جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
19 بازدید

تست شخصیت: این تست، میزان جزئی نگری شما را مشخص می کند!

تست شخصیت شناسی تصویری صورت
خواندن 3 دقیقه
0
(0)

در تست شخصیت شناسی تصویری صورت شما خواهید  دانست که چه شخصیتی داشته اید. آنچه بیشتر توجه شما را به خود جلب می کند، به شما می گوید که نحوه زندگی شما چگونه است. این تست شخصیت شناسی، بیشترین بحث را در بین کاربران فیس بوک  سبب شده است. با خبرنامه همراه باشید.

بیشتر بخوانید: آیا آدم زودباور و ساده‌ای هستید؟ این تست تصویری را انجام دهید تا مطمئن شوید!

تست شخصیت شناسی تصویری صورت

امروز تستی در مقابل شما قرار دارد که می تواند حسابی شما و اطرافیانتان را سرگرم کند. در عین سرگرمی این تست شخصیت واقعی شما را نیز افشا خواهد کرد. این شناسایی تنها با ارائه یک پاسخ از شما ممکن است. جرأت کنید در این تمرین کنجکاوی درون نگری شرکت کنید و از نتایج شگفت زده شوید!

برای شرکت در آزمون، باید به تصویر ارائه شده در این یادداشت نگاه کنید و به یک سوال ساده پاسخ دهید: ابتدا چه چیزی را می بینید؟ ابتدا صورت یا ماه را دیدی؟ در پاراگراف های بعدی توضیح خواهیم داد که هر کدام در این تست شخصیت چه معنایی دارند

دیدن صورت

اگر اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب کرد، چهره بود، شما فردی بسیار باهوش هستید. شما فردی برون گرا هستید که به ندرت علاقه دارید که مورد توجه قرار بگیرید. به خاطر جذابیت و دوستی خود متمایز هستید. شما این توانایی را دارید که با غریبه ها گفتگو کنید و دوستان جدیدی پیدا کنید. شما خود را از چیزی محروم نمی کنید. فکر می کنید که زندگی فقط یکبار اتفاق می افتد و لذا باید زندگی را زندگی کرد. شما منبع الهام برای بسیاری از مردم هستید.

دیدن ماه در تست شخصیت شناسی تصویری صورت

ماه نشان می دهد که شما فردی بسیار رویایی هستید. شاید بزرگترین ایراد در شخصیت شما این باشد که به آسانی نمی توانید از واژه “نه” استفاده کنید. شما با مردم مهربان و بخشنده هستید. شما نمی توانید بی عدالتی را تحمل کنید، چه رسد به افراد ریاکار. فردی متعهد و مسئولیت پذیر هستید.

جزئی گرایی چیست؟

جزئیات ‌گرایی به این معنا است که فرد این توانمندی را دارد که به راحتی بر روی هر چیزی تمرکز کند و از کوچکترین بخش های یک کار یا پروژه غافل نباشد.افراد دارای این مهارت می‌توانند کوچک‌ترین اشتباهات موجود در یک پروژه را هم پیدا کنند. مثلا نویسنده‌ای جزئی ‌گرا هم توانایی پیداکردن اشتباهات املایی و دستورزبانی کوچک در یک متن را دارد و هم می‌تواند تشخیص بدهد کدام جمله در یک متن طولانی اضافی است.جزئی گرایی می تواند روند موفقیت افراد را افزایش دهد. به گونه ای که آنها اشتباهات را به راحتی شناسایی و در جهت رفع آن اقدام کنند.

لینک مرتبط:

تست شخصیت: اولین تصویری که می بینید نوع تیپ شخصیتی شما را نشان می دهد!

 نحوه در دست گرفتن گوشی، شخصیت شما را آشکار می‌کند!

تست شخصیت: سنگی که انتخاب می کنید، نیازهای مهم شما را در زندگی مشخص می کند!

آیا توانستید ماهی مخفی را در تصویر پیدا کنید!؟

تست مغز: آیا می توانید در کمتر از ۱۰ثانیه بلوط گمشده را در این تصویر پیدا کنید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان