جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
2.6
(14)

آیا تا کنون در مورد جذاب ترین زنان نظامی در ارتش کشورهای مختلف جهان شنیده اید.؟ زنان در ارتش کشورهای مختلف، دارای مجموعه ‌ای از تجربیات هستند. که بیشتر آن را در طی 400 سال گذشته به دست آورده اند. همه این تجربه ها از طریق خدمت آن ها در ارتش، جوامع و کشورهای دیگر به دست آمده است.

سربازان زن در بسیاری از بخش های ارتش نقش ایفا می کنند. علیرغم این واقعیت که اکثر سربازان در هر فرهنگ مرد بودند، اما از خانم های مبارز قدیمی گرفته تا خانم هایی که در حال حاضر خدمت می کنند، می‌توان به حضور موثر زنان در ارتش اشاره کرد. ما در این مطلب به معرفی 10 کشور با جذاب ترین زنان نظامی جهان پرداخته ایم که خواندن آن خالی از لطف نیست.

مطلب مرتبط: مردان جذاب ۲۰۲۲ جهان چه کسانی هستند؟

10 کشور با جذاب ترین زنان نظامی جهان

  1. نظامی های زن ایالات متحده

سربازان زن آمریکایی رتبه دهم را در فهرست جذاب‌ترین سربازان زن روی کره زمین دارند. زنان آمریکایی از زمان جنگ همیشه تلاش کردند تا بهترین باشند. با این حال هرچند در گذشته آن ها برای تا با یک استتار خود را بپوشانند تا نزدیک مردان خدمت کنند. در حال حاضر آن ها به عنوان دستیار مشغول خدمت هستند. از حدود سال 2021، زنان 16 درصد از ارتش ایالات متحده را تشکیل می دهند. بیش از 165000 سرباز زن در ادارات مجهز، پیوسته و آماده خدمت هستند. و بیش از 35000 نیروی پشتیبان به صورت رسمی حضور دارند.

مطلب مرتبط: فهرست جذاب‌ترین مردهای دنیا به انتخاب مجله پیپل

  1. ارتش جمهوری چک با جذاب ترین زنان نظامی جهان

دستورالعمل های نظامی چکسلواکی برای مدتی طولانی به زن ها اجازه حضور در ارتش را نمی‌داد. اما پس از جنگ جهانی دوم بود که ثبت نام خانم ها در بخش های کمک نظامی مجاز شد. زنان چک در طول جنگ جهانی دوم با برتری منحصر به فردی به عنوان نیروی کار بالینی، مدیران بخش تلفن و در برابر گروه‌های سلاح گرم هواپیما جنگیدند. آن ها در واحد چکسلواکی در اتحاد جماهیر شوروی، در نیروهای هوایی پشتیبانی زنان بریتانیا حضور داشتند. و در ارتش بریتانیا در خاورمیانه نیز خدمت کردند. در حال حاضر، این زنان ارتشی به یک بخش اساسی از نیروهای مسلح چک تبدیل شده اند و حضور آن ها در بخش هایی چون نیروی هوایی این کشور بسیار مهم است.

مطلب مرتبط: آیا ۱۵ مشهورترین زنان کارآفرین جهان را می‌شناسید؟

  1. ارتش لهستان در لیست دارای جذاب ترین زنان نظامی

نیروی مسلح زنان لهستان در رتبه هشتم از جذاب ترین زنان نظامی قرار دارد. در حال حاضر، حدود 2500 خانم در ارتش لهستان حضور دارند. و همه آن ها از امتیازات مشابهی مانند مردان برای پیوستن و خدمت در ارتش، نیروی دریایی، نیروی هوایی و نیروهای ویژه لهستان برخوردارند.

مطلب مرتبط: ۱۴ جذاب ترین سوپرمدل جهان

  1. ارتش انگلیسی در جمع کشورها با جذاب ترین زنان نظامی جهان

خانم‌ های انگلیسی در میان جذاب‌ ترین سربازان زن جهان در جایگاه هفتم ایستاده‌ اند. آن ها از اواسط دهه 1990 در نیروهای مسلح بریتانیا آغاز به کار کردند. با این حال، آن ها اساساً از واحدهای نبرد در ارتش، تفنگداران دریایی سلطنتی و نیروی هوایی سلطنتی منع می شوند.

  1. ارتش پاکستان

سربازان زن پاکستانی در رتبه ششم در میان جذاب ترین نظامیان زن قرار دارند. پاکستان اصلی ‌ترین کشور اسلامی است که بانوان در آن به وظایف تاکتیکی خود در فعالیت‌های نظامی و رزمی عمل می‌کنند. زنان پاکستانی از حدود سال 1947 پس از تاسیس پاکستان در ارتش این کشور شرکت کرده اند. در حال حاضر یک واحد قابل توجه از زنان رزمنده، در نیروهای مسلح پاکستان خدمت می کنند. در سال 2006، اولین گروه خلبانان نظامی زن به دستور ماموریت پرواز جنگی PAF پیوستند. از همان زمان، زنان در ارتش پاکستان در ماموریت های رزمی به ویژه در بخش های تخصصی تر آماده شدند. که از این بخش ها می‌توان به تفنگدار خبره، نبرد های هوابرد و پیاده نظام اشاره کرد. نیروی دریایی پاکستان در حال حاضر شاخه اصلی نیروی نظامی این کشور است. که زنان در خدمت و اشتراک در ماموریت های جنگی آن منع می‌شوند.

مطلب مرتبط: ۱۴ ترفند هوشمندانه که با کمترین تلاش سلامتی و جذابیت تان را حفظ کنید

  1. ارتش اسرائیل

اسرائیل اصلی‌ترین کشوری است که زنان زیادی را در ارتش به خدمت می‌گیرد. و حتی برخی از آن ها را به مدیریت ماموریت های جنگی پیاده نظام ها می‌فرستد. تا آن ها را مستقیما در خط نبرد هدایت کنند. همه اسرائیلی‌ها وقتی 18 ساله می‌شوند مجبور به کمک عمومی هستند. یعنی ارتش این کشور مملو از داوطلبان زن برای خدمت در بخش نظامی آن است. همان طور که ارقام کنونی نشان می دهد بیش از 31 درصد از افسران ارتش اسرائیل را زنان تشکیل می‌دهد. که این امار چندین برابر بیشتر از زنان در ارتش بریتانیا است.

  1. ارتش یونان

در فهرست جذاب‌ترین زنان نظامی روی کره زمین، جنگجویان جذابی از نیروهای مسلح یونان نیز حضور دارند. یونان از هم‌ اکنون کمک‌ های نظامی لازم را برای پسران مهیا کرده است. که تحت آن همه مردان بالای 18 سال برای مدت طولانی در ارتش خدمت می‌کنند. با این حال زن ها ممکن است بر اساس یک موقعیت خاص در ارتش یونان خدمت کنند. اما انتظار نمی‌رود که آنان مانند مردان به صورت اجباری وارد ارتش و به خدمت در آن بپیوندند.

مطلب مرتبط: ۱۸ کشور که جذاب‌ترین مردان دنیا را دارند

  1. ارتش استرالیا در رده سوم با جذاب ترین زنان نظامی

در رده سوم جذاب ترین سربازان زن جهان، ارتش استرالیا قرار دارد. خانم ها از حدود سال 1899 در ارتش استرالیا خدمت کرده اند. آن ها تا جنگ جهانی دوم تنها می‌توانستند به خدمات پرستاری ارتش استرالیا مشغول باشند. زمانی که نیروی دریایی سلطنتی استرالیا، ارتش و نیروی هوایی سلطنتی این کشور شاخه‌ هایی از زنان ارتشی را ایجاد کردند. آن ها مشاغل کمکی را به عهده گرفتند. این شغل برای زنان نظامی استرالیا در سال‌های 1941-1942 ادامه یافت. و اما زنان این کشور در آواخر دهه 1970 و اواسط دهه 1980 وارد بخش مدیریتی ارتش شدند. در حال حاضر می‌توانند در بسیاری از موقعیت‌ ها و بخش ها در نیروی دفاعی استرالیا از جمله خط نبرد و جنگ خدمت کنند.

مطلب مرتبط: ۱۰ بهترین رنگ جذاب ناخن برای کسانی که می خواهند عید امسال متفاوت باشند

  1. ارتش روسیه

تحقیقات زیبایی شناسی همیشه زنان روسی را فوق‌العاده‌ترین زنان جهان به لحاظ جذابیت ظاهری در معیارهای زیبایی شناسی معرفی کرده است. این زنان لاغر، خوش اندام، قد بلند و با چهره های جذابی هستند که همه را محو خود می‌کنند. پس امکان ندارد، نام زنان ارتشی این کشور جز جذاب ترین زنان نظامی روی کره زمین نباشد. سربازان زن روسیه در طول تاریخ این کشور، به استثنای جنگ کبیر میهنی، وظایف مختلفی را در ارتش انجام دادند.

مطلب مرتبط: ۱۰ جذاب ترین زنان ورزشکار در سال ۲۰۲۱

  1. ارتش رومانی در صدر فهرست جذاب ترین زنان نظامی

این کشور اروپای شرقی در صدر فهرست جذاب ترین ارتشی های زن قرار گرفته است. اگر می‌خواهید خیره کننده ترین و جذاب ترین زنان ارتشی را ببینید، باید به ارتش رومانی نگاه کنید. هرچند ظرفیت نیروهای مسلح رومانیایی گزینه ای برای به رخ کشیدن توانایی های نظامی در مقابل قدرت های برتر جهان را ندارد. با این حال در ارتش این کشور جذاب ترین زنان جهان خدمت می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.6 / 5. تعداد آرا: 14

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان