جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
162 بازدید

نشانه های عاشق شدن؛ 41 نشانه ای که خبر از عاشقی شما می‌دهد

آنچه که در این مطلب میخوانید
نشانه های عاشق شدن؛ 41 نشانه که از عشق خبر می‌دهد
نشانه های عاشق شدن
خواندن 17 دقیقه
3.9
(8)
عاشق شدن خیلی بیشتر از این است که بخواهید صبح ‌ها رختخواب ‌شان را مرتب کنید. یکی از بهترین احساسات عشق است. به همین دلیل است که فیلم ‌ها، آهنگ ‌ها و نمایش ‌ها حول محور آن می‌چرخد. اما تازه زمانی جادوی عشق اتفاقات می‌افتد که عشق متقابل را تجربه می‌کنید. نشانه ‌های عاشق شدن برای همه متفاوت به نظر می‌رسند. اما برخی موارد اساسی وجود دارد که برای بیشتر افراد مشترک است. مثلا یک عاشق می‌گوید «آیا می‌شود او را همیشه برای خود داشته باشم ؟». پس بیایید به برخی از نشانه ‌های نه چندان آشکار که نشان می‌دهد دو طرف عاشق هم شده اند بپردازیم.

مطلب مرتبط: ۵ زبان عشق در زندگی مشترک که هر زوجی باید بداند

نشانه های عاشق شدن؛ 41 نشانه که از عشق خبر می‌دهد

صرف نظر از این که فکر کنید آیا آماده یک رابطه عاشقانه هستید یا نه. یا این که هنوز به حس خود شک دارید و می‌خواهید بیشتر فکر کنید. باید بدانید نشانه ‌های نشان شدن از نظر کارشناسان روابط و خانواده چیست.

  1. نشانه های عاشق شدن؛ به رسم و رواج های جدید رو می‌آورید

حتما شما و خانواده تان به بعضی رسومات و عادت ها علاقه دارید و حتما آن ها را رعایت می‌کنید. مثل جشن نوروز، جشن شب یلدا یا دیگر مناسبات که برای شما مهم است. اما وقتی شروع به انجام مراسمات و رسم و رواج های جدید می‌کنید که از قضا مربوط به فردی است که از او خوش تان می‌آید، یعنی عاشق شده اید. این نشانه بزرگی از ایجاد حس عشق در درون شما است. این مورد نشان می دهد که شما به گذراندن آینده با او فکر می کنید.

  1. بوی او را دوست دارید؛ از نشانه های عاشق شدن

فردی هست که حتی با بوی بد بدنش، او را دوست دارید؟ اشلی استاروود، مددکار اجتماعی بالینی می‌گوید: «فرومون‌ها نقش بزرگی در جذب دو شخص دارند. اگر متوجه شدید پیراهن کسی که از او خوشتان می‌آید، خانه شما جا مانده و شما آن را بو می‌کشید، یا وقتی کنار شما است سر خود را به گردن او نزدیک می‌کنید. حتی در مواقعی که دوش نگرفته یا تازه از باشگاه رسیده، به احتمال زیاد بدن شما به معنای واقعی کلمه به سمت او کشیده می‌شود.

  1. از با او بودن لذت می‌برید بدون این که مهم باشد کی، کجا و چگونه؛ از نشانه های عاشق شدن

بله با فردی که از او خوشتان می‌آید به شام دعوت شده اید. لاستیک ماشین پنچر می‌شود، باید چند مایل را پیاده بروید. ولی باز هم خوش حال هستید. حتی به این که این قرار را کنسل کنید و به خانه رفته یک شام سبک بخورید و بخوابید، حاضرید همه مسیر را پیاده راه بروید ولی به قرار با او برسید. اصلا فرقی نمی‌کند مجبور هستید لاستیک ماشین را تعمیر کنید و یک ساعت بیشتر به دنبال پارک ماشین بگردید. همین که کنار او باشید کافی است. این نشانه یعنی شما ارتباط عمیقی با در درون خود دارید.

  1. از نشانه های عاشق شدن یعنی شما می خواهید زبان عشق او را بدانید

زبان عشق در رابطه یا روابط پایدار بسیار مهم است. زیرا به شما کمک می کند تا بفهمید که شریک زندگی شما چگونه عشق را به بهترین نحو منعکس یا دریافت می کند. زیرا همه ما نمی توانیم هدیه دهندگان احساسات شگفت انگیز دورن خود باشیم). اگر مشتاق یادگیری زبان عشق فرد مورد علاقه خود هستید. شاید از انجام بعضی چیزها دلسرد شوید یا گیج شوید. زیرا “اگرچه از انجام دادن کارها برای فرد مورد علاقه خود لذت می‌برید، اما دوست دارید کارهایی را انجام دهید که آن ها را خوشحال کند. این یعنی عاشق او هستید.

مطلب مرتبط: ۶ نشانه شیفتگی (هوس) که اغلب آنها را با عشق اشتباه می گیریم

  1. نیازهای او را اولویت بندی می کنید

البته نه با هزینه های هنگفت، بلکه با روابط سالم و عاشقانه. اطمینان از برآورده شدن همه نیازهای او، کلید پیوند قوی است. آدرین میشل، درمانگر ازدواج و خانواده می‌گوید: «وقتی عاشق کسی می‌شوید، می‌خواهید او بداند برای شما یک اولویت است». اگر وقتی از آشپزخانه برمی‌گردید، بدون این که فرد مورد علاقه شما چیزی بگوید، به او یک لیوان آب می‌دهید. یا وقتی از بیرون می‌آیید برای او یک صابون مخصوص برای پوست حساسش می‌خرید. این یعنی او نسبت به هر کسی دیگر برای شما مهم است.

  1. هنگام خواب به آن ها نگاه می کنید

فرقی نمی‌کند به چه کسی علاقه مند هستید، اگر وقتی سر برسید که او خوابش برده، حتما به او نگاه می‌کنید. این می‌تواند نشانه ای بر این باشد که شما به او بیش از افراد عادی اهمیت می دهید. اما آن لحظه که به او نگاه می‌کنید، چه فکری در سر دارید؟. بلکه او به نظر شما خیلی ناز و آرام خوابیده، از چهره اش آرامش می‌بارد. درست است، شما واقعا عاشق شده اید.

  1. حاضرید غذاهایی را امتحان کنید که تا کنون لب به آن نزده اید

خیلی عجیب است، غذایی که همیشه فکر می‌کردید هیچ وقت به آن لب نخواهید زد. حالا جلوی روی شما است و شما حاضرید به خاطر او غذا را بخورید. بله عجیب است اما کاملا واقعی است. باید گفت «در میان گذاشتن علایق خود با کسی و امتحان کردن چیزهای جدید، بیش از سطح فیزیکی، نشانه‌ی علاقه به فرد مقابل شما است.” شاید شما عاشق سوشی نباشید، اما به احتمال زیاد اکنون به لیست غذاهای مورد علاقه شما اضافه شده. بلکه شما سوشی دوست ندارید و او را که دوست دارید؟ پس برای خاطر او این غذا را می‌خورید.

  1. آن ها را تشویق می کنید؛ از نشانه های عاشق شدن

بله وقتی کسی را تشویق می‌کنید یعنی او از هر کس دیگری در زندگی شما مهم تر است. شما ناخوداگاه از کسی که به او علاقه دارید، حمایت می‌کنید. به علایق و اهدافش احترام می‌گذارید و برای رسیدن به رویاهایش او را تشویق می‌کنید. حالا باید گفت: “وقتی هر دو شروع به یادآوری اهداف و خواسته‌های زندگی به یکدیگر می‌کنید، یعنی به همدیگر حس متقابل دارید.” ولی مطمئن شوید در تشویق و حمایت خود زیاده روی نکنید به جای حس عاشقی فکر کنید مانند یک پدر یا مادر رفتار می‌کنید.

  1. و برای نظر آن ها در مورد برنامه های آینده ارزش قائل هستید

شاید وقتی او هم مثل همه آدم های زندگی تان بود، هنگام ساختن برنامه های بزرگ زندگی به نظرش توجه نمی کردید. اما اکنون نه تنها از او مشاوره می خواهید، بلکه نظرش را نیز می خواهید. وقتی عاشق می‌شوید، از خود می‌پرسید که درباره رفتن به دانشگاه، شروع مشاغل جدید یا امتحان کردن چیزهای مختلف چه فکری می‌کند. “و خود به خود نظر فرد مورد علاقه شما مهم می شود و شما شروع به ارزش گذاری برای افکار او می کنید.”

  1. در مورد دعوتش، دو بار فکر نمی کنید

بله وقتی دعوت به شام یا دیدن یک فیلم می‌رسد، فرد دعوت کننده مهم است. اگر یک دوست باشد خیلی راحت بهانه می‌آورید یا می‌گویید خسته ام، مشغولم یا بیمارم. ولی برای کسی که دوستش دارید چنین نیست، شما فرصت را از دست نخواهید داد. حالا برعکس هم هست، اگر فرد مورد علاقه شما، فرقی نمی‌کند دوست شما است یا یکی از خویشاوندان شما، وقتی می‌خواهد به خانه شما بیاید، حتما غذای مورد علاقه او را می‌پزید یا حتی اگر امکانش باشد از او می‌پرسید که چه چیزی را دوست دارد. این یعنی شما عاشق او هستید.

مطلب مرتبط: آنچه در تصویر می بینید، نقطه ضعف شما را در زبان عشق فاش می کند!

  1. از کنار عیوب او گذر می‌کنید

همه می‌دانیم که هر کسی ایراداتی دارد، حتی شما! و زمانی که شروع به کنار آمدن با ویژگی های نه چندان مطلوب شریک زندگی خود می کنید. مانند این که هرگز ظروف را در سینک ظرفشویی نمی‌گذارد یا جورابش را روی زمین رها می‌کند. و این کارها شما را نارحت نمی‌کند، به این معنی است که شما در حال عاشق شدن هستید. البته، نادیده گرفتن خط قرمزها هرگز خوب نیست، اما گاهی می‌شود به خاطر عشق بیخیال بود.

  1. به گذشته و آدم های قبل فکر نمی‌کنید

بله درست است. شما دیگر به آدم های گذشته زندگی خود فکر نمی‌کنید. اگر دیگر به سراغ حساب رسانه های اجتماعی فرد رابطه قبلی خود نمی‌روید، یعنی عاشق شده اید. شما در واقع درگیر خاطره سازی با عشق جدید خود هستید و این عشق که فقط به او فکر می‌کنید و اهمیت می‌دهید، واقعی است.

  1. شما هوس نوازش دارید نه رابطه جنسی

بله، در آغوش گرفتن یک احساس عاطفی است. وقتی به همان اندازه هیجان ‌زده می‌شوید که تمام شب را در رختخواب برای به آغوش گرفتن او فکر می‌کنید. همانطور که از رابطه جنسی هیجان دارید، آن موقع است که می‌دانید در حال عاشق شدن هستید.» “دراز کشیدن روی سینه همسرتان شما را با این شادی مطمئن پر می کند که شما همیشه با او هستید.

  1. شما دیگر برای پیام او ثانیه شماری نمی کنید

حتما متوجه شده اید که در مراحل اولیه یک رابطه. زمانی همه چیز آن قدر جدید و تازه است که به پیام و طول کشیدن جواب پیام از او فکر می کنید. یا همیشه استرس دارید که خیلی زود پیام او را باز نکنید یا دیرتر جواب دهید. برای همین همیشه مشخص می‌کنید چه مدت زمانی طول بکشد تا جواب پیام او را بدهید. حالا اما نگران نیستید. باید گفت نگران نبودن در مورد این نکته یعنی شما مطمئن هستید به شما پیام خواهد داد و شما نیز به راحتی می‌توانید جوابش را بدهید.

  1. شما صبح تخت آن ها را مرتب می کنید

اگر این امکان وجود داشته باشد، شما هر صبح تخت او را مرتب خواهید کرد. در حالی که شما حتی یک بار هم خود را مجبور نکرده اید که تخت خود را مرتب کنید. اما به دلایلی، وقتی در جایی کنار او می خوابید، متوجه می شوید که کارهای کوچک روزانه مربوط به او مانند این را انجام می دهید. تا وضعیت او را آسان تر کنید.

مطلب مرتبط: ۶ مهمترین نشانه‌ های عشق واقعی و دروغین مردان در یک رابطه عاطفی

  1. از زندگی قبل از او بیزارید، نشانه های عاشق شدن 

وقتی به او فکر می‌کنید از زندگی قبل از او بیزار هستید. این که در گذشته به آدم اشتباهی دل بسته بودید که باعث رنجش شما شده، نارحت هستید. و مدام فکر می‌کنید کاش زودتر او را پیدا کرده بودم. و در حال حاضر می‌خواهید همیشه با او باشید. این یعنی نشانه هایی از عاشق شدن.

  1. مدام در مورد آسیب دیدن او نگران هستید

بسیاری از اوقات، وقتی کسی فکر می‌کند، شاید به طرف مقابل خود آسیب بزند، ناشی از این است که واقعا او را دوست دارد. و نمی‌خواهد حتی کوچک ترین آسیب یا صدمه ایی ببیند. ممکن است این حس درست باشد، اما عشق نیست. هر کسی که شما را دوست دارد، نمی خواهد این احساس را در شما ایجاد کند که در خطر آسیب دیدن قرار دارید. شما هرگز به کسی که دوستش دارید، آسیب نخواهید زد.

  1. با او خیلی راحت به نظر می‌رسید؛ نشانه های عاشق شدن

بله، ایجاد رابطه و پایداری روابط تلاش و کار می‌خواهد. اما وقتی عاشق کسی می‌شوید، این حداقل کاری است که می‌خواهید انجام دهید. در واقع اصلا کاری نیست، شما حس واقعی تان را میان دایره می‌گذارید و آن را به طرف مقابل هدیه می‌کنید. به همین راحتی و آسانی.

  1. لازم نیست قرارهای خود را حول محور فعالیت های سرگرم کننده برنامه ریزی کنید

زیرا شما به همان اندازه که با هم سوار ترن هوایی می شوید، لذت می برید. که با هم نشسته اید و هیچ کاری انجام نمی دهید. یا چیزی شبیه به آن، در واقع فقط کنار هم بودن مهم است، حتی اگر برای این کنار هم بودن هیچ مقصد یا تصمیم و برنامه ایی نداشته باشید.

  1. در مورد کارهایی که در آینده با هم انجام خواهید داد صحبت می کنید

بدون این که متوجه شوید در مورد آینده صحبت می کنید. صحبت کردن در مورد کنسرتی که سه ماه دیگر برگزار می‌شود. یا سفری که می‌خواهید در تابستان امسال بروید. عجیب نیست که حتی اگر هنوز از بودن با هم مطمئن نیستید، اما در مورد آینده حرف بزنید. زیرا هر دوی شما همراهی هم را می‌خواهید.

مطلب مرتبط: تست روانشناسی عشق: آنچه در تصویر می بینید، دید شما درباره عشق را منعکس می کند!

  1. وقتی می گویید “دلم برایت تنگ شده” یعنی واقعا دلتان برای او تنگ است

وقتی می‌گویید دلم برایت تنگ شده یعنی واقعا دل تنگ او هستید. زیرا واقعا بعد از یک روز جدایی دوری او شما را اذیت کرده است. گفتن این جمله زیبا نیست. بلکه یک درد واقعی است که می گوید او اکنون بخشی جدایی ناپذیر از زندگی شما است.

  1. به یاد شکست عاطفی خود در گذشته نخواهید افتاد؛ نشانه های عاشق شدن

وقتی عاشق کسی می‌شوید، هرگز شکست عاطفی قبل از آن را به یاد نخواهید آورد. هرگز فکر نخواهید کرد که قبلا نیز کسی قلب شما را شکسته است. اوضاع و احوال شما با شخصی که اکنون کنار شما است، آن قدر خوب است که یادآوری اتفاقات گذشته ناراحتتان نمی‌کند.

  1. به چیزهایی که متنفر بودید به طرز شگفتی علاقه مند می‌شوید

به خاطر کسی که دوستش دارید، سوار ترن هوایی شده اید؟ همان که خیلی وحشت داشتید؟ بله. همین است. شما سوار ترن شده اید، به شرطی که دستتان را بگیرد و قول بدهد که به جیغ زدنت نخندد. شاید خنده دار باشد، اما لباس شسته اید؟ کاملا درست است، در واقع شما او را همراهی کرده اید. این یعنی دوستش دارید.

  1. حاضرید برای او فداکاری کنید؛ نشانه های عاشق شدن

شما مسئولیت های خود را در قبال او به بهترین نحو انجام می‌دهید. اگر او مریض است و نمی‌تواند برای شما صبحانه آماده کند. شما برای مراقبت از او وقت خواهید گذاشت و آن روز را کنار او می‌مانید. چنین فداکاری از نشانه های عاشق شدن است.

  1. او ها همان حال خوبی است که وقتی از همه دنیا شاکی هستید، با یاد او لبخند خواهید زد

کار شما را دیوانه می کند، اما او کسی که در خانه منتظر شما است، بمب انرژی است. و او اولین کسی است که می‌خواهید پس از یک روز پرتنش و شلوغ ببینید و با او وقت بگذرانید.

مطلب مرتبط: شناخت زبان عشق برای تقویت رابطه: ۵ نشانه که همسرتان به شما عشق می ورزد

  1. وقتی در کنار او هستید، احساس امنیت می کنید

توصیف این احساس سخت است، اما بهترین چیز جهان است. مثل این که وقتی با او هستید، هیچ اتفاق بدی نمی تواند بیفتد.

  1. کنار او حس راحتی می‌کنید؛ نشانه های عاشق شدن

شما در کنار کسی که دوستش دارید به اندازه ایی راحت هستید که بدون هیچ محدودیتی شوخی کنید. خود واقعی تان را نشان دهید، بدون این که دلهره قضاوت شدن داشته باشید. شاید قبلا سعی می کردید او را تحت تاثیر قرار دهید، اما اکنون می توانید در آشپزخانه زمزمه کنید. جلوی او شلوارک بپوشید و سیب را با سر و صدا گاز بزنید.

  1. همیشه چیزهایی به چشم تان می‌خورد که او دوستش دارد

بعضی چیزها همیشه او و نامش را برایتان تداعی می‌کند. در واقع بعضی چیزها وجود دارد که یادآور او است. این شامل آن جوراب های رنگ رنگی است که او دوست دارد یا رنگ مورد علاقه اش. شاید هم دیدن گل مورد علاقه اش در گل فروشی.

  1. او همان کسی است که دنبالش می‌گردید

وقتی یک اتفاق واقعا خوب یا خیلی بد رخ می دهد، او تنها کسی است که ابتدا به سراغش خواهید رفت.

  1. شما نگران “ترساندن او” نیستید؛ نشانه های عاشق شدن

شما آن قدر پیش او راحت هستید که گریه هم می‌کنید. یا هر چه فکر و ایده دارید را به او می‌گوید، شاید اگر کس دیگری جای او بود به همه افکار احمقانه خود اعتراف نمی‌کردید. زیرا شما با او احساس امنیت می کنید. در واقع او کسی است که سر شما کلاه نخواهد گذاشت.

مطلب مرتبط: روانشناسی عشق: ۷ عامل که باعث میشود کسی عاشق تان شود

  1. چیزهای کوچک، مانند رفتن به خواربارفروشی با او نیز شما را خوشحال می‌کند

اگر با فرد مورد علاقه خود باشید، قدم زدن بین راهرو یک فروشگاه هم رمانتیک است. اصلا هر کاری با کسی که عاشقش هستید و او را دوست دارید، خوش آیند و رمانتیک به نظر می‌رسد.

  1. گاهی او برایتان یک جهنم واقعی می‌سازد، اما شما هنوز می خواهید کنار او باشید

“من تو را هم دوست دارم هم ندارم” چیزی است که تقریبا شما احساسش می‌کنید. بله گاهی او برای شما جهنم می‌سازد و شما با این که دوستش دارید، حس دوست نداشتنش را هم درون خود احساس می‌کنید. این یعنی دوگانگی، هم دوستش دارید هم مردد هستید. اما باید گفت شما در حال عاشق شدن هستید.

  1. اگر با شما تماس بگیرد، عصبانی نمی شوید.

وقتی مشغول کار هستید، تماسش شما را عصبانی نخواهد کرد. بلکه با زنگ او لبخند خواهید زد و با کمال آرامش صحبت خواهید کرد.

  1. وقتی او غمگین است، شما نیز غمگین هستید

شما درد او را احساس می کنید و او نیز درد شما را فوق العاده احساس می‌کند.

  1. با عکس‌های زیبای دوران کودکی او سرگرم می‌شوید

این که شما دوست دارید به داستان های طولانی و صحبت او گوش دهید، یعنی دوستش دارید. شما برای صرف وقت بیشتر با او حاضرید رشته صحبت را ادامه دهید و بی وقفه از او بشنوید.

مطلب مرتبط: ۱۰ ویژگی زنان خطرناک برای ازدواج و دوستی که اصلا نباید نزدیکشان شوید

  1. ترجیح می دهید در خانه بمانید و به او فکر کنید

“شروع به ماندن و بیرون رفتن کمتر” شعار جدید اینستاگرام شماست و برای شما هیچ مشکلی پیش نمی‌آورد. زیرا شما دوست دارید با او بیرون بروید. یا ترجیح می‌دهید، کنار او و در خانه باشید. گاهی نیز هر جایی که او باشد، شما نیز هستید.

  1. می خواهید همه چیزهای مورد علاقه خود را به او نشان دهید

نه به این دلیل که می خواهید او نیز به آن چه شما علاقه دارید، علاقه مند شود. بلکه به این دلیل که می خواهید او شما را بهتر از هر کس دیگری بشناسند.

  1. حتما تصمیم می‌گیرد در مورد او با هیچ کس صحبت نکنید

بله درست است. وقتی به کسی علاقه مند می‌شوید از صحبت در مورد او با دوستان خود خودداری می‌کنید. هر چند اگر می توانستید، مدام در موردش حرف می‌زدید. اما به خاطر احترام به او، سلامت رابطه خود با فرد مورد علاقه تان و دوستان خود، از این کار خودداری می کنید.

  1. به این فکر می‌کنید تا او را به خانواده خود معرفی کنید

اگر قبلا این کار را نکرده اید، اما دائما به فکر نگه داشتن او هستید و می‌خواهید او را کنار خود داشته باشید. پس حتما تصمیم می‌گیرید تا او را به خانواده خود معرفی کنید. این یعنی واقعا و از عمق قلب خود می‌خواهید او را برای تمام زندگی با خود داشته باشید.

  1. همیشه در حال دید زدن انستاگرام او هستید

و بهترین بخش این است که شما حتی از لایک کردن تصادفی عکس او نیز نمی‌ترسید. زیرا از نقطه ای که احساس می‌کردید، اگر این کار را انجام دهید او را عصبانی خواهید کرد، گذر کرده اید.

مطلب مرتبط: زبان عشق مردان: چرا مردان مانند زنان نمی‌توانند عشق بورزند؟

  1. تلاش برای ساختن تجربه مشترک؛ از نشانه های عاشق شدن

وقتی عاشق می‌شوید یا با فرد مورد علاقه خود ازدواج می‌کنید. دوست دارید هر آن چه را تا کنون به تنهایی تجربه کنید با او و در کنار او نیز حس کنید. مثلا دوست دارید با او به یک سفر بروید. با او غروب خورشید را تماشا کنید. دوست دارید با او ماهی گیری کنید، مهم نیست بتوانید ماهی بگیرید یا نه، بلکه دوست دارید او کنار شما باشد. همین مهم است و تمام.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد آرا: 8

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان