جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4 بازدید

آزمون جزئی نگری: آیا می‌توانید ساعت متفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید؟

آزمون جزئی نگری با ساعت
خواندن 3 دقیقه
0
(0)

حل چالش ها به یک روند تبدیل شده است. بسیاری از اوقات این چالش ها می تواند استرس یا خستگی ما را از بین  ببرد، بنابراین ما آماده هستیم تا پلتفرم های مختلف را مرور کنیم و چیزی پیدا کنیم که به ما کمک کند مهارت ها و توانایی های خود را تمرین کنیم. این چالش ها یا معماها از یک سو به ما کمک می کنند تا ذهن را پرورش دهیم و از سوی دیگر یک تفریح و سرگرمی بسیار عالی است. در آزمون جزئی نگری با ساعت با خبرنامه همراه باشید.

بیشتر بخوانید: !تست جزئی نگری: اگر در سه ثانیه اشکالات تصویر را ببینید، بسیار جزئی نگر هستید!

آزمون جزئی نگری با ساعت

آزمون یا بازی سرگرم کننده امروز، قدرت مشاهده، منطق و گاهی اوقات حتی ریاضیات شما را آزمایش می کند. پس از تکرار شرکت در انی چالش مغز به فعالیت وادار می شود و شما در زمان کم و حتی در یک دید می توانید موضوع مورد سوال هر تصویر با پازل را حل نمائید.

این بار چالشی را برای شما به ارمغان می آوریم که به نظر آسان می رسد، اما اینطور نیست. کاربران از همه کشورها با این چالش گیج شده اند، پیچیدگی آن بخاطر سادگیی آن است. به این معنی است که تنها 4٪ می توانند آن را در کمتر از 10 ثانیه حل کنند.

آیا می توانید خطای تصویر را پیدا کنید؟

تست: اول چاقو دیدی یا چهره؟ پاسخ جنبه پنهان شخصیت شما را آشکار می کند!

آزمون جزئی نگری با ساعت

چالش این است که در تصویر همه ساعت ها یک زمان را نشان می دهد، اما یک ساعت، زمانش با بقیه متفاوت است. آن را پیدا کنید.

این چالش نیاز به یک نگاه دقیق و تمرکز مطلق دارد. ما به توانایی های شما اعتماد داریم.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ چالش:

آزمون جزئی نگری با ساعت

موفق شدی حلش کنی؟ یا از جستجو و فکر کردن خسته شده اید؟

اگر توانستید آن را حل کنید، به شما تبریک می گوءیم. در غیر این صورت ناامید نشوید این کاملاً طبیعی است که بار اول آن را پیدا نکنید. با تمرین بیشتر می توانید جزئی نگری خود را افزایش دهید.

این نوع چالش نیاز به زمان و صبر زیادی دارد. از شما دعوت می کنیم راه حل یا پاسخ این چالش باورنکردنی را ببینید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان