جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

دانلود فیلم های عاشقانه احساسی

خواندن 4 دقیقه
0
(0)

ژانر عاشقانه از آن دسته فیلم هایی است که هر بیننده برای تماشای آن علاقه مند است، به این دلیل است که بسیاری از فیلمسازان و صنعت سینمای کشور های مختلف سعی دارند با وارد کردن کارکترهای عاشقانه و ایجاد روابط عاطفی در فیلم هایشان به آثارشان ارزش ببخشند.

معرفی فیلم های عاشقانه

1. سوغات

فیلم سینمایی سوغات (The Souvenir) فیلمی معمایی، عاشقانه و درام محصول سال 2019 کشورهای انگلستان و آمریکا به کارگردانی جوانا هاگ است که توسط سه کمپانی BBC Films و BFI Film Fund و JWH Films تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز جوانا هاگ با الهام از تجربیات خود در طول تحصیل در رشته فیلمسازی، به رشته تحریر درآورده و هنرمندانی همچون نیل یانگ، توسین کول، جک مک‌مولن، تیلدا سوینتن، فرانکی ویلسون، آنر سوئینتن بیرن، هانا اشبی وارد، جانت اتوک، تام برک در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند؛ همچنین فیلم سوغات اولین بار در تاریخ 27 ژانویه سال 2019 میلادی در جشنواره بین المللی فیلم ساندس Sundance Film Festival در کشور آمریکا به نمایش درآمد سپس در 17 می همان سال توسط کمپانی A24 در سینماهای کشور آمریکا و در 30 آگوست نیز توسط کمپانی Curzon Artificial Eye در سینماهای کشور انگلستان اکران شد و توانست به فروش تقریبی 1.7 میلیون دلار در گیشه جهانی دست پیدا کند؛ این فیلم پس از اکران با نظرات مثبت فراوان و استقبال گسترده از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد؛ فیلم سوغات پس از حضور در جشنواره‌‌ های بین‌ المللی متعدد موفق شد برنده 7 جایزه از جمله جایزه بهترین فیلم بریتانیایی سال، بهترین کارگردانی و بهترین طراحی لباس شده و نامزد دریافت 37 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ ها می‌ توان به نامزدی جایزه بهترین کارگردانی، بهترین فیلم، بهترین تدوین و بهترین فیلمنامه اشاره کرد. دانلود فیلم The Souvenir از سایت نیکی دیلی پیشنهاد شده است.

2- اقامت خانگی

فیلم سینمایی هم خانگی موقت یا اقامت خانگی (Homestay) با عنوان اصلی Homusutei که با نام Konaklama نیز شناخته میشود، فیلمی دراماتیک، فانتزی و رمانتیک محصول کشور کره جنوبی به کارگردانی ناتسوکی ستا و نویسندگی آنا یامادا، ریکاکو یاگی و کنتو ناگائو است که در سال 2022 از سرویس آمازون پرایم منتشر شد. در این فیلم بازیگرانی همچون کنتو ناگائو، ریکاکو یاگی، آنا یامادا، هیکاری ایشیدا، ساساکی کورانوسوکه، گاکو هامادا، آیومو موچیزوکی، هیدکازو ماشیما، کیوهیکو شیبوکاوا، سواکو آگاوا، آیسوک ساسای و دایچی واتانابه به ایفای نقش پرداخته اند. استودیو آمازون تهیه و ساخت این فیلم را بر عهده داشته است و اولین بار 11 فوریه 2022 اکران شد.

3- آپارتمان

فیلم سینمایی آپارتمان (The Apartment) فیلمی درام، کمدی و عاشقانه محصول سال 1960 کشور آمریکا به کارگردانی بیلی وایلدر است که توسط کمپانی The Mirisch Corporation تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز بیلی وایلدر و آی ای ال دایموند به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و بازیگرانی چون جک لمون، شرلی مک‌لین، فرد مک‌موری، جویس جیمسون، دیوید وایت، ادی آدامز در آن به ایفای نقش پرداختا ند. همچنین این فیلم که با بودجه 3 میلیون دلاری ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 15 ژوئن سال 1960 میلادی توسط کمپانی United Artists در سینماهای کشور آمریکا اکران شد سپس در 29 ژوئن همان سال در کشور کانادا به نمایش درآمد و توانست به فروش تقریبی 24.6 میلیون دلار در سطح جهانی دست پیدا کند؛ فیلم آپارتمان پس از حضور در جشنواره‌‌ های بین‌ المللی متعدد موفق شد برنده 24 جایزه از جمله 5 جایزه اسکار برای بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی، بهترین تدوین و بهترین طراحی صحنه شده و نامزد دریافت 8 جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها می‌توان به نامزدی 5 جایزه اسکار برای بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین فیلمبرداری و بهترین میکس صدا اشاره کرد؛ این فیلم در زمان خود موفقیت‌های بسیاری کسب کرد و تا ساخته شدن فیلم فهرست شیندلر آخرین فیلم سیاه و سفیدی بود که در قرن بیستم، جایزه اسکار بهترین فیلم سال را برنده شد؛ فیلم آپارتمان با کسب رتبه 108 در فهرست 250 فیلم برتر سایت معتبر IMDB قرار دارد.

4- آسمان همه جا هست

فیلم سینمایی آسمان همه جا هست (The Sky Is Everywhere) فیلمی دراماتیک، رمانتیک و موزیکال محصول ایالات متحده آمریکا به کارگردانی جوزفین دکر است. این فیلم را بر اساس فیلمنامه ای از جندی نلسون ساخته شده است که در 11 فوریه 2022 توسط کمپانی A24 و سرویس +Apple TV منتشر شد. فیلم آسمان همه جا هست بر اساس رمانی به همین نام طراحی شده است. در این فیلم ستارگانی چون گریس کافمن، ژاک کالیمون، چری جونز، جیسون سیگل، پیکو الکساندر، جی یانگ یو، هاونا رز لیو، جولیا اشلاپفر، تایلر لفتن، سولومون شیو، آجی ایساک، دِستینی ایکوویمی، ری رابیسن، مدیسین وود به ایفای نقص پرداخته اند.

دانلود فیلم با زیرنویس فارسی

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان