تست شخصیت: اولین تصویری که می بینید نوع تیپ شخصیتی شما را نشان می دهد!

توسطنرگس رحمانی

اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۱ به روز رسانی : اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۱ , ,
تست شخصیت شناسی تصویری تیپ های شخصیتی

بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه امروز با شماست با یک تست مهیج و سرگرم کننده. با تست شخصیت شناسی تصویری تیپ های شخصیتی خواهید دریافت که چه اندازه تیپ شخصیت شما از نوع A می باشد. تا آخر مطلب با خبرنامه همراه باشید. در دهه 1970، هنگام بررسی افرادی که بیشتر در معرض بیماری های قلبی عروقی هستند و عوامل خطر آنها، برخی ویژگی های مشترک در ساختار شخصیتی افراد مبتلا به بیماری های قلبی توجه دانشمندان را به خود جلب کرد. ویژگی هایی که به عنوان الگوهای رفتاری مستعد ابتلا به بیماری قلبی تعریف می شوند، بعدها با مشارکت دانشمندان دیگر، ویژگی های شخصیتی A و B نامیده شدند.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: سنگی که انتخاب می کنید، نیازهای مهم شما را در زندگی مشخص می کند!

تیپ شخصیت A و B

انسان‌ها از نظر ویژگی‌های شخصیتی وابسته به دو تیپ مختلف هستند. شخصیت تیپ A و شخصیت تیپ B . تئوری شخصیت تیپ A و تیپ B توسط مایر فریدمن و ری روزنمن در دهه 1950 معرفی شد. بر اساس این نظریه، دو تیپ شخصیتی وجود دارد. در اینجا یک تست شخصیت تیپ A برای شناخت بهتر خود آورده شده است. ویژگ های کلی این دو نوع تیپ شخصیت عبارتند از:

کسانی که در طیف شخصیتی تیپ A قرار می گیرند، دارای انگیزه تر، متمرکز تر، جاه طلب تر و هدف گراتر هستند. همچنین به احتمال زیاد استرس بیشتری دریافت می کنند و بیشتر مستعد ابتلا به اختلالات روانی و بیماری های جسمی هستند.

در طرف دیگر این طیف، افرادی هستند که در قسمت تیپ B از طیف شخصیت قرار می گیرند. اینها افرادی هستند که آرام تر هستند، با جریان حرکت می کنند و در زمان حال زندگی می کنند. آنها می دانند چگونه از سفر و همچنین مقصد لذت ببرند.

همچنین ادعا می‌شود که افراد «تیپ A» به دلیل سبک زندگی پراسترس، بیشتر از افراد «تیپ B» از آسیب‌های روانی و بیماری‌های قلبی رنج می‌برند. این دو نقطه انتهایی طیف شخصیت هستند و همیشه بهتر است بهترین ها را از هر دو طرف استفاده کنید و شخصیتی متعادل داشته باشید. اما در دنیای بسیار رقابتی امروزی، بیشتر افراد در طیف شخصیت تیپ A قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: با انتخاب هر کدام از علامت‌های ماندالا، خود را بهتر بشناسید!

تست شخصیت شناسی تصویری تیپ های شخصیتی

این تست نشان می دهد که شما واقعاً چقدر تیپ شخصیت شما به تیپ “نوع A” نزدیک است؟ به تصویر نگاه کنید. اولین چیزی که در تصویر توجه شما را به خود جلب کرد چه بود؟ هنگامی که این کار را انجام دادید، به پایین صفحه رفته و ببینید که چقدر شخصیت شما به تیپ آ نزدیک است.

دیدن برگ ها

اگر برگ ها، اولین چیزی بود که توجه شما را به خود جلب کرد، پس مطمئنا شماً از نوع A هستید. شما بسیار جاه طلب هستید و همیشه در حال حرکت اید. به شما توصیه می کنیم که یاد بگیرید، سرعت خود را کم کنید و کمی به اطراف اقیانوس نگاه کنید. از غروب آفتاب یا قهوه یا پیاده روی در طبیعت لذت ببرید.

شما همواره باید این مسئله را در نظر داشته باشید که در حالی که برای رسیدن به مقصد تلاش می کنید، از سفر نیز باید لذت ببید..

دیدن ریشه ها در با تست شخصیت شناسی تصویری تیپ های شخصیتی

اگر اولین چیزی که توجه شما را جلب کرد، “ریشه ها” بود، پس تیپ شخصیت شما به نوع آ بسیار کم است. شما کمی منظم و فراموشکار هستید. اما کمی محتاط باشید تا ببینید آیا تیپ شخصیتی شما ناشی از اضطراب عمومی شما در مورد زندگی و خودتان است یا خیر؟ اغلب افرادی که خود را دارای شخصیت نوع A می دانند، از افسردگی و اضطراب با عملکرد بالا رنج می برند.

اطمینان حاصل کنید که پشت برچسب هایی مانند شخصیت نوع A پنهان نمی شوید تا در انکار بمانید و اضطراب و افسردگی ذهنی خود را آنطور که هست نبینید.

دیدن لب

اگر اولین چیزی که هنگام نگاه کردن به تصویر توجه شما را جلب کرد “لب ها” بود، پس شما حتی از راه دور هم نوع A نیستید. احتمالاً در دل خود آن را می دانستید و از ابتدا نمی خواستید در آزمون شرکت کنید. به شما پیشنهاد می کنیم که کمی ساختار و نظم در زندگی خود به همراه توانایی کاهش سرعت داشته باشید.

اگر تعادل کمی را به دست آورید و کمی آرامش داشته باشید، می توانید بهترین های هر دو دنیا را داشته باشید.

شخصیت چیست؟

شخصیت یک الگوی کلی از ویژگی های پایدار یک فرد در تفکر، احساس، رفتار و ارتباط و ارتباط با مردم است. اگرچه شخصیت شامل برخی از تمایلات ذاتی است، اما عمدتاً توسط تعاملات فرد با اطرافیان از دوران کودکی و تجربیاتی که در نتیجه این تعاملات تجربه می کند، شکل می گیرد.از نظر روانشناسان، شخصیت به عنوان کل ویژگی های منحصر به فرد فرد تعریف می شود. و رفتارهای متمایز در زبان های غربی واژه هایی که معادل کلمه شخصیت (personality, personalité, persönlichkeit) به کار می رود از کلمه لاتین «persona» گرفته شده است که به معنای «نقابی» است که بازیگران تئاتر متناسب با نقش خود بر روی صورت خود می زنند.

یکی از جنبه های شخصیت، نگرشی است که فرد در روابط خود با افراد دیگر اتخاذ می کند، رفتاری که از خود نشان می دهد، یعنی نقابی که به چهره می زند. انسان دائماً با محیط خود در تماس است و اغلب سعی می کند به احساسات، افکار، نگرش ها و رفتارهای خود شکلی متفاوت از آنچه هست بدهد. در برخی افراد این وضعیت دائمی است. برخی دیگر بسته به موقعیت مکانی خود می خواهند متفاوت به نظر برسند. بنابراین، افراد سعی می کنند با پنهان شدن در پشت ماسکی که به طور مداوم یا هر از گاهی از آن استفاده می شود، خود را آنطور که می خواهند یا می خواهند نشان دهند. بنابراین مفهوم شخصیت شامل واکنش فرد در روابط با دیگران و نحوه نشان دادن خود است.

مطلب مرتبط:

تست مغز: اگر پاندای مخفی را در تصویر پیدا کنید، بسیار تیزبین هستید؟

گلی که به سمت آن کشیده می شوید، شخصیت شما را آشکار می کند!

تست شخصیت:تصویر یک ماه را انتخاب کنید تا شخصیت واقعی خود را بشناسید!

تصویری که می‌بینید، نشان می‌دهد که چرا احساس تنهایی می‌کنید!

تست مغز: همه کرم ها دوقلو دارند اما یکی تنهاست، آن را پیدا کنید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *