جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
0
(0)

برای سئوکار شدن هیچ وقت دیر نیست، کافیست که با روحیه یادگیری قوی و علاقه فراوان خود را به عنوان عضوی فعال و کارآمد در این صنعت پویا معرفی کنید. دوره‌های سئو عموما به صورت گروهی برگزار می‌شود و کمتر آکادمی بازاریابی دیجیتال را می‌بینید که آموزش خصوصی سئو برگزار کند.

معمولا افرادی که علاقه‌ای به یادگیری گروهی و جمعی دوره‌ بهینه‌سازی موتورهای جستجو ندارند، از این سبک آموزش استقبال می‌کنند. نکته جالب و مهم این است که چنین افرادی می‌توانند به صورت کاملا تجربی و تمرین روی سایت شخصی خود فرآیندهای سئو را آموزش ببینند.

به هر حال سئو، یک ابزار بازاریابی ارزشمند است که می‌تواند ترافیک ارگانیک را بهبود ببخشد و از آن‌ها یک مشتری حقیقی برای مشاغل آنلاین تحت وب بسازد. آکامی پورفیض دات کام این فرصت را برای همه آن سته از افرادی که خود صاحب یک سایت هستند یا قصد دارند سئوکار حرفه‌ای شوند را مهیا کرده است.

جهت شرکت در دوره آموزش خصوصی سئو، کلیک کنید

تدریس خصوصی سئو پورفیض

چرا آموزش خصوصی سئو بهتر از دوره های حضوری سئو است

شاید این سوال برای شما مطرح شود که چرا آکادمی سئو پورفیض باید یک دوره خصوصی سئو برگزار کند و تعدادی دانش‌پذیر حرفه‌ای روانه بازار داغ بازاریابی دیجیتال سازد؟! مثالی از رکس کامپوساگرادو (Rex  Camposagrado)  مدیر سایت رکس دیجیتال مارکتینگ بیان می‌کنیم: « او معتقد است که اگر به شخصی یک ماهی بدهید تنها به او یک روز غذا داده‌اید، اما وقتی ماهیگیری را به او آموزش دهید برای یک عمر به او غدا می‌دهید.»

برخلاف بسیاری از آکادمی‌های دیجیتال مارکتینگ در ایران که تصور می‌کنند که دوره‌های آموزش سئو باید به صورت گروهی برگزار شود، مجموعه پورفیض علاوه بر برگزاری دوره‌های جمعی آموزش خصوصی سئو را نیز دایر کرده است. حالا چه فوایدی نصیب دانش‌پذیر می‌شود را در ادامه اشاره می‌کنیم:

در دوره خصوصی سئو از صفر تا صد فرآیند سئو را به صورت پروژه محور آموزش می‌بینید

اگر به تازگی وارد این عرصه شده‌اید و با مجموعه‌ای سوالات و ابهامات گسترده درباره سئو روبه‌رو هستید، نگرانی را در گوشه‌ای از ذهن‌تان به حال خود رها کنید. در دوره تدریس خصوصی سئو پورفیض همه مراحل از تحقیق کلمات کلیدی تا سئوی خارج از صفحه و ترتیب دادن کمپین‌های رپورتاژ آگهی و تولید محتوای بهینه را یاد می‌گیرید.

نکته جذاب ماجرا این است که کلاس کاملا اخصاصی و ویژه دانش‌پذیر برگزار می‌شود. یعنی هر سوالی که ذهن‌تان را درگیر کند، می‎توانید بدون نگرانی از اینکه وقت به پایان می‌رسد و اینکه تا پاسخ سوالات سایر هم‌دوره‌ای‌ها را بدهد نوبت من شود، از استاد سوال بپرسید.

دوره تدریس خصوصی سئو مطابق با نیازهای دانش‌پذیر برنامه‌ریزی می‌شود

گاهی اوقات افرادی را می‎بینیم که به صورت کلی با چندین بخش از فرآیندها بهینه‌سازی موتورهای جستجوی گوگل آشنایی دارند، اما مایلند که در یک مبحث خاص بیشتر اطلاعات کسب کنند. دوره‌های خصوصی سئو این فرصت را نیز را به چنین افرادی می‌دهد تا مباحث آموزشی را با توجه به نیازهای خود بچینند.

اگر شما جزء افرادی هستید که تمایل دارید به عنوان مثال بیشتر درباره مباحث سئوی خارج از صفحه بدانید و قوی شوید، می‌توانید از استاد درخواست کنید که بخش عمده‌ای از ساعات آموزش را به این مبحث اختصاص دهد.

زمان برگزاری دوره تدریس خصوصی سئو پورفیض منعطف است

معمولا دانش‌پذیران دوره‌های سئو گروهی درباره این موضوع که زمان انعطاف‌پذیری ندارد، شاکی هستند. سئو خصوصی این امکان را نیز برای افراد فراهم می‌کند تا بتوانند با استاد برای زمان و ساعت برگزاری هماهنگ شوند.

به مباحث کلیشه‌ای و تکراری پرداخته نمی‌شود

تجربه ثابت کرده عموم دانش‌پذیران پیش از شرکت در دوره تدریس خصوصی سئو با این سوال روبه‌روهستند که آیا باز هم قرار است به فرآیندهای کلیشه‌ای و تکراری پرداخته شود. در دوره‌های خصوصی تا حد زیادی از بیان فرآیندهای تکراری جلوگیری می‌شود.

با توجه به اینکه تمرین و تکرار در حوزه سئو منجربه یادگیری بهتر و در نهایت تسلط بیشتر دانش‌پذیر روی همه مباحث می‌شود، اما تمرکز اصلی را استاد می‌تواند روی موضوعاتی قرار دهد که نیاز بیشتری به یادگیری دارید.

الگوریتم های گوگل در سئو

آموزش خصوصی سئو پورفیض، کاملا اختصاصی به بیان سئو تکنیکال، تدوین استراتژی و تولید محتوای بهینه، گوگل سرچ کنسول، لینک‌سازی داخلی و خارج از صفحه و پس از آن هم به بیان انواع پلاگین‌های ضروری و مناسب وردپرس پرداخته می‌شود. جالب است بدانید که در چنین دوره‌هایی گروه‌های متعددی مثل محتوانویسان، توسعه‌دهندگان و صاحبان مشاغل آنلاین تحت وب می‌توانند شرکت کنند.

درباره الگوریتم های گوگل چقدر می دانید؟

الگوریتم، همانگونه که از نامش پیداست مجموعه‌ای قواعد و قوانین است که روی موتورهای جستجوی گوگل اعمال می‌شود تا بتوانند تجربه کاربری بهتری ایجاد کنند. در همین لحظه میلیون‌ها سایت فعال داریم که هر کدام آن‎ها از صفحات متعددی ساخته شده‌اند. حالا لحظه‌ای تصور کنید که شما مرورگر گوگل هستید و کاربرن همیشه فعال در 24 ساعت شبانه‌روز کلمات و جملات خاصی را جستجو می‌کنند؟! گوگل پس از هر بار جستجوی کاربر باید مرتبط‌ترین نتایج را به ترتیب اولویت از خزانه فهرست‌بندی شده خود به کاربر نمایش دهد.

دوست دارید با حیات وحش الگوریتم های گوگل بیشتر آشنا شوید، روی لینک کلیک کنید.

تاکنون هیچ کسی درباره حقایق الگوریتم های گوگل باخبر نشده است، اما خود گوگل همواره بیان می‌کند که هدف او از ایجاد آن‌ها تعیین یکسری قوانین و مقررات برای سایت‌ها است که در نهایت بهترین تجربه کاربری را به وجود آورند.

جالب توجه که بیشتر این الگوریتم‌ها کاملا هوشمندانه با الهام از حیات‌وحش نامگذاری شده‌اند. در عین حال که اسم‌های جذاب و دوست‌داشتنی دارند، اما برای جامعه سئوکاران هر بروزرسانی آن‌ها یک کابوس ترسناک محسوب می‌شود.

مثلا نام یکی از آن‌ها پاندا است، این به جنگجوی مهربان گوگل شهرت دارد و به جدال سایت‌هایی می‌رود که محتوای بی‌کیفیت تولید می‌کنند. نام یکی دیگر از آن‌ها پنگوئن باهوش و جذاب است که سراغ سایت‌های با لینک‌های هرز و بی‌فایده می‌رود.

البته برای کسانی که روش بهینه‌سازی سایت خود را مطابق با قوانین گوگل در نظر می‌گیرند، جای نگرانی وجود ندارد. اما آن دسته از وب‌مسترانی که حسابی روی سئوی کلاه سیاه مانور داده‌اند، باید اشاره کنیم که منتظر جریمه از سوی الگوریتم های گوگل باشید. البته که هیچ روش خاصی برای آنکه متوجه جریمه این الگوریتم‌ها شوید، وجود ندارد.

متخصص سئو کیست و چه وظایفی دارد؟

در دنیای دیجیتالی امروز، ما همواره در بین آگهی‌های استخدام شرکت‌های خصوصی عنوان شغلی متخصص سئو را می‌بینیم، اما واقعا او چه کارهایی انجام می‌دهد؟!

به دنبال یک متخصص سئو حرفه‌ای هستید، روی لینک کلیک کنید

متخصص سئو پورفیض

متخصص یا کارشناس سئو فردی است که به بهینه‌سازی موتورهای جستجو سایت شما با استفاده از مهارت‌های خاص خود می‌پردازد. او کسی است که با کلمات سروکار دارد، یک تیم تولید محتوا را مدیریت می‌کند، بخش فنی سایت را مورد بررسی قرار می‌دهد. مهم‌تر اینکه سایت را آنالیز و نحوه عملکرد رقبا را تجزیه و تحلیل می‌کند.

یک سئوکاری که عنوان متخصص دارد باید روحیه کار تیمی، یادگیری مداوم و مهارت ارتباطی قوی داشته باشد. یکی از وظایف مهم او تدوین استراتژی برای پیاده‌سازی بخش‌های مختلف بهینه‌سازی سایت است. او الگوریتم‌ها را به خوبی می‌شناسد و با آن‌ها آشنایی دارد.

حقوقی که متخصصان و کارشناسان ارشد سئو در ایران می‌توانند انتظار دریافت از کارفرما داشته باشند، به طور متوسط از 7 میلیون تومان شروع می‌شود.

آن‌ها می‌توانند انتخاب کنند که به صورت تمام وقت در مجموعه‌ای مشغول به کار شوند یا اینکه به صورت فریلنسری پروژه بگیرند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان