تنفر زنان از مردان؛ از مقایسه با مادرشوهر تا وسواس های عجیب

توسطفرشته فرهنگ

خرداد ۱, ۱۴۰۱ به روز رسانی : خرداد ۱, ۱۴۰۱ , , ,
تنفر زنان از مردان

هر چه در مورد روابط عاشقانه و زندگی مشترک بنویسیم باز هم نکاتی وجود دارد که از قلم انداخته ایم. تنفر زنان از مردان یکی از موضوعاتی است که باید به آن پرداخت. علت این که زنان از مردان متنفر می‌شوند چیست؟ آیا تا کنون فکر کرده اید چه چیزهایی باعث می‌شود زنان از مردان متنفر شوند؟ کدام عادات شوهر او را اذیت می‌کند؟ یا شریک عاطفی شما از کدام جنبه از رفتار شما متنفر است؟

تنفر زنان از مردان 

چه در ازدواج یا یک رابطه عاطفی باشید، خواه در اتاق خواب یا خارج از آن، در جمع یا خلوت خود. این جا برخی از رایج ترین چیزهایی که زنان در مورد مردان از آن متنفراند آمده است. اما باید گفت همه زنان از یک چیز مشابه در وجود مردان متنفر نیستد. و همه مردان نیز کارهای موجود این لیست را انجام نمی‌دهند.

  1. تنفر از در دست گرفتن همیشگی کنترل تلویزیون

تماشای تلویزیون دو نفری می تواند برای یک زن بسیار عاشقانه یا بسیار آزاردهنده باشد. بسته به این که مردش مایل به اشتراک گذاری کنترل تلویزیون با او است یا خیر. همان طور که او بازی های ورزشی بی پایان و فیلم های اکشن را با شوهرش تماشا و تحمل می کند. انتظار دارد که مردش گهگاه مایل باشد که یک کمدی عاشقانه یا برنامه تلویزیونی مد و فشن. (یا هر نوع فیلم دیگری که از آن لذت می برد) را با او تماشا کند. در واقع روابط عاطفی نوعی داد و ستد و سازش است.

  1. ابراز عشق و روابط رمانتیک را نادیده گرفتن؛ تنفر زنان از مردان 

یکی از اصلی‌ترین چیزهایی که زنان را در رفتار مردان از آن ناامید هستند، در واقع یکی از پررنگ‌ترین جنبه‌های یک رابطه است. وقتی مردان در زندگی فراموش می‌کنند عاشقانه عمل کنند. یا رمانتیک بودن در یک رابطه را بدیهی می‌دانند، زنان می‌توانند احساس رنجش و نارحتی کنند. زنان از مردان انتظار ندارند دائما ابراز عشق کنند  و رفتار عاشقانه داشته باشند. اما ابراز منظم عشق و رفتارهایی که نشان از دوست داشتن دارد، مانند بوسه ها و نوازش‌های ناگهانی. خرید یک گل بدون هیچ مناسبتی، یا تعریف و تمجید و قدردانی از او می‌تواند زنان را خوشحال کند.

  1. تنفر زنان از مردان؛ شنونده انتخابی بودن

گوش دادن انتخابی عادتی است که زنان در رفتار مردها از آن بیزارند. زنان زمانی وقتی می‌بینند، همسرشان به صحبت ها و گفته های آن ها بی توجه است ناامید و آزرده خاطر می‌شوند. وقتی مردی با همسرش در مورد وسایل یا ماشین‌ها صحبت می‌کند، مکالمه متحرکی انجام می‌دهد. اما وقتی همسرش شروع به صحبت در مورد مدل موی جدیدش می‌کند. یا در مورد آن چه برایش جالب است حرف می‌زند، او را نادیده می‌گیرد. کاری که زنان از آن به شدت متنفر هستند.

  1. تلاش نکردن برای راضی کردن شریک عاطفی و بدیهی دانستن رابطه جنسی

یک زن از این که شریک عاطفی یا شوهرش با نادیده گرفته شرایط او در یک روز پر مشغله انتظار رابطه جنسی دارد. یا بدون توجه به دلخوری او پس از یک دعوا هنوز به رابطه جنسی فکر می‌کند، ناراحت می‌شود. زندگی روزمره زنان بر بعد جنسی زندگی آن ها تاثیر زیادی دارد. ضریب جنسی او مستقیما تحت تأثیر چیزهایی است که در اطراف او، در محل کار یا خانه اتفاق می افتد. به همین دلیل است که یک زن از شوهرش انتظار دارد که به جای این که صرفا رابطه جنسی را امری بدیهی بداند، تلاش کند رضایت او را نیز جلب کند.

مطالب مرتبط:

ویژگی مرد جذاب برای زنان: ویژگی هایی که شما را به فردی متفاوت تبدیل می کند!

راهکارهای باکلاس و جذاب شدن زنان که هر زنی باید به آنها توجه کند!

ویژگی های زنان قدرتمند: هشت ویژگی که از یک زن یک رهبر قدرتمند می سازد!

  1. رابطه داشتن با همسر قبلی اش

یک زن از این رابطه همسرش با زن قبلی اش ابراز تنفر می‌کند. او ممکن است صرف نظر از این که چقدر به خود و رابطه خود مطمئن است، نسبت به آن زن احساس حسادت کند. و با خود فکر کند آیا او هنوز دلش برای آن زن تنگ می شود؟ آیا ممکن است که همسرش هنوز نسبت به آن دختر احساسی داشته باشد.؟ اگر شریک زندگی‌اش با همسر سابق خود در تماس باشد، این سؤالات در ذهن یک زن طنین انداز می شود.

  1. نگاه کردن به زنان دیگر 

وقتی مردها به زنان دیگر خیره می شوند، همسرشان واقعا عصبانی می شود. این توهین مستقیم به آن ها است. مردان معمولا دلیل خیره شدن خود را ژنتیک و رفتار عجیب و غریب یک زن تعبیر می‌کنند. اما زنان به خوبی از دلیل واقعی رفتارهای همسرشان آگاه هستند. یک زن برای همسرش احترام زیادی قائل است. اگر وقتی یک مرد جذاب از کنارش می گذرد او نگاه نمی‌کند. و همین انتظار را از همسرش نیز دارد.

  1. آنچه زنان را از مردان متنفر می‌ کند؛ ایجاد آشفتگی و بی نظمی در خانه

یکی از دلایل رایج مشاجره بین زوج های متاهل، رفتارهای مرد در خانه است. وسایل پراکنده در گوشه‌های مختلف خانه، لباس‌های کثیف که در گوشه‌ایی از اتاق خواب افتاده است. و حمام‌های شلوغ و نامرتب باعث عصبانیت زن می‌شود. زنان تمایل دارند عادات بی نظمی یک مرد را یک توهین مستقیم به خودش. و بی اعتنایی به تلاش های او برای تمیز نگه داشتن خانه تصور کنند. لازم به ذکر است که معمولا یک نفر در رابطه وجود دارد که از دیگری نامرتب تر است. و بیشتر اوقات نیز این مورد شامل یک مرد است.

  1. عدم تمایل به سازش با فعالیت ها و علایق زنان

زنان از این متنفرند که مردی برای دیدن یک سریال همراهی زنش را می‌خواهد. اما وقتی از او برای خرید کفش همراهی او را می‌خواهد با چهره ای منزجر کننده مرد رو به رو شود. در یک رابطه، یک زن از مردش می خواهد که به همان اندازه که او به فعالیت های همسرش علاقه نشان می دهد، مرد نیز چنین کند. وقتی مردی نتواند نسبت به کارهایی که همسرش دوست دارد، علاقه متقابل نشان دهد، احساس می کند که رفتاری ناعادلانه صورت گرفته است. او انتظار ندارد هر بار که برای انجام کارهای شخصی بیرون می آید با همسرش او را همراهی کند. اما همراهی او در یک سفر یا خرید، یا هر چند وقت یک بار به گردش و تئاتر رفتن، قابل قدردانی است.

  1. توجه بیش از حد به تناسب اندام

خانم‌ها واقعا قدردانی می‌کنند که همسرشان بعد از عروسی تناسب اندام خود را حفظ کنند. خواه به شکل برنامه منظم باشگاه باشد یا وقت گذاشتن برای استفاده از تردمیل در خانه. زنان از چنین کاری الهام می‌گیرند تا به حفظ تناسب اندام و سلامت خود توجه کنند. اما اگر مرد در تناسب اندام زیاده روی کند، این منبع انگیزه می تواند به راحتی به منبع آزار و اذیت تبدیل شود. اگر مرد او در زمینه بدنسازی یا تناسب اندام حرفه ای کار کند. ممکن به دلیل صرف هزاران دلار برای مکمل های تناسب اندام؛ تمام وقت آزاد خود را در ورزشگاه بگذراند. و این کار زنان را از مردان متنفر می‌کند.

  1. زنان از منیت های به شدت زیاد مردانه در یک رابطه متنفرند

زنان از مردان می خواهند که وقتی با هم هستند، منیت خود را کنار بگذارند. زیرا فضای شخصی بین آن دو جایی برای “من” بودن در زندگی مشترکشان ندارد. گاهی اوقات مردان نمی‌دانند که نیازی نیست رفتار آن ها با زنانشان مانند زمانی که با همکاران یا دوستان خود هستند، باشد. یک همسر دلسوز با عشق بر نفس مرد خود تاثیر می‌گذارد. او از من بودن خودش می‌گذرد تا ما بدون را با همسرش تجربه کند. پس انتظار دارد همسرش نیز از تک روی ها در زندگی مشترشان جلوگیری کند.

مطالب مرتبط:

دلایل نفرت زنان از یکدیگر: ویژگی هایی که باعث می شود یک زن از زن دیگر متنفر شود!

عوارض رابطه جنسی بیش از اندازه برای زنان

اشتباهات مردان در رابطه زناشویی: ۵ اشتباه که سبب سردی روابط زناشویی می شود

۸ ویژگی مرد جذاب برای زنان

  1. منزجر شدن از مسائل بهداشتی زنان

خانم‌ها می‌خواهند که مردانشان همه مسائل بهداشتی خانم‌ها، از جمله از بین بردن موهای زائد و پریود را بیشتر بپذیرند. مردان معمولا دوست دارند از هر چیزی که به آن مربط می شود، از جمله ابزارها و لوازم آرایش مو، تامپون یا لباس زیر دوری کنند. در روابط و فرهنگ عامه معمولا مردان نسبت به مسائل بهداشتی زنان ابراز انزجار می کنند. مثلا اگر زنی وقتی مردش ته ریشش را می تراشد، صورتش را برنمی‌گرداند. چرا مرد با دیدن زنی که موهای پاهایش را می تراشد، صورتش را جمع کرده و برمی‌گرداند؟

  1. تنفر زنان از مردان؛ تمام آخر هفته را روی مبل خوابیدن

از شنبه تا روز جمعه به طور کلی بخش خسته کننده هفته است. کار و مطالعه می تواند لذت زندگی را در روزهای هفته از بین ببرد. اما آخر هفته قرار است روزهای سرگرم کننده هفته باشند. زنان از این که مردانشان آخر هفته را به خواب اختصاص می‌دهند، یا روی مبل نشسته و تلویزیون تماشا می‌کنند. یا با بازی های ویدیوی سرگرم هستند و مشغول خوردن پیتزا باشند، کاملا متنفر هستند. زنان از مردان خود توقع دارند که تعادل خوبی بین استراحت کردن و انجام یک کار سرگرم کننده در آخر هفته برقرار کنند. البته این لزوما برای هر زوجی صادق نیست. برخی از زوج ها دوست دارند هر آخر هفته در خانه بمانند و برای استراحت آخر هفته به دور از شلوغی شهر باشند. اما باز هم، مهم است که در مورد علایق و سرگرمی های شریک زندگی خود بدانید و به انجام آن تمایل نشان دهید.

  1. آروغ بیش از حد و باد شکم

دخترها از همسرشان انتظار دارند که مواقع آروغ زدن یا باد شکم مکان خلوتی را انتخاب کنند. زنان از این متنفرند که همسرشان بدون عذرخواهی با صدای بلند آروغ بزنند یا جلوی آن ها باد شکمشان را رها کنند. به نظر آن ها این کار زشت است و رفتار مناسبی نیست. رابطه دیرینه و راحت بودن بین همدیگر را نباید بدیهی انگاشت. هرجند یک زوج یا مردان متاهل با همسرانشان برای مدت طولانی در یک رابطه بوده اند، و ممکن است در معرض آروغ یا بادشکم نابهنگام قرار گرفته باشند. اما این یک اتفاق بوده، قرار نیست به یک عادت معمول تبدیل شود.

  1. مقایسه او با مادر یا همسر و دوست سابقش

یک زن اگر با مادر یا دوست و همسر سابق شوهرش مقایسه شود، احساس بی ارزشی خواهد کرد. چنین چیزی می تواند باعث شود یک زن احساس کند که او مهم ترین شخص در زندگی شوهرش نیست. زنان می‌دانند که مادر یک مرد برای او مهم است، اما مقایسه مداوم با مادرشوهرش می‌تواند طاقت‌فرسا باشد. و باعث شود که احساس کند شما برای او به ‌عنوان یک فرد ارزشی قائل نیستید. چنین مقایسه‌هایی معمولا توسط مردان انجام می‌شود که آشپزی زن خود را با مادرشان مقایسه می‌کنند. یا به عادت آزاردهنده‌ای اشاره می‌کنند که همسر یا شریک عاطفی قبلی شان نداشته است. بیشتر این مقایسه‌ها ممکن است ناخواسته یا در اثر عصبانیت انجام شوند، اما آسیب شدیدی، صرف نظر از عمدی بودن یا نبودن آن، به زندگی شما وارد می‌شود.

مطالب مرتبط:

عدم رضایت در زندگی: ۵ نشانه روانشناختی موثر در عدم رضایت از زندگی

اختلاف در زندگی مشترک: چگونگی حل اختلافات در روابط عاشقانه

خستگی در روابط زناشویی: چرا رابطه زناشویی شما خسته کننده است؟

احساس تنهایی بعد ازدواج: ۶ علت مهم احساس تنهایی در زندگی مشترک

  1. وسواس به ابزارها و ماشین ها

مردان می‌توانند به وسایل، ماشین‌ها و دیگر «چیزهای مردانه» وسواس خاصی داشته باشند. تا حدی که یک سرگرمی پرشور به یک وسواس گیرا تبدیل شود که زندگی آن ها را تحت الشعاع قرار دهد. به عنوان مثال، مردی که وسواس زیادی به موتور سیکلت خود دارد، ممکن است هر ثانیه از وقت آزاد خود را در گاراژ سپری کند. سرگرمی وسواسی او همچنین ممکن است هزینه های صدها یا هزاران دلاری داشته باشد. همسرش از این که حس کند در اولویت دوم در زندگی شوهرش دارد، متنفر است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *