جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
11 بازدید

۵ راه ساده و آسان برای پاک کردن ریمل ضد آب از مژه ها

روش های ساده و آسان پاک کردن ریمل ضد آب
خواندن 11 دقیقه
3
(1)

شما می توانید ریمل ضد آب را با سهولت نسبی پاک کنید و مارک های معتبر آن برای استفاده ایمن هستند. قبل از استفاده از ریمل ضد آب بهتر است روی قسمت کوچکی از مژه های خود آزمایش کنید تا شک و شبه های تان برطرف گردد و هیچ عارضه جانبی هم نداشته باشد. پس از آن می توانید ریمل خود را استفاده کنید. پس از پایان روز یا مهمانی حتما باید ریمل و آرایش صورت خود را پاک کنید. زیرا در صورتی که ریمل تمام شب بر مژه ها باقی بماند به مژه ها و چشم های تان آسیب جدی وارد می کند. در این مطلب از سری مطالب سبک زند گی خبرنامه در مورد روش های ساده و آسان پاک کردن ریمل ضد آب پرداخته ایم. قطعا این روش های ساده برای سلامت مژه ها و چشم های تان مفید هستند.

۵ راه ساده و آسان برای پاک کردن ریمل ضد آب از مژه ها

استفاده از مژه‌های بلند برای کسانی که می‌خواهند ظاهری درخشان داشته باشند ضروری است و ریمل ضد آب انتخاب خوبی است. از طرف دیگر، پاک کردن این نوع ریمل می تواند بسیار خسته کننده باشد زیرا به گونه ای طراحی شده است که شستن آن دشوار است. شاید  با مالیدن ریمل روی مژه ها و پوست اطراف چشم به خود آسیب برسانید. با این حال، اگر مراحل ذکر شده در این جا را دنبال کنید، به راحتی می توانید بدون آسیب رساندن به مژه های خود از شر ریمل ضد آب خلاص شوید.

1. روش های ساده و آسان پاک کردن ریمل ضد آب، از پاک کننده آرایش چشم استفاده کنید

در این مورد، نتیجه از قبل مشخص شده است. اگر به خوبی زمان خود را به طور موثر مدیریت کنید، هرگز نباید پاک کننده آرایش چشم نگرانی را برای شما ایجاد کند. این ها توصیه های عالی برای کسانی است که در استفاده از ریمل تازه کارند. در این شرایط، استفاده از پاک کننده آرایش چشم ممکن است ارجح باشد.آنچه شما نیاز دارید، پدهای پنبه ای آرایشی و بهداشتی و مایع آرایش پاک کن است.نحوه استفاده : می توانید از یک پد پنبه ای با پاک کننده آرایش چشم استفاده کنید.در حالی که چشمان خود را می‌بندید، پد پنبه را برای چند ثانیه  به مایع پاک کننده آرایش آغشته کنید.تمیز کردن نوک مژه ها به آسانی مالیدن پد روی نوک مژه است. آنقدر این کار را تکرار کنید تا ریملی باقی نماند.

2. مایسل آب تزریق شده با روغن فعال پوست

میسلار آب دم کرده با روغن به ویژه برای پوست های خشک و انواع پوست های حساس مفید است. برای استفاده در اطراف ناحیه حساس چشم و مژه به واسطه پزشکان توصیه می گردد. استفاده از میسلار واتر حاوی روغن به شکستن فرمول ریمل ضد آب کمک می کند. آنچه شما نیاز دارید، میسلار آب دم کرده با روغن فعال پوست است.نحوه استفاده: ریمل مژه های خود را با آب میسلار روی یک پد پنبه ای پاک کنید. در حالی که چشمان خود را می بندید، پدهای پنبه ای را روی نوک مژه های خود قرار دهید. از ریشه تا نوک مژه ها را به آرامی تمیز کاری نمایید. این فرآیند را با پدهای جدید تکرار کنید تا زمانی که پد عاری از هر گونه باقیمانده محصول باشد.

3. روغن نارگیل، زیتون و بادام طبیعی

در مورد از بین بردن ریمل ضد آب، روغن نارگیل، بادام یا زیتون بهترین گزینه هستند. مهم است که به ناحیه ظریف چشم دست نزنید یا آن را بکشید. علاوه بر این، از آنجایی که این روغن ها دارای مواد مغذی هستند، به رشد مژه های بلند و تیره نیز کمک می کنند. آنچه شما نیاز دارید، روغن زیتون بکر یا روغن نارگیل بکر یا روغن بادام و  پدهای پنبه ای است.نحوه استفاده: پدهای پنبه را در روغن خیس کنید. پس از چند ثانیه، پد را بردارید. پد را روی ریمل بمالید یا بکشید. مژه های خود را مجدداً پاک کنید تا تمام باقی مانده ریمل از بین برود. به علاوه تمیز کردن چشم ها با یک پارچه مرطوب می تواند باقی مانده روغن را از بین ببرد.

4. روش های ساده و آسان پاک کردن ریمل ضد آب، شامپو بچه

اگر همه چیز جواب نداد، می توانید از شامپو بچه برای پاک کردن ریمل ضد آب استفاده کنید. این یک انتخاب مطمئن است زیرا ضد حساسیت و بدون عطر می باشد. آنچه شما نیاز دارید، توپ های پنبه ای و شامپو بچه هستند.همچنین می توانید از دستمال مرطوب یا سواب پنبه ای استفاده کنید.نحوه استفاده: فقط مقدار کمی شامپو بچه لازم است. همچنین از توپ های پنبه ای مرطوب نیز می توانید استفاده کنید تا آنها را مستقیماً روی مژه های خود بمالید. اگر از پدهای پنبه ای برای تمیز کردن مژه های خود استفاده می کنید، آن ها را از ریشه تا نوک به دقت تمیز کنید.

5.روش های ساده و آسان پاک کردن ریمل ضد آب، کرم یا لوسیون سرد

استفاده از مرطوب کننده صورت یا کرم سرد برای از بین بردن ریمل ضد آب می تواند موثر باشد حتی اگر همه گزینه های دیگر را تست کرده باشید. (اگرچه این کار تلاش بیشتری را می طلبد). به جای پاک کردن آرایش با آب داغ، سعی کنید از کرم سرد برای پاک کردن آن استفاده کنید. آنچه شما نیاز دارید، لوسیون معمولی یا کرم سرد، یک حوله نرم یا توپ های پنبه ای است. نحوه استفاده: پس از تمیز کردن پوست با یک پاک کننده معمولی، کرم سرد خود را بمالید. پس از آن، پوست خود را با حوله خشک کنید. سپس به آرامی لوسیون را با یک حوله نرم بردارید.

چگونه لکه های ریمل ضد آب را از لباس پاک کنیم؟

در حالی که ریمل هنگام استفاده خیلی خوب به نظر می رسد، اما فقط روی چشمان شما نه بله روی لباس هم می ریزد. این نه تنها ظاهر لباس شما را خراب می کند، بلکه می تواند هنگام تمیز کردن  لباس شما دردناک باشد. برخی از تکنیک ها در مورد نحوه پاک کردن ریمل ضد آب از روی لباس ها موفق تر از سایر روش ها هستند. اگر اتفاقی ریمل ضدآب خود را روی لباس‌های تان مالیدید، مقدار کمی از Pine-Sol یا Lestoil را با یک پد پنبه‌ای یا حوله تمیزکننده روی ناحیه آسیب‌دیده بمالید تا ریمل پاک شود و محل تمیز گردد. برای جلوگیری از تغییر رنگ، در صورت لزوم می توانید از آب صابون نیز استفاده کنید.

تمیز کردن ریمل ضد آب از اکستنشن مژه

بهترین فرمول را برای این کار انتخاب کنید. باید فرمول ریمل خود را قبل از استفاده از آن در بالای اکستنشن مژه خود بررسی کنید. ریمل های حاوی روغن می توانند باعث از بین رفتن چسب اکستنشن مژه شوند و باعث ریزش سریعتر اکستنشن شوند. چه گزینه های دیگری را باید در نظر گرفت؟ اگر می‌خواهید بهترین نتیجه را به دست آورید، از یک ریمل مبتنی بر آب یا یک ریمل سازگار با چسب استفاده کنید.

۱.از پاک‌کننده‌های آرایشی بدون روغن استفاده کنید

پاک‌کننده‌های آرایش بدون روغن برای از بین بردن ریمل از اکستنشن مژه مؤثرترین هستند. از آنجایی که گریس باعث لیز خوردن راحت تر اکستنشن ها و یا جدا شدن از جای خودش می‌شود، به همین دلیل توصیه می‌ گردد از استفاده از آنها خودداری کنید. برای این منظور از میسلار واتر استفاده می شود زیرا نسبت به سایر پاک کننده های آرایش برای پوست ملایم تر است. و موثرتر از گزینه های جایگزین تعریف شده است.

۲.روش های ساده و آسان پاک کردن ریمل ضد آب، استفاده از یک قرقره جدید

پدهای پنبه ای سمی و دستمال های پاک کننده آرایش ممکن است باعث آسیب به مژه ها شوند. به جای استفاده از پد پنبه ای برای پاک کردن آرایش، می توانید از یک برس اسپولی تمیز استفاده نمایید. ایده خوبی است که با برس زدن مژه ها با برس اسپولی برای چند ثانیه، آرایش باقی مانده را از روی مژه های خود پاک کنید، این در تجزیه ریمل بسیار مؤثر عمل می کند. پاک کننده را با پاک کردن آن با یک حوله تمیز بردارید. در صورت لزوم، روش را تکرار کنید.

۳.ملایم باشید

استفاده نادرست از اکستنشن مژه، اگر فوراً برداشته نشود، می تواند خیلی مضر خاتمه یابد. هنگام ریمل زدن و برداشتن ریمل، حتما احتیاط کنید تا از آسیب دیدن چشم یا ایجاد سوزش جلوگیری کرده باشید. اگر از فر مژه برای فر کردن اکستنشن مژه خود استفاده می کنید، در خطر جدا شدن اکستنشن از مژه های طبیعی خود هستید.

اگر قبل از خواب ریمل خود را پاک نکنید، چه اتفاقی می افتد؟

در پی یک روز و شب کاری طولانی، بیشتر ما چیزی جز استراحت کردن و خوابیدن قبل از شروع دوباره روز بعد را نمی خواهیم. وقت گذاشتن برای غذا خوردن و دوش گرفتن ممکن است در زمانی که ما احساس ناراحتی می کنیم، خیلی کسل کننده به نظر برسد. به خاطر داشته باشید که تا زمانی که تمام آرایش خود را پاک نکرده اید، به رختخواب نروید، به خصوص ریمل.

۱.بتن ریزی یا عفونت

اگر ریمل و آرایش چشم بلافاصله پس از استفاده پاک نشوند، بدون شک تجمع  عفونی در چشم ایجاد می شود. اگر درمان انجام نشود، ممکن است منجر به فرسایش قرنیه و احتمالاً کوری شود. در صورت احساس ناراحتی چشم یا سایر علائم غیرعادی با پزشک حتما مشورت کنید.

۲.میکروب ها

اگر در رختخواب ریمل می زنید، باکتری وارد چشمان شما شده و باعث عفونت می شود. باکتری هایی که وارد چشم می شوند خطرناک هستند و می توانند منجر به نابینایی شوند. با این حال، دقیق است، و شما باید اقدامات احتیاطی را برای محافظت از چشمان خود در برابر اثرات مضر ریمل انجام دهید.

۳.خارش چشم

استفاده از ریمل یا خط چشم قبل از خواب می تواند باعث لکه شدن و تحریک ناحیه چشم شود. برای همین ممکن است توانایی شما را برای تمرکز در محل کار یا سایر کارهای ضروری در صورتی که ناراحتی چشمی دارید، مختل کند.

۴.روش های ساده و آسان پاک کردن ریمل ضد آب، ریختن مژه ها

وقتی ریمل جمع شد و خشک شد، احتمال دارد مژه ها بریزند. به خطر انداختن بینایی خود به سادگی یک گزینه نیست. بهتر است قبل از رفتن به رختخواب ریمل خود را پاک کنید. پاک کردن ریمل با پدهای پاک کننده ریمل ساده می شود. اگر چند شب ناخواسته با ریمل خود خوابیدید نگران نباشید اما نباید به آن عادت کنید.

نکات و دستورالعمل های مراقبت از مژه

برای داشتن مژه های بلند باید آنها را مرتب نگه دارید. بخاطر همین از لوازم طبیعی استفاده کنید. این لوازم آرایشی به گونه ای طراحی شده که استفاده از آن را ساده تر کند و در زمان و تلاش صرفه جویی کند. اگرچه مراقبت از مژه های کوتاه چالش برانگیز است، اما حفظ سلامت آنها ضروری پنداشته می شود. وقتی می خواهید مژه هایتان را بلند و پرپشت کنید، می ریزند. به جای اینکه روی مژه های مصنوعی سرمایه گذاری می کنید ترجیحا از مژه های طبیعی تان مراقبت نمایید تا برای همیشه با خاطر آسوده زنده گی کنید.

۱.برای ماساژ مژه ها و پلک های خود، از روغن بچه استفاده کنید و با نوک انگشت و با حرکات دایره ای کوچک آن را بمالید. قبل از اینکه به رختخواب بروید، این کار را به آرامی روی چشمان خود انجام دهید.

۲.قبل از رفتن به رختخواب، پس از شستن صورت، معتاد پاک کردن آرایش تان باشید. اگر ریمل شسته نشود، گره خوردن مژه در شب یک خطر است. در حین استراحت، ممکن است مشاهده کنید که مژه هایتان کنده شده و در نتیجه چشم ها برهنه می شوند.

۳.ماسک‌ها و درمان‌های مراقبت از چشم شامل ترکیبات طبیعی محبوبی مانند خیار و آلوئه ورا هستند که خشکی چشم را کاهش داده و از بین می‌برند.

۴.اگر ریمل شما چشمان تان را قرمز یا درد می کند، فورا آن را بشویید. توصیه می شود در صورت تداوم ناراحتی به متخصص پوست مراجعه نمایید.

۵.شستن ریمل ضد آب خیلی آسان نیست زیرا به گونه ای طراحی شده است که در برابر آب مقاوم باشد. برای جلوگیری از شکنندگی مژه ها و ریزش شدید مژه، می توانید این پنج راه ساده را برای از بین بردن ریمل ضدآب با کمی تلاش و در عین حال برای گرفتن بهترین نتیجه در رژیم آرایشی روزانه خود قرار دهید.

 

لینک های مرتبط

۵ خواص شگفت انگیز خیار برای درمان بیماری ها + پوست و زیبای

ینحوه تمیز کردن برس های آرایشی: ۹ بهترین ترفند برای تمیز کردن برس های

لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد

با این ۱۰ درمان خانگی موثر دیگر نگران شوره سر تان نباشید!

عوارض کم خوابی: وقتی بدن شما به اندازه کافی نمی خوابد چه اتفاقی می افتد؟

فواید بی نظیر دوغ و استفاده از آن به عنوان یک مکمل غذایی

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان