جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
3.3
(7)

برندها و شرکت‌های بزرگ و فراوانی در دنیای امروز وجود دارند که انواع محصولات آرایشی و بهداشتی را با قیمت‌ و کیفیت مختلفی در سراسر جهان توزیع می‌کنند. یکی از پرمصرف‌ترین محصولات بهداشتی بازار، شامپوست. یکی از محبوب‌ترین این برندها در بازار جهانی ازجمله ایران، شامپو لورال است. البته به علت تنوع بالای شامپو لورال و محدودیت در واردات محصولات خارجی به کشور، افراد سودجویی وارد بازار شده‌اند که سعی دارند با فروختن نمونه تقلبی محصول به‌جای  جنس اصلی، سود کلانی ببرند. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در این نوشته به نحوه تشخیص شامپو اصل لورال از نمونه تقلبی آن بپردازیم و برخی از فروشندگان نمونه اصل این شامپو را معرفی کنیمو پس تا انتهای نوشته همراه ما باشید.

معروف‌ترین برندهای شامپو در بازار

شامپو نوعی شوینده است که می توان آن را براساس نیازهای مختلف تغذیه ای مو، غنی کرد. شامپو در ساده ترین شکل خود صرفا خاصیت پاک‌کنندگی مو و پوست سر را دارد اما با اضافه کردن ترکیبات مختلف، مثل انواع ویتامین و روغن‌های گیاهی می‌توان آن را تبدیل به یک محصول تاثیرگذارتر کرد تا مشکلات مربوط به مو، مثل ریزش، شوره، موخوره یا آسیب های ناشی از رنگ و دکلره را کاهش داد. در زیر ما چند نمونه از شامپوهایی که استفاده‌ی زیادی دارند را برای شما معرفی خواهیم کرد.

شامپو لورال، شامپو گلیس، شامپو ایپک، شامپو alpecin، انواع شامپو ضد زردی مانند شامپوهای مارال و…  و برخی برندهای مطرح ایرانی مانند شامپو داو، شامپو پرژک، شامپو شون و شامپو فولیکا برخی از پراستفاده‌ترین شامپوهای داخل کشور هستند.

تفاوت محصول اصلی با تقلبی

همه محصولات آرایشی و بهداشتی که برندهای اصلی تولید می‌کنند، استانداردها و ترکیبات خاصی دارند که اکثر آن‌ها در آزمایشگاه تشخیص داده می‌شوند و برای عامه جامعه قابل درک نیست؛ اما همه محصولات دارای خصوصیات ظاهری هستند که همه ما در صورت مطلع‌بودن از آن‌ها می‌توانیم تشخیص‌شان دهیم. البته شرکت‌های تولیدکننده محصولات تقلبی سعی می‌کنند خصوصیات ظاهری محصولات را تا حد امکان رعایت کنند تا به‌راحتی محصول را بفروشند. از آنجایی که این شرکت‌ها از ترکیباتی متفاوت و غیراستاندارد برای تولید محصول استفاده می‌کنند، عواقب ناراحت‌کننده‌ای دامن‌گیر برند اصلی و مصرف‌کنندگان خواهد شد. چراکه به پوست و موی مصرف‌کننده آسیب می‌رساند و باعث کاهش اعتماد مردم نسبت به برند اصلی می‌شود.

سه روش کلی تشخیص تقلبی یا اصل بودن شامپو لورال

وجود محصولات بهداشتی تقلبی در بازار جهانی، موضوع مهمی است که اگر افزایش یابد، طبعات فراوانی به همراه دارد. با اطلاع از روش‌های تشخیص محصول تقلبی از اصلی می‌توانیم کمک کوچکی به جلوگیری از تولید و توزیع محصولات تقلبی داشته باشیم. این موضوع شامل حال شامپو لورال که از محبوبیت زیادی برخودار است نیز می‌شود. بارکد ، برچسب زرد اصالت کالا و بچ کد سه بخش اصلی برای تشخیص شامپو اصلی لورال از نمونه تقبلی آن است.

1.   بارکد شامپو لورال

بارکد برای هر محصول موجود در بازار منحصربه‌فرد است. با مشاهده سه رقم اول سمت چپ بارکد می‌توانید از کشور سازنده آن مطلع شوید. همچنین با اسکن‌کردن بارکد روی شامپو می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره این محصول کسب کنید .

2.   برچسب زرد اصالت کالا در شامپو لورال

برچسب زرد روی شامپو لورال نشانه اصالت این محصول است و فقط به محصولات اورجینال تعلق دارد. به همین دلیل اغلب محصولات قاچاق و مسافری این برچسب را ندارند. برای اطمینان از اورجینال‌بودن محصول خود می‌توانید برچسب خاکستری‌رنگ را بتراشید و عدد را به سامانه پیامکی  20008822 ارسال کنید.

3.   بچ کد شامپو لورال

برچسب دیگری روی شامپو لورال اصلی وجود دارد که اطلاعاتی از قبیل سری ساخت، تاریخ تولید و تاریخ انقضای محصول را نشان می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از بچ کد در سایت‌های معتبر از اورجینال‌بودن شامپو لورال خریداری‌شده مطمعن شوید.

شامپو لورال سری اکسپرت پروفشنال

یکی از معروف‌ترین نمونه‌های شامپو لورال، سری اکسپرت پروفشنال است. به همین دلیل نمونه‌های تقلبی آن در بازار به فراوانی یافت می‌شود. در همین ابتدا بدانید که مهم‌ترین تفاوت شامپو اصلی لورال سری اکسپرت پروفشنال با نمونه تقلبی، رنگ بدنه این محصول است. به این صورت که در نمونه اصلی رنگ بنفش براق است؛ اما در نمونه تقلبی کاملاً براق نیست و بیشتر به مات نزدیک است. همچنین کلمه پروفشنال (Professional)  در پایین بدنه شامپو لورال اصلی با رنگ سفید نوشته شده است؛ اما در نمونه تقلبی این کلمه با رنگ زمینه بنفش وجود دارد. رنگ محلول شامپو اصلی به سفید صدفی نزدیک است و قوام بیشتری دارد؛ اما محصول تقلبی کدر و بی‌رنگ است و قوام کمتری دارد.

قیمت شامپو لورال

شامپو لورال سری توتال ریپر

سری توتال ریپر نیز یکی دیگر از محبوب‌ترین سری‌های شامپو لورال است که متاسفانه نمونه تقبلی آن به وفور یافت می‌شود. یکی از تفاوت‌های نمونه اصلی با تقلب، در کلمه توتال ریپیر (Total Repair) است؛ به این صورت که در نمونه اصلی شامپو لورال کلمه Advanced Repairing Shampoo نوشته شده است؛ اما در نمونه تقلبی کلمه Advanced وجود ندارد و فقط Repairing Shampoo نوشته شده است. همچنین لوگو موجود روی نمونه اصلی دارای یک مربع زرد است که رنگ سفیدی از زیر آن بیرون آمده است؛ اما نمونه تقلبی رنگ سفید حالت محو شده دارد. همچنین در نمونه اصلی حالت درخشش نور دارد و دایره های سفید ریزی نیز در آن دیده می‌شود. در صورتی که چنین چیزی در نمونه تقلبی وجود ندارد.

شامپو لورال برای حفظ شادابی و طراوت مو

جمع بندی

ما در این نوشته تمام تلاشمان را کردیم که با آگاه‌کردن شما نسبت به تفاوت‌های محصولات اصلی و تقلبی لورال، از ایجاد آسیب‌های ناشی از استفاده محصولات تقلبی جلوگیری کنیم. توجه به بارکد، برچسب زرد اصالت کالا و بچ کد کمک زیادی به خرید شامپو اصلی لورال می‌کند. البته اگر شامپو لورال را از فروشگاه‌های معتبری مانند مو تن رو تهیه کنید، دیگر نیازی به نگرانی بابت چنین موضوعاتی نیست. مو تن رو علاوه بر ارائه مناسب‌ترین قیمت شامپو لورال، امکان خرید بهترین و پرطرفدارترین نمونه‌های این محصول به‌صورت اورجینال را در اختیار تمام هموطنان عزیز قرار می‌دهد. با نگاه به وب سایت مو تن رو می‌توانید دیگر محصولات بهداشتی برند لورال مانند ماسک مو، کرم‌های مراقبتی و… را بیابید. اگر شما تجربه‌ای از خرید شامپو لورال تقلبی دارید نیز با ما به اشتراک بگذارید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 7

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان