جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
26 بازدید

!تست جزئی نگری: اگر در سه ثانیه اشکالات تصویر را ببینید، بسیار جزئی نگر هستید!

آزمون تصویری بررسی قدرت جزئی نگری
خواندن 3 دقیقه
0
(0)

در این مطلب شما با یک آزمون روبرو هستید. این آزمون توانایی ذهنی و قدرت تمرکز شما را مورد آزمایش قرار می دهد. به همه جزئیات نگاه کنید و سعی کنید اشتباهی که خارج از واقعیت است را پیدا کنید. با آزمون تصویری بررسی قدرت جزئی نگری با خبرنامه همراه باشید.

بیشتر بخوانید: قدرت بینایی خود را با یافتن پروانه در میان گل ها محک بزنید!

آزمون تصویری بررسی قدرت جزئی نگری

چه بخواهید و چه نخواهید قطعا این چالش هر کدام از ما را با توجه به میزان جزئی نگری ما، به فکر فرو خواهد برد. اگر زمان کوتاهی دارید که می‌خواهید به شکلی سرگرم‌کننده در آن استراحت کنید، توصیه می‌کنیم، تمرین زیر را انجام دهید. در تصویر دو نفر وجود دارند و شما باید تشخیص دهید که کدام نقص خارج از واقعیت است. تا زمانی که یک بار آن را امتحان نکرده اید، به نتیجه انتهای متن نگاه نکنید.

به ندرت کسی توانسته است این معمای تصویری را در سه ثانیه شکست دهد. گمان نکنید که این را برای دلسردی به شما اطلاع می دهیم، بلکه این سخن برای آماده سازی شماست. اگر به خودتان بیش از اندازه اعتماد کنید، مانند بسیاری از مردم بازنده خواهید شد.

آزمون تصویری بررسی قدرت جزئی نگری

در تصویر می‌توانیم ببینیم که محیط آشپزخانه یک خانه به تصویر کشیده شده است، جایی که خانم خانه در حال تمیز کردن است و در عین حال با مرد خانه که در حال روزنامه خواندن است صحبت می کند.  هیچ چیز اشتباه به نظر نمی رسد، درست است؟ اما در واقع در تصویر اشتباهاتی  وجود دارد. آنها را پیدا کنید!

نحوه انجام آزمون

چشمان خود را ببندید. نفس عمیق بکشید. حالا چشمان خود را باز کنید و این تصویر را نگاه کنید. اشتباه کجاست؟

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای تصویری

.

.

.

.

.

احتمالا برخی توانسته باشند در همان سه ثانیه و برخی در مدت بیشتر آن را پیدا کرده باشند.  از اینکه خطای تصویر را پیدا نکرده اید، احساس ناراحتی نکنید. این یک چالش است. هم می توانید برنده شوید و هم ببازید. می دانیم که غلبه بر چالش بصری دشوار است. در حال حاضر ما نشان خواهیم داد که اشتباه چیست.

تست مغز: همه کرم ها دوقلو دارند اما یکی تنهاست، آن را پیدا کنید!

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان