل

اگر اول پاراگراف های بعدی را خواندید، احتمالا آزمون را قبول نکردید یا در مورد راه حل کنجکاو هستید. و اگر از پس چالش بر نیامدید، مشکلی نیست، احساس ناامیدی نکنید چون برای حل اینگونه چالش ها نیاز به زمان و حوصله مندی زیادی است.

ما راه حل را به این دلیل ارائه می دهیم، تا شما برای پازل بعدی با کسب تجربه در صرفه جویی از وقت و با دقت بهتر عمل کرده بتوانید. با دقت به تصویر نگاه کنید، در سمت راست شخص آخری، سایه تیره ای که در نگاه اول واضح دیده نمی شود وجود دارد.

پازل تصویری

این نکته کلیدی حل این پازل بود، چون تیم سمت راست 3 عضو و تیم سمت چپ  2 عضو دارد. در چنین شرایطی اغلب اوقات تیمی که عضو بیشتر دارد به راحتی برنده می شود. حتی اگر فکر کنید که با مهارت می توان آنها را شکست داد، باید اعتراف کرد دنیای واقعی تا داستان یک فیلم خیلی متفاوت است. این همان جزئیاتی بود که باید پیدا می کردید. برای آزمون بعدی موفق باشید و می توانید این آزمون را با خانواده یا دوستان خود به اشتراک بگذارید.

تصویر سوم از آزمون هوش پازل های تصویری

منظور از چالش های مشهور چیست ؟

آنها مجموعه­ای از فعالیت های فکری حول موضوعات مختلف مانند: ریاضیات، معماها، رابطه اشیا… هستند. در واقع هدف از این چالش ها سرگرم کردن مردم است. همچنین به نوعی خوراک ذهن هستند تا ذهن مارا به تجسس و کنجکاوی وادارد. علاوه بر این، به ما اجازه می‌دهد تا دانش اولیه‌ای را که در زمان خاصی از زندگی خود آموختیم. در عمل به کار ببریم.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.6 / 5. تعداد آرا: 70

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *